Ga naar inhoud

Hoe loopt het herstel bij een 2de bv?


Aanbevolen berichten

Bij een wissel is het meestal minder erg dan bij de 1ste bv :)

Ik heb mijn wissel 2 en halve week geleden gehad en ik heb echt helemaal nergens last van dus ik moet oppassen dat ik niet teveel doe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook na twee dg geen pijn meer alleen wel wat meer moe vd narcose

Echt super snel hersteld en al vanaf begin soepele zachte borsten, ook al gwn m'n gevoel erin terug dat duurde de eerste X echt heel lang ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn wissel niet als erger ervaren dan de eerste keer. Nu vond ik de eerste keer ook al niet zo heel erg.

Wonden zijn de 2e keer veel beter genezen en heb geen enkele keer spijt gehad van mijn wissel van 450 naar 825. Wacht, ik lieg.. soms denk ik 'had ik maar.. de 1138 genomen :36: '

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de pijn van mijn eerste bv in 1989 niet goed meer plaatsen,je gaat er helemaal voor na jaren van onzekerheid en dan neem je de pijn voor lief.

Bij mij wissel in 2004 stond ik er anders in, ik was erg zenuwachtig want in 1989 werden de drains bij mij behoorlijk pijnlijk verwijderd.

Maar door een lieve verpleegster in het SLAZ is de verwijdering een fluitje van een cent geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.