Jump to content

350/375cc bij dr Hupkens, wie nog meer?

Noraa

Recommended Posts

He Dames,

Ik lees nu al een tijdje mee en ben ook al 2x op consult geweest bij een PC. Heb ook al veel foto's bekeken en ziet er allemaal goed uit! Dus ik dacht laat ik even mijn verhaal tot nu toe droppen en horen wat jullie ervaringen zijn. Ik ben 26 jaar, 172cm en 57kg. Mijn BH maat is nu 75B. Ik zit nog een beetje in de oriëntatie fase. Voor het resultaat zou ik het gelijk doen, maar ik denk ook heel erg na over de eventuele 'gevolgen'.. Krijg ik bijvoorbeeld geen last van m'n rug met dat extra gewicht voorop, ik heb nu al vaak last van mijn rug.. Ik sport zeker 5x in de week, ook kracht. Ik lees dat die prothesen dan ook kunnen verschieten, stel dat dat gebeurd? Kan ik straks nog wel lekker op mijn buik slapen? Verder wil ik absoluut niet dat ze te groot worden dus aantal CC is ook erg lastig te bepalen. Hoe gaan ze worden qua vorm als ik straks kinderen wil en met borstvoeding.. Enzovoort enzovoort :70:

Ben eerst bij Diana geweest. Weet niet precies wat ik van haar moet denken, vond het consult niet veel voorstellen. Ik kleedde me uit en het was al direct: ja 375 CC, DP, high profile bij dr Hupkens. Klaar. Ik had nog wat vragen en alles waar ik me 'druk' om maakte was niet erg en kon gewoon. Ik weet dat ik verder niet veel waarde aan haar consult moet hechten en vond haar consult eigenlijk een beetje tijdsverspilling (inclusief de 2 uur uitloop :o ).

De 1e PC was F Straten. Via goede verhalen wilde ik toch bij hem op consult. Aparte man, kreeg er niet echt een goed gevoel bij maar zijn resultaten zijn wel mooi. Hij adviseerde mij 2 verschillende maten ivm een klein verschil in mijn huidige borsten, die ik zelf overigens nog nooit heb opgemerkt. Wederom kwam ik met mijn vragenlijst. Er was ook een miscommunicatie over een vraag en ik had het idee dat hij sommige punten bagatelliseerde. We kwamen uit op 350cc en 375 cc, dual plane HP.

2e PC was P Hupkens, op advies van Diana. Dit voelde al gelijk wat beter. Gaf naar mijn idee meer 'normaal' antwoord op mijn vragen. Stelde mij ook gerust, bijvoorbeeld over het sportgedeelte. Hij adviseerde mij ook om dus NIET 2 verschillende maten te nemen. Dit kon de tepels op 2 verschillende hoogtes zetten. Zelf kon ik mij hier ook meer in vinden, misschien ook omdat ik het (minimale?) verschil ik mijn huidige borsten nooit gezien had. Ik zou graag van hem willen horen wat het beste bij mijn lichaam zou passen, hier kon hij geen antwoord op geven omdat ieder iets anders wenst en dat je dit echt zelf moet beslissen. Dit begrijp ik, maar ik heb toch liever dat iemand voor mij beslist die er verstand van heeft :lol: Bij hem kwam ik ook uit op 350 of 375 CC, dual plane HP.

Als ik me laat opereren wordt dit bij dr Hupkens. Ik twijfel dus over de maat, wat ik hier ook veel lees is dat je beter groter kan doen ipv kleiner omdat je anders misschien spijt krijgt. Maar aan de andere kant zou ik ook geen megaballen willen hebben en het klinkt allemaal zo groot. Ik heb zelfs nog getwijfeld over 325CC maar voor nu zou ik voor 350CC dua lplane HP gaan. Ik ben 1 vraag vergeten te stellen aan hem, ik heb deze op de mail gezet en wacht nog even op reactie. Graag hoor ik jullie ervaringen, wie is er door hem geopereerd en mag ik foto's zien? En zouden jullie misschien een advies/uitspraak durven doen over mijn situatie :P Wat zouden jullie nemen?

Noraa

Spannend! Ik ben ook door hupkens geopereerd 350cc Dualplane plane. Ik vind het veel te klein. Maar mijn voorsituatie was ook anders en als ik iets geleerd heb is het dat het zo erg kan verschillen per persoon dus vergelijk jezelf niet te veel met anderen. Ik had ook verschillende borsten maar er is toch evenveel cc ingegaan en nu heb ik ongelijke tepels en de ene is groter dan de ander. Maar ja ik ben 5 weken PO dus er kan nog van alles veranderen.

Ik kon na 3 weken weer op mn zij slapen en op mn buik kan nu nog niet.

Succes met alles!

Oww het is toch een flink verhaal geworden zie ik nu

Bedankt voor je reactie! Mag ik vragen wat jouw voorsituatie was? En wat is je ervaring met dr Hupkens in het algemeen? Ja je ziet inderdaad verschillende aantal cc's anders kunnen uitpakken. Jammer dat je niet even kan kijken hoe het bij jezelf uitpakt en dat je kan switchen;) het is toch wel een belangrijke keuze die je maakt.

Ik had eerst een kleine 75a. Hupkens had 375 aangeraden maar ik had net voor de operatie toch 350 gekozen, stom van mij! Maar goed als het verschil zo blijft als nu, wordt ik volgend jaar weer geopereerd. Ik ben nog niet naar hupkens geweest voor controle, alleen bij Diana gabriels. Mijn indruk van hupkens verder is wel goed, beetje kortaf en heel erg serieus maar ja dat geeft niet. Ik ben ondanks de verkeerde maat wel erg blij met hem als chirurg. Mooie littekens en herstel gaat goed.

Hoi meid

Ik heb ook m'n bv bij hupkens gehad, je kunt me toevoegen en m'n foto's bekijken!

Aantal cc is echt je eigen keuze en is bij iedereen heel wisselend, ligt echt aan de voor situatie.

• 3 weeks later...

Mijn ervaring met het consult is precies hetzelfde!

18 december 375 cc met oorspronkelijk een A. Ben benieuwd. Er gaat toch heel even in mn hoofd om, is 400 niet mooi, omdat er iets achter de spier "wegvalt" zoals Hupkens zei..

Hee meiden, ik ben toch van voorkeur van PC geswitched. Ik neigde eerst naar Hupkens omdat hij een beter gevoel gaf, maar ik ga nu toch op 2e consult bij Straten. Dit omdat ik van Straten betere verhalen lees en resultaten zie. Ik heb het idee dat ik van Hupkens toch nog vaak verhalen naar voren zie komen van meiden die niet tevreden zijn..

Ik ben vandaag geopereerd Door hem kundige man!! Zie foto's

en niet bang worden van die ene topic die nu zo leeft over hupkens dat meisje heeft kapsel vorming pure pech niks met kundigheid te maken

wel beetje norse man zat twijfelen moderate plus 375 rond of 400 hp rond is 400 geworden

Ik zie ook zeker goede resultaten van Hupkens en hij zal ook wel een goede PC zijn. Anders werk je ook niet in een academisch ziekenhuis:p Maar ik had het idee dat ik bij Hupkens vaker een negatieve 'klant' naar voren zag komen. Bij Straten heb ik misschien maar 1 negatief bericht gelezen.

Belangrijkste is dat jij je prettig voelt en doen waar je beste bij voelt

Noraa, ik snap je twijfels. Ik ben door Straten geholpen, dus ik zou zeggen ga voor straten want hij is super! Maar....Hupkens maakt ook prachtige borsten. Straten stond bij mij op 1, hupkens op2 en kolkman op 3. En ik snap dat het topic je heeft afgeschrikt, maar zoals ik je berichten leest had je het beste gevoel bij hupkens. Anders vraag je toch ook een 2e consult bij hem aan? Succes met je keuze, en voor wie je ook kiest maakt niets uit; het wordt een goede keuze ;)

Ik heb deze keuze al 2/3 weken geleden gemaakt, toen was dat ene topic er nog niet;) ik ga dan toch liever voor resultaat dan gevoel, klinkt misschien stom haha. Het gaat uiteindelijk om je lichaam en als die PC je droomboobies kan maken, vind ik niet dat je met je PC per se een supergoede klik mee hoeft te hebben. En misschien wordt mijn 2e consult bij Straten beter dan de 1e, ik heb wel het idee dat hij mij wel begreep. Ik moet nog even mijn wensen duidelijk kenbaar maken, maar dat gaat wel goedkomen denk ik. Als je begrijpt wat ik bedoel haha

• 1 month later...

Hee! Mijn operatie is prima gedaan. Ik ben gewoon van voorkeur veranderd (zoals zovelen op t forum haha). Maar ik vind dat Hupkens ook goed werk afleverd. Als jij een goed gevoel bij hem hebt moet je er gewoon voor gaan!. Heel veel succes xx

• 3 weeks later...

ik ben zelf ook door Hupkens geopereerd. Ben erg tevreden over de manier hoe hij de operatie heeft uitgevoerd, ze zien er ook mooi uit alleen ja iets te klein. Het valt me wel erg op dat iedereen die naar hupkens gaat toch rond de 350/375 CC zit, en vooral via diana gabriels?! Beetje teleurstellend dit, heb laatst ook al gelezen dat ze je bewust rond de 350 cc adviseren omdat dit de goedkoopste implantaten zijn, als ik dit had geweten was ik naar een andere kliniek gegaan. ik zit nog elke dag te denken aan een nieuwe operatie alleen mijn budget laat dat niet meer toe...

Volgens mij is dit wel de meest gangbare maat? Als je via een ziekenhuis gaat zal je veel lager uitkomen denk ik

Volgens mij is dit wel de meest gangbare maat? Als je via een ziekenhuis gaat zal je veel lager uitkomen denk ik

Nou... Ben ik het niet helemaal mee eens... Ook in een ziekenhuis wordt er gekeken naar de breedte van je borsten en de voorkeur voor grootte..

Kijk naar Nio of van Selms, die werken ook in een ziekenhuis en werken ook met de grotere maten..

Het is gewoon een feit, dat als je ronde prothesen krijgt via Diana gabriels, je tussen de 350 en 400 cc zit (in veel gevallen)

Wat je groot inkoopt, kost minder.. En Diana is een zakenvrouw....

Xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.