Ga naar inhoud

Nog steeds herstel of is er iets mis?


Gast boo18

Aanbevolen berichten

Hallo dames.

Ik ben bijna 9 maanden po. Nu heb ik de laatste tijd last van me linker borst me tepel is erg gevoelig en voelt niet fijn aan. Ook heb ik de hele dag een vervelend gevoel geen pijn naar het lijkt net of het lichaam ergens tegen vecht nu is de onderkant volgens mij weer aan het herstellen want het word weer een beetje gevoel baar. Is dit normaal dat ik hier nu pas last van krijg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot anderhalf of twee jaar po regelmatig overgevoeligheid aan m'n tepels gehad. Het ligt er maar net aan hoe erg de zenuwen beschadigd zijn en hoe lang dit nodig heeft om te herstellen... Dus ja, het kán gewoon bij het herstel horen.

Over dat andere gevoel, daar snap ik niet goed wat je bedoelt.. Waar zit dat gevoel? En is dat pijn? Of iets anders?

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt jevana. Het is een brandend geïrriteerd gevoel die borst zit ook lager en is iets harder als de ander

Oke. Dat herken ik niet. Maar ben dan ook nog maar 2,5 week po en de onderkant voelt nog dood haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ik zet net zoiets in de shout. Ik ben 3 maanden po, mijn ene borst is prachtig hersteld, de ander blijft stugger, drukt op het litteken en de prothese kan ik nog omhoog en opzij duwen. Daarbij voelt aan die kant de onderste helft inclusief tepel hartstikke doof aan... Ik was al bang dat t foute boel was.. Kapselcontractie ofzo :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.