Ga naar inhoud

Achter de spier of dual plane


Happy(._.)

Aanbevolen berichten

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik weeg net rond de 50 kilo en heb een rug omtrek 65 dus wil niet het idee hebben dat ik voorover val. Ik wacht even af tot mijn pc terug uit verlof is en wil dan eens met hem bespreken hoe en wat. Ik wil liefst niet van dokter veranderen.

Als je niet van dokter wilt veranderen dat is jouw keuze maar hier op het forum wordt dit wel aangeraden .Vooral met een prothesewissel.

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Fynic eens. Als je niet tevreden bent omdat je littekens te laag zitten, dan kan je naast het consult met je eigen arts ook consulten met andere artsen inplannen.

Kan geen kwaad om te horen hoe zij erover denken. Hoe meer informatie je hebt, des te beter je straks de juiste keuze kunt maken.

Ik weeg ook rond de 50 kg met omtrek 65. Heb 310 cc gekregen en vind ze goed bij mijn lichaam passen. Oogt volgens mij heel natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb momenteel ook achter de spier 240cc low profile. Ze zijn nog best plat en protheses zitten te hoog. Ga in september voor 400cc high profile dual plane. Op hoop van zegen dat ze dan wel mooi vol worden.

Hallo, ik ga op 23/10 225cc (of 250cc dit wordt beslist op het moment zelf of het erin kan) laten plaatsen (anatomisch achter de borstspier). Als ik hier alles zo lees, ben ik bang dat het te klein zal zijn. Welke cupmaat had je voor de vergroting en erna met 240cc?

Ikzelf heb 70/75A en hoop op een grote B, kleine C uit te komen, maar nu ben ik niet meer zeker.

Wat denk jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.