Ga naar inhoud

Tinker : 24 augustus 2015 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik heb vandaag m'n verband eraf gehaald en wauw wat ben ik blij

T verband was nu zo los en zat zo opgefrommeld onder m'n borsten wat echt irriteerde,dat een sportbh me beter leek.

Zoals verwacht links nog wat vocht ( en ook m'n buik is nog dik)

Ben ook behoorlijk blauw maar ook dat is niks nieuws eigenlijk ben altijd snel blauw

Heb net 2 foto's geplaatst in m'n album

@ shaan2 ik ben bij de hunkemuller geweest, vriendin van mij werkt daar en heeft me een bh aangegeven die het meest worden gedragen na een bv en ik heb nu een 75C aan op z'n strakst maar ze denkt dat 70 D t word maar die maat is moeilijk te verkrijgen

Ik laat de hechtingen bij m'n huisarts doen ivm dat de welnesskliniek niet naast de deur is

Anders had ik t ook gewoon bij de kliniek gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ze er heel natuurlijk uitzien ben juist gaan piepen! Afstand tussen de 2 is ook mooi (kijk ik redelijk hard naar)

Heb alleen schrik dat ik ze wat klein ga vinden.. Maar is afwachten zolang mijn verband redelijk houd zal ik het maar laten hangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook ben dr echt blij mee

En ergens baal ik dat ik het verband niet gewoon de 2 weken kon volhouden maarja de jeuk en het opgefrommelde onder m'n borsten en rug zag er echt niet uit zelfs dat witte liet los bij mij

Zolang t goed zit zou het t ook laten zitten maar snap je niuweschierigheid.

Ben benieuwd naar jouw 330cc's ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo goodmurning

weer even een update hierzo

Pijn is te doen , kan het ook niet echt pijn noemen , het is meer dat ze strak aan voelen van het vocht en dan met name links..

Pijn in mn rug is zga verdwenen , Maar waar ik nu echt last van heb is die borstband die schuurt en schrijnt aan de linkerkant in mn oksel omdat het daar nog dik is , heb er nu een gaasje tussen gedaan zodat mn huid wat tot rust kan komen.

Ook heb ik het idee als ik mn borstband ff uitdoe ( voor bh wissel , fotos maken etc ) mn borsten pas echt ff kunnen '' ademen'' kan me dan zoveel makkelijker bewegen (geen pijntjes ) en voor mn gevoel staan mn borsten dan minder '' stuwings'' strak.

Maar ondanks dat ik zonder prettiger vind draag ik m gewoon braaf dag en nacht , slaap ik braaf op mn rug ( wat al wend )

Qua pijnstilling neem ik enkel nog 3x daags ibruprofen in, de pcm heb ik al laten vervallen .

Volgende week afspraakje maken bij de huisarts voor de wondcontrole en hechtingen ( een zien hoe die knappe jonge arts reageert op mn :1bouncingboobs: hahahaha )

blauwe plekken worden al wat lichter , heb wel nog vreselijke jeuk onder mm borsten maar volgens mn moeder en vriend is dit van de pleisters en ws en is het gewoon aan t genezen.

Wat mij wel opvalt met de boobs hier op t forum dat de meeste zelfs in hun sportbh zon hoog profiel hebben , die van mij hebben dat geloof ik niet of ik zie het niet ( vind die van mij heel erg natuurlijk ogen , wat ik ook wilde hoor daar niet van :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je weinig pijn hebt Tinker! ik volg je verhaal een beetje, heel fijn je ervaring met ons te delen!

Leuk dat je me wilt volgen

Nou inmiddels 2 weken verder.

Heb een foto update in m'n galerij geplaatst, en wauw ik ben nog steeds zo happy, en word ook zo happy van de glunderende oogjes van m'n lieve vriend

Heb gisteren m'n pleisters eraf laten halen en de draadjes laten knippen.

Nou voor de bv zelf was ik totaal niet zenuwachtig, maar hiervoor woow zweet brak me nog net niet uit :P

Was zo bang dat het draad aan de pleister vastgeplakt zat en dat het dan losgetrokken werd.

Nou mijn angst was dus ook zo, draad zat flink vastgeplakt maar de huisarts heeft het keurig los kunnen maken, wel was er een mini stukje dat nog wat gaapte ( open stond) , daar heeft ze een hechtpleister opgedaan en het is zo minimaal dat ze zij dat het met een week wel dicht zou wezen.

Verder gaat het goed ben van de 4 kilo vocht al 2.5 kwijt

Merk dit ook al wel wat in m'n borsten staan wat minder strak

Pijn als je t pijn kan noemen, is enkel in de avond beetje branderig gevoel in m'n huid met aanraken maar voor de rest niks

Gebruik nu 3 maal dgs 400 ibruprofen ipv 600 en voor de rest niks ( huisarts vond dit prima dat ik het zo geleidelijk afbouw)

En veel groene thee

Ben benieuwd wanneer ze ploppen en hoe dat aanvoelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net gelijk jou gisteren op controle geweest. Welke sport bh draag jij?

Als die stomme borstband nu eens af mocht was ik dolgelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag een sportbh Anna van carefix

Erg fijne bh

Idd die band vind ik ook vervelend in de zin van dat deze vreselijk schuurt in m'n oksel en dat klittenband op m'n rug.

Ook heb ik t idee dat ie niet meer zo strak zit moet m geregeld weer ff strakker zetten.

Vanmorgen werd ik voor het eerst wakker op m'n zij,weet nog niet zeker of dat wel al mag maar ik heb heerlijk geslapen en absoluut geen pijn in m'n borsten gehad van het zijslapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op de controle aan hem gevraagd als ik op mijn zij mocht slapen omdat ik dit zonder besef in de nacht doe

Zijn antwoord: zolang je voelt dat je lichaam dit kan is er geen probleem, jezelf gewoon niet forceren. Maar hij raad nog altijd aan op de rug natuurlijk maar zijslapen is dus niet verboden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels weer poosje verder ( morgen 4 weken po) mag nog steeds niet klagen, ( vorige week ff een klaagmodusje gehad maar inmiddels alweer over en weer helemaal happy) gebruik al 2 weken geen pijnstillers meer en de enige pijn als je dat pijn mag noemen is dat m'n huid met name in de avond wat verbrand aanvoelt ivm het strak staan.

Vocht is nog minimaal, blauwe plekken bijna weg,en worden al wat soepeler om aan te voelen

Littekens netjes dun streepje.

Inmiddels slaap ik af en toe op m'n zij alleen maar om ff afwisseling van houding aan te nemen en m'n rug te ontlasten.

M'n vriend maakt elke week foto's zodat je t verschil goed kan zien zo leuk.

Dus elke zondag nieuwe boobpics ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik las net even je verhaal. Ik schrik er wel van dat verhalen zo anders kunnen zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld helemaal geen verband gehad, enkel pleistertjes op mijn wondjes onderaan. Ook geen blauwe plekken of pijn in mijn buik. Pijnstillers heb ik maar 4 dagen nodig gehad, en ik ben een kleinzerige :P Ook las ik iets van een buisje in je keel, waarvoor was dat?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.