Ga naar inhoud

Voelen jullie ook de protheses bewegen van binnen?


Gast Nina32

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Inmiddels ben ik ruim 6 weken po en nog steeds voel ik in mijn linkerborst de prothese 'schommelen' als ik voorover buk of bijvoorbeeld op mijn zij draai in bed. Het is wel minder geworden dan in de eerste weken, want toen voelde ik 'm zelfs tijdens het lopen.... :unsure:

Herkent iemand dit?

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaah! Wat ben ik blij dit te lezen, want ik had het nog van niemand gehoord. :D

Ik voel het ook met het bukken (iets oprapen van de grond) in mijn linker borst.

Gisteren ben ik bij de pc geweest en heb hem verteld van dit gevoel, ik wist niet of dit kon. Maar het kan, zei hij, de prothese heeft zich dan nog niet gehecht.

Nina, jij bent al ruim 6 weken po, hoe lang zou dit dan kunnen duren? Ben erg benieuwd of nog meer mensen dit voelen en weten wanneer dit over is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dus toch 'n mede-schommelaar?! ;) Ik had het ook nog nergens gelezen!

Tja, geen idee dus hoe lang het kan duren, het inkapselen duurt normaal gesproken zo'n 6 weken, ik dacht dat het dan wel over zou moeten zijn, maar bij mij dus niet... :blink:

Moet ik me zorgen maken?

Verder nog iemand die het herkent die al langer po is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hallo,

Ik hoor ook bij dat clubje!

Mijn rechterkant "schommelt" ook wat (tenminste zo voelt het!) en ik heb ze nog wel dual plane, kun je nagaan!!

Dit kan ik me bij mijn eerste BV niet herinneren!

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja het is net schommelen hè?! :3:

Oh ben zo blij dat ik niet de enige ben, en jij bent toch ook alweer bijna 5 weken Mols! :D

Dan zal het wel niet raar zijn, wacht ik wel gewoon tot mijn 3-maanden afspraak, als ik het dan nog voel, vraag ik wel aan Dr. vd Weij of het ooit nog weggaat. Ik had net als Ik71 ook de hele tijd de neiging om mijn borst vast te houden (las ik in ander topic), maar dat is sinds een weekje of 2 wel minder, het schommelt nu ook minder hard, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dit ongemakkelijke gevoel, toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit 'schommelen'.... ^_^

Ben wel heel benieuwd wanneer het over moet zijn. Misschien iets om aan de pc te vragen in de 'vraagbaak'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx b-cupje, da's wel een geruststelling! :blush:

Het blijft toch allemaal een nieuwe ervaring voor iedereen, dus fijn dat je

jouw verhaal weer even deelt! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Volgens mij heb ik ook een schommelaartje!

Mijn linker borst, als ik moet niezen hou ik automatisch mijn linker borst vast anders voel ik hem bewegen.

Bij mij zit dat aan de binnenkant van mijn borst, ook bij sommige bewegingen voel hem eventjes.

Een raar iets, volgens de kliniek zou de prothese op een zenuw duwen????????????!!!!!!!!!!

Nooit van gehoord..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pip!

Ik voel(de) het ook in mijn linkerborst aan de binnenkant. Iedere keer als ik moest bukken hield ik mijn borst vast en ik voelde het op een gegeven moment ook tijdens het lopen! Nu is dat gelukkig bijna weg. Vorige week had ik het weer toen ik een 'push-up' aan had, die drukte de borsten nog meer naar elkaar toe... Maar nu gaat het weer prima. Volgens mijn pc had het te maken met het inkapselen van de prothese? Ik weet het niet, maar je moet je niet ongerust maken. Even geduld hebben denk ik, het gaat vanzelf weg maar heeft tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik heb dat gevoel maar een klein weekje gehad, dat is nu alweer 3 weken geleden.

Ik ben inmiddels 7 weken PO en heb nergens meer last van.

toen ik dat " schommel " gevoel had heb ik de velthuis kliniek gebeld.

die zeiden dat dat heel normaal was.

hoort allemaal bij het herstel.

dus ik denk dat jullie je nergens druk over hoeven te maken.

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ook bij mij schommelen ze bij voorover buigen. De eerste dagen hoorde ik ze zelfs als ik bewoog... haha. Ook dit bleek normaal te zijn, kreeg ik te horen. Het zou lucht zijn van de operatie?! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs na 3 jaar voel ik het nog, zal ook niet meer weggaan denk ik?

Vooral als ik ze tegen elkaar aanduw, voel ik ze echt schuiven lijkt het wel.. of zou dat alleen in mn hoofd zitten? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey ladies!! :D

Ik heb sinds een week ongeveer een gevoel in mn rechterborst, zeg maar net achter mn tepel rechts (dus btj buitenkant borst) een 'ploep' gevoel ( hahaha wat een woord!) Ik moest gelijk aan dit topic denken, maar of het echt schommelen is...?

Als ik bijv plat op mn rug ga liggen voel ik 'ploep', net of hij naar beneden zakt. Ook als ik voorover buk en weer omhoog kom voel ik 'ploep' . Ik vind het niet echt een schommelgevoel.. meer alsof je een waterballon in een potje doet en deze op zn kop zet... dan 'valt' de ballon naar beneden. Snappen jullie me nog haha!! Het doet geen pijn of zo, het voelt alleen heel vreemd hahaha! en het voelt dus ook alleen zo vlak bij mn tepel en niet in mn hele borst. Ik heb er nog aan gedacht of het een grote luchtbel kan zijn, die opstijgt en die ik dan voel 'ploepen' ...

Is dit ongeveer wat jullie met schommelen bedoelden??

Liefs, Trici xXx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel dat niet of ik begrijp het niet goed. ik heb in de eerste week iets kunnen horen uit mij borsten maar nooit meer. ze voelde lekker strak. misschien door de BH. maar hebben jullie dat gevoel met of zonder BH??? ik ben zo bang om te bewegen. komt misschien daardoor. :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo schommelende dames!

Ik heb dit gevoel ook.

In mn rechterborst iets meer?!

Vooral met voorover bukken of als ik iets sneller loop/ren( snel de zebra oversteken).

Na hoelang gaat dit weg of is dit bij ieder verschillend?

Ik ben nu 3 weken p.o.

Groetjes Barca

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.