Ga naar inhoud

D'r Verdonck wellnesskliniek


Flora

Aanbevolen berichten

Helaba,

Ik heb er binnenkort een afspraak aankomen bij d'r Verdonck in de Wellnesskliek...

Was zo zeker van mijn beslissing en nu laat mijn omgeving mij een beetje twijfelen

Idd de wellness is al een paar keer slecht in het nieuws gekomen maar over d'r Verdonck kan ik tot nu toe geen slechte commentaar vinden...

Zijn er hier die toch niet tevreden zijn of mijn twijfels kunnen wegnemen? 😥

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Verdonck geopereerd,bij de WK, en erg blij met het resultaat. Hij is een goede arts, over de WK...ach het is lopende band werk. Dat heb je ook wel een beetje voor die prijs. Maar geen negatieve ervaring hoor. Als je twijfelt over de WK kan je ook naar belgian breast clinic, dat is de kliniek van Verdonck zelf.

succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben ook in de wk geholpen door dr Verdonck. Ok ben super tevreden met mijn resultaat. Het is echt een hele fijne man. Dat hun slecht in het nieuws zijn geweest is 10 jaar geleden die artsen zijn er nu niet meer. En idd het is lopende band werk. Maar ik bekijk het maar zo... Hij heeft dan wel mega veel ervaring.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kliniek is toen die tijd vooral slecht in het nieuws gekomen door een arts die pip implantaten gebruikte volgensmij, ik ben er geopereerd en er valt niks over op te merken en vind dat ze erg klantvriendelijk zijn.. (ik ben ook door verdonck geopereerd)

daarintegen misschien dat je je familie kunt geruststellen met dat dr verdonck een erg kundige chirurg is die écht wel weet wat hij doet (hij heeft niet voor niks ook nog een eigen kliniek & hij staat in een speciaal register wat erkend dat hij een goede chirurg is)

tuurlijk er kan altijd wat mis gaan (bij mij ging een wondje niet dicht en stootte de hechting af) maar mijn ervaring met dr verdonck is daarmee erg positief.. hij heeft mijn wondje ontsmet en toen opnieuw gehecht met andere hechtingen en die 2 weken later er weer uit gehaald (zonder bij te betalen terwijl ik dacht oh dat valt niet onder garantie want mijn lichaam stoot het af, maar netjes helemaal niks hoeven te betalen!)

vooral die service is eigenlijk waar de meeste mensen aan twijfelen qua nazorg, maar ik moet zeggen dat ik enorm blij ben met hoe alles verlopen is (toen mijn wondje open ging en ik bang was voor ontsteking deed ik hem rond half 1 s nachts een mailtje, waarna ik om 1 uur nog gebeld werd door hem!) En van die verkeerde implantaten hoef je ook niet bang te zijn sinds je je garantiekaartjes mee krijgt waar het soort implantaat en implantaatnummer op staat, dus dat is gewoon netjes in orde. :)

Anders voeg ik je wel even toe, dan als je wilt kun je ook het resultaat zien :)

(ik ben ook erg te spreken over hoe klein mijn littekentjes zijn, echt maar 2cm lang ondanks een extra hechting etc.)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hoi hoi, ik ben 2 weken geleden geopereed door verdonck in de welness kliniek.

Zoals de andere dames al zeggen het is idd lopende band werk,de dag dat ik geopereerd werd had hij 11 operaties opstaan.

Verplegend personeel was erg betrokken na de operatie.

Maar hij geeft je meteen een goed gevoel,en stelt je op je gemak.

Ik heb mentor extra high profile 350 cc rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga 22 December bij Dr. Verdonck, intake was heel positief en een heel goed gevoel de kliniek verlaten.



iedere kliniek valt wat slechts over te vinden, als je maar zoekt....


ik krijg zoveel opmerkingen, waarom ga jen aar Belgie? waarom niet in Nederland...uhh betaal jij het verschil?


en Dr. Verdonck is mij aangeraden door mijn schoonbroertje en zijn vriendin, hij Chirurg en zij arts, Verdonck is een geweldige arts en zorg in Belgie is veel verder dan hier...



komt goed :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.