Ga naar inhoud

Tinker : 24 augustus 2015 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

24-8 is het zover tietietime :-D

330 cc bij dokter Verdonck in de welnesskliniek.

Heb nu een 70/75A/kleine B

Mijn consult was op 2 juni dus ik moest nog even wachten, maar nu is het echt bijna zover.

Het wachten was behoorlijk spannend, omdat ik vooraf nog een borstonderzoek moest en ze daar in mijn rechterborst 2 goedaardige tumoren hebben gevonden.

Maar ik kreeg afgelopen week het verlossende emailtje dat de operatie gewoon doorgaat :-D

Ik moet nog even een weekje werken, maar dan is het toch echt zover en ik heb 4 weken vrij gekregen van m'n baas dus ik heb zoiets van kom maar op tieties 😊

Ik vroeg me nog af, wat voor sportbh jullie dragen met sluiting of zonder?

Krijg (koop) de 24e vanuit de kliniek uit zoiezo een bh maar ben toch benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het door gaat. Sportbhs met sluiting, je mag de eerste zes weken niks over je hoofd aan of uit trekken. Ook lijken die me steviger. Ivm zwelling en vocht is het ook fijn als je hem losser en strakker kan doen met verstelbare sluiting en eventueel verlengstukje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Boeda, klinkt eigenlijk ook wel heel logisch

Zo mijn laatste ochtenddienst is begonnen, vanmiddag m'n huisje ff extra cleanen en kindjelief en hondjelief naar opa en oma brengen.

En dan is het morgen eindelijk zover.

Moet me om 9.50 melden dus ben super benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

12.00 werd ik opgehaald,en afgetekend door dokter Verdonck,Toen nog fftjes wachten en denk zelf zo dat ik tegen 12.30 /12.45 naar de ok ging.

Ondanks dat ik geen zenuwen had vond ik de infuus prik toch spannend, maar dat deden ze keurig de een zetten een infuus terwijl de andere meteen bloeddruk op meete,Waardoor ik niet door had dat het infuus er zo in zat.

Heb m'n ogen gesloten en alles over me heen laten komen.

Toen ik mijn ogen open deed werd ik net naar de recovery gebracht, Het eerste wat ik zij tegen de verpleegster was;Er zat een buisje in m'n keel he?

Waarop zij dit bevestigde en vroeg of ik pijn had.

Ik antwoorden nee hoor heb geen keelpijn maar voel gewoon dat er een buisje in m'n keel zat

Zij lachte en vroeg, nee mw ik bedoel aaan uw borsten?

Ik had op dat moment geen pijn, later begon ik enorm te rillen wat wel pijn deed ( maar had dit al op t forum hier gelezen dat dit vaker zo was en deze gedachte stelde me gerust)

En kreeg toen een verwarmde deken waarna het een stuk beter ging.

Alleen mijn borstband zat zo strak dat ik niet goed diep kon inademen/zuchten, deze hebben ze iets losser gedaan dat was een stuk aangenamer ( al blijft t een strak onding)

Naast mij kwam nog een dame liggen die oook bij verdonck haar boobs net gekregen had en kreeg dezelfde rillingen etc dus blij niet alleen zo te liggen rillen

Mocht daarna vrij snel terug naar m'n kamer waar mijn lieve vriend al op me wachtte

Na m'n glas cola ( waar ik verast over was haha) meteen moeten plassen en mocht ik me aankleden en naar huis.( was inmiddels al 15.30)

Aardig verpleegster heeft me met de rolstoel tot aan de auto begeleid.

De rit naar huis was aardig te doen alleen bochten en rotondes auwwwtsj

Eenmaal thuis ontzettend vermoeid en na klein beetje eten en drinken ( heb echt geen eetlust, nu nog niet)

En medicijnen ingenomen te hebben naar bed gegaan.

Wel nog bij een toiletbezoek flauw gevallen godzijdank niet op m'n Boobs terecht gekomen.

Ik heb eigenlijk weinig pijn alleen als ik van houding wissel dus van in bed liggen en dan gaan zitten en andersom voelen ze heel zwaar worden en is t paar seconden pijnlijk voor de rest niet.

Wel ben ik vreselijk moe snel misselijk en heb ik jeuk van dat pleisterverband dat trekt en lijkt ook iets afgezakt.

Ook voelt mijn hele borstgebied en buik ontzettend beurs en blauw.

Voor de rest ik wacht het af vind ze m'n u al ondanks dat ze strak en platgebonden zijn huge

Zo nou dit was mijn verhaal en ervaring van gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja opzich wel ja

Alleen ze hebben die pleisterverband aan de voorkant volgens mij veelste hoog gedaan m'n huid staat zo strak en trekt zo vreselijk dat ik haast niet goed recht op kan zitten/staan omdat ik gewoon tegengehouden word, hierdoor heb ik zo'n pijn in m'n rug/schouderbladen dat in bed liggen het comfortabelst is.

Beetje tegenstrijdig nu want ik wil gewoon niet teveel op bed blijven en blijven bewegen, maar 10 a 15 houd ik vol langer niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx loveut, ga daar zeker kijken vriendin van me werkt daar dus extra handig

Heb tot nu toe nog steeds weinig tot geen pijn in m'n borsten, wel last van m'n rug en verder voel ik nog steeds overal beurs en blauw aan, en heb nu geregeld jeuk onder m'n borsten zou dit van het verband wezen of de wondjes die al willen helen?

Ik heb geen pijn meer met opstaan of liggen, kan mezelf gemakkelijk in en uit bed krijgen en aankleden haren kammen.

Verder doe ik rustig aan en ga ik geregeld naar bed maar dit is meer omdat vermoeid ben van m'n rug en ik ben een echte zijslaper maar lig nu steeds nog op m'n rug omdat ik niet weet of ik al op m'n zij mag slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed dat het herstel zo fijn gaat!

ik ben echt benieuwd, ik mag voor consult naar Dr. Verdonck 17 September, en dan hopelijk in December mijn BV!

ik ga je zeker volgen en ben benieuwd naar je resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister ff een baaldagje, voor mijn doen best wat pijntjes gehad ( voor m'n gevoel stonden ze op klappen) wat kort durende steken, en werd gek van de jeuk op m'n rug van het verband en onder m'n borsten

Vandaag ging t wat beter heb alvast 2 sportbh's geshopt voor als t verband eraf mag.

Hoop dat ik t de 2 weken volhoud, maar t verband is op m'n rug al deels opgerold en van voren laat t ook al beetje los

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de jeuk word ik ook niet goed! Maar effe tande bijten, volgende week mag het verband uit! Heb je al eens gepiept en verband losgehaald? Ik ben zo nieuwschierig maar wil het niet losmaken uit schrik dat ik het niet meer vastkrijg zoals het was en wil geen complicaties eraan overhouden! :D

Mijn vriendin zei ook dat het verband geen 2 weken heeft gehouden bij haar omdat het begon af te zakken na een dikke week..

Hoe bepaal jij nu dan de maat van je sportbh? Denk dat ik die bh in de welnesskliniek koop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.