Jump to content

Patricia073 : 17 juli 2015 : Dr. Schuitema : MC Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo ladies

Ik ben patricia en heb 4 weken geleden mijn borstvergroting gehad.

Ben van een b cup naar een e/f gegaan

Nu ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik heb sinds maandag een sport bh aan omdat de bh die ik kreeg na de operatie niet voldoende steun meer gaf .

Nu zijn mijn wondjes sinds een aantal dagen aan het lekken ! Een beetje wondvocht komt eruit hebben jullie dit ook gehad ??

Ik doe er nu pleisters op omdat het mij niet goed lijkt ze zo onder mijn sport bh te laten dan jan er vuil in of is het beter geen pleisters meer erop te doen ,?

Ook nog steeds geen gevoel in de onderkant van mijn borst

Verder is het allemaal spoedig verlopen geen centje pijn , waardoor ik denk ik teveel doe en misschien daarom mijn wondjes nog niet dicht zijn .

Ik ben trouwens geholpen in het MC Amstelveen

Graag hoor ik reactie van jullie

Liefs patricia

Posted

Eindelijk was het dan zover vrijdag 17 juli mijn borstvergroting !!

Heb hier 5 jaar over getwijfeld en uiteindelijk de knoop doorgehakt.

Ik krijg 350CC voor de spier , en ga hiermee van van een 85B naar een 85F

De dagen voor de operatie zoooo ontzettend zenuwachtig!

Vrijdag morgen om 10 uur moesten we er zijn in amstelveen. We waren lekker op tijd , nouja lekker , ik moest wel wachten tot het 10 uur was voordat ik na boven mocht.

Vanaf het moment dat ik op de vercouver kamer kwam stelde de verpleegsters mij gelijk op mijn gemak. Een grapje en wat serieuze gesprekjes en poef weg waren mijn zenuwen !

Om half 11 was ik aan de beurt ! Wat een super aardige mensen op de operatiekamer , en ook een leuke man die mijn in slaap bracht haha.

Om 11.19 was ik terug op de vercouver kamer , het eerst wat ik deed toen ik bij kwam was gelijk na mijn nieuwe boobies kijken !!

toen ben ik weer even in slaap gevallen , toen ik wakker werd had ik het ongelofelijk koud. Lekker zon warmte deken gekregen.

Toen kwam mijn man , samen een boterham gegeten.

Voelde me zo goed om 12 uur zat ik al aangekleed en wel op me bed haha , dokter Schuitema kwam even kijken en alles was goed en ik mocht om 1 uur al weer na huis !!

De rit na huis ( het is een uur rijden ) veel mee , ik had mijn dekbed van thuis meegenomen en lekker op de stoel gelegd. Alleen de gordel vond ik heel vervelend. Eenmaal thuis lekker met me dekbed op de bank gaan liggen.

Eigenlijk totaal geen pijn gehad , meer irritatie. Ook omdat ik een bezig bijtje ben en een hoop dingen niet mochten.

Vandaag 4 weken en 1 dag geleden , Het gaat super goed. Alle zwelling is er uit al volgens de dokter. Alleen een beetje last van de wondjes.

Posted

Hai hai ,

Ik vroeg me af of er meer dames zijn die niet tevreden zijn of hoe je je voelt bij je borstvergroting?

Ik heb bijna 5 weken geleden mijn operatie gehad , als ik fotos kijk of truitjes aan doe heb ik echt het idee dat er niet veel veranderd is.

Kan dit zijn omdat je er al aangewend bent ??

Het advies van mijn arts was niet groter te gaan dan ik nu heb , omdat dit niet mooi zou zijn en niet goed.

Maar u ik fotos zie van veel van jullie op het forum , heb ik echt het idee dat sommige met veel minder cc groter borsten hebben..

Misschien zeur ik wel omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit , maar schrijf het van me af :)

en ben benieuwd naar jullie ervaringen

Posted

Ik heb precies hetzelfde maar droeg ook altijd maximaizers dus in truitjes is het niet veranderd maar naakt echt wel ! Ook als ik altijd voor fotos kijk dan denk ik ja ik ben er heel blij mee! Denk dat iedereen dit wel eens heeft omdat de vocht weggaat en de borsten dus ''kleiner" lijken

Posted

Ik denk dat je eraan gewend raakt, ik vond ze eerst super groot echt te groot, en af en toe als ik naar ze kijk denk ik, Hmm ze mochten wel iets groter! Ik kan nu begrijpen waarom mensen niet tevreden zijn en groter willen.

Posted

Als ik je foto`s van voor en na bekijk zie ik echt weinig verschil.

Kan dus goed begrijpen wat je bedoelt.

Als ik in jouw plaats stond zou ik het zonde van mijn geld vinden en zeker een wissel willen bij een andere pc.

Ik geef je mijn eerlijke mening...

Posted

Herkenbaar, ik zie ook geen verschil in kleding, maar ik droeg 2 pushup bh's over elkaar heen en die waren groter dan wat ik nu heb. En ik heb nu een 75F tenminste dat dacht ik, heb ze gister gepast en de cups waren te klein, maar goed ik zie grotere borsten die in een D cup passen. Dus snap sws niet hoe het komt dat ze klein ogen, ik ben wel 1,75 lang dus waarschijnlijk komt het daardoor. Maar verder ben ik slank.

Mijn man zegt ook steeds dat ik zeur, want hij ziet duidelijk verschil.

Het komt denk ook omdat je een verwachting had, althans ik, en daar lijkt het nog niet op. Hopelijk veranderd het nog en ben ik straks toch heel erg blij.

Posted

'Weinig verschil' 'Zonde van je geld' en 'zeker een wissel gaan doen'?

Sjonge, ik vind het nogal opmerkingen hoor. De een kiest voor natuurlijk, de ander voor groot. Smaken verschillen.

Ik vind het verschil absoluut niet klein Patricia. Ik snap je gevoel wel hoor, ik ben ook heel snel gewend geraakt en zou ook best iets groter willen. Volgens mij hebben veel vrouwen dat!

Posted

Daarbij, je moet maar afwachten hoe die hele grote borsten er over een aantal jaar uitziet.

Ik denk dat het nogal een gewicht is wat de huid moet dragen, uiteindelijk gaan ze echt hangen.

Ik vind je borsten mooi, het verschil is ook niet zo heel groot omdat je van jezelf ook een behoorlijke borst had.

Posted

Dat gaan hangen gebeurt eerder als ze voor de borstspier zijn geplaatst.

Achter de borstspier is die kans kleiner en persoonlijk vind ik een beetje hang mooier.

Posted

Dat gaan hangen gebeurt eerder als ze voor de borstspier zijn geplaatst.

Achter de borstspier is die kans kleiner en persoonlijk vind ik een beetje hang mooier.

Dat is onzin.

Ligt aan de kwaliteit van je huid, hoe snel je hang krijgt. En aan hoe consequent je bent in het dragen van stevige bh's

'Weinig verschil' 'Zonde van je geld' en 'zeker een wissel gaan doen'?

Sjonge, ik vind het nogal opmerkingen hoor. De een kiest voor natuurlijk, de ander voor groot. Smaken verschillen.

Ik vind het verschil absoluut niet klein Patricia. Ik snap je gevoel wel hoor, ik ben ook heel snel gewend geraakt en zou ook best iets groter willen. Volgens mij hebben veel vrouwen dat!

Helemaal mee eens.

Xx BB

Posted

BB, ik zeg gewoon eerlijk mijn mening, wat IK zou doen , niet dat zij dat moet gaan doen.

Persoonlijk zie ik echt weinig verschil, zelf vindt ze dat ook.

En over dat hang, het lijkt mij logisch dat je met behoorlijk wat cc`s eerder hang krijgt voor de borstspier.

Maar ook dat is mijn persoonlijke mening.

Posted

Ik zie zeker verschil hoor.

Je heb meer volume in je bost gekregen, je ziet duidelijk dat je boven nu meer vulling heb zitten.

Het ziet er zeker natuurlijk uit. Ik weet niet wat je voor jezelf voor ogen had. Nu is het inderdaad zo dat het super snel went inderdaad. Staar je ook niet blind op andere. Het is voor iedereen anders hoe het aantal cc uitpakt. Het heeft natuurlijk met meerdere factoren te maken.

Posted

Hmm, helemaal herkenbaar! Heb zelf 'slechts' 295 en 265 cc laten plaatsen om op een kleine C cup uit te komen. Had voordien collega's en zo ingelicht om toch maar niet voor aap te staan. Nu zeggen de meesten dat ze het verschil zelfs niet zien! Met kledij ben je al een heel stuk van je borst 'kwijt'. Onder kledij zie ik wel duidelijk verschil. Ik begrijp ook niet waarom mijn pc zei dat dit het maximum was voor mij, terwijl ik hier op het forum heel wat dames zie met een kleine cup voordien die wél heel wat cc's kunnen laten plaatsen.

Misschien maakt het zien van al die mooie borsten hier op het forum ons terug wat onzeker terwijl dit helemaal niet nodig is!

En ik zie ook best wel verschil tussen je voor en na foto's hoor, zoals Esmiralda aangeeft heb je duidelijk meer volume bovenaan!

Posted

Dames als jullie altijd een maxi beha dragen ga hier dan met deze grote op consult bij je pc maar vraag altijd op een maatje meer.

Posted

Hai hai ,

Ik vroeg me af of er meer dames zijn die niet tevreden zijn of hoe je je voelt bij je borstvergroting?

Ik heb bijna 5 weken geleden mijn operatie gehad , als ik fotos kijk of truitjes aan doe heb ik echt het idee dat er niet veel veranderd is.

Kan dit zijn omdat je er al aangewend bent ??

Het advies van mijn arts was niet groter te gaan dan ik nu heb , omdat dit niet mooi zou zijn en niet goed.

Maar u ik fotos zie van veel van jullie op het forum , heb ik echt het idee dat sommige met veel minder cc groter borsten hebben..

Misschien zeur ik wel omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit , maar schrijf het van me af :)

en ben benieuwd naar jullie ervaringen

Ik heb ook een wissel gehad, a. Omdat het scheef ws en b. Omdat ik teleurgesteld was over de grote.

Precies zoals je zegt is bij een een 300 cc. Mega, en bij de ander wat minder. Ligt helemaal aan je bouw...

Nu na mijn wissel denk ik nog steeds.. Mwahhh had best groter gemogen maar ik ben wel gelukkig en tevree.. Heb nu mooie volle borst, en nee met kleding nog steeds weinig verschil.

Mijn man zegt dat ik niet spoor (hahahaha) en dat ze geweldig zijn.

Posted

Ik ben ook ontevreden. De maat is te klein 350cc en ze zijn ongelijk waardoor mijn tepels nu scheef staan. Maar ben vrijdag pas 6 weken PO..

Posted

Ik ben ook ontevreden. De maat is te klein 350cc en ze zijn ongelijk waardoor mijn tepels nu scheef staan. Maar ben vrijdag pas 6 weken PO..

Lees net je verhaal, maar volgens mij gaat je pc het netjes oplossen.

Jammer dat het nodig is, maar fijn dat ze je begrijpen

Dr v Tits van velthuiskliniek is Hierin heel star en zowel hij als zijn collega's konden geen fout toegeven.

Daarom bij mij. Herstel door dr Nio.

Succes.. Ik hoop dat het nog bijtrekt met de tijd, en anders met je correctie of wissel

Posted

Ah wat vervelend dat je je zo voelt! Ik had ook altijd maximizers aan + een kipfiletje erin voor de operatie, dus nagenoegen lijkt het na de operatie niet groter dan dat.

Zitten je borsten nog heel strak? Mijn borsten waren echt twee bakstenen tot na 8 weken toen ze gingen ploppen, en daarna zijn ze ook nog vrij veel verandert! Aan de andere kant snap ik best je verhaal als je echt vind dat er weinig verschil is, dan zou ik nog eens met mijn PC om de tafel zitten. Zie je het verschil van de zijkant wel? Kan het zijn dat de vorm van je borsten vrijwel hetzelfde is maar je wel projectie hebt?

Ik vind het zelf ook best tricky om naar andere meisjes te kijken en te vergelijken. Borsten en cc's moet je misschien maar zien in verhouding met t lichaam. Sommige meisjes zijn echt mega dun/slank/gespierd en sommigen zijn al curvy, dan heb je misschien het contrast met de grote van de borsten ook meer.

Hoe dan ook, het is nu nog veelste vroeg om een her te doen, dus probeer een beetje te relaxen en misschien valt t na een aantal dagen toch hartstikke mee!

Kus!

Posted

Dat is onzin.

Ligt aan de kwaliteit van je huid, hoe snel je hang krijgt. En aan hoe consequent je bent in het dragen van stevige bh's

Helemaal mee eens.

Xx BB

klopt ligt echt aan je huid want de mijne hangen nu al behoorlijk!

Posted

Pure me had je voorheen al een hangende borst? Die van mij waren leeg, daardoor leken ze te hangen. Maar nu ze weer gevuld zijn, is de hang weg. Ik hoop zo dat het zo blijft.

En zou het ook niet platgedrukt worden door de sportbh? Ik heb de stille hoop dat als ik straks een goed passende beugel bh draag wel behoorlijke borsten heb in gewone kleding.

Posted

Here the same, niet tevreden en ook terug gegaan voor een wissel.

En nu helemaal happy !

Same here, niet happy en nu na mijn wissel helemaal blij met mn boobs.

Posted

Ik heb exact hetzelfde, ik had er veel meer van verwacht! Nu ben ik mij aan het oriënteren voor een tweede operatie.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.