Ga naar inhoud

Finneke : 24 december 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ja ik ben zeker blij met de vorm het feit dat ze verder uit elkaar staan er zit nu 925cc in dus ik ga ervan uit dat er 700cc inzat ik heb dr Nio ook niet meer gesproken na de operatie maar dat had hij ook aangegeven dus ga zeker het een en ander bespreken tijdens het na consult want ook ik vind het een zeer vage actie van m en verkeerde informatie tijdens het eerste consult het lijkt nu een geld binnen haal actie en dat kan niet zn bedoeling zijn geweest ga ik nog van uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje meid, dat moet geen prettig gevoel zijn geweest om dat te horen net voordat je onder narcose zou gaan, je had zo goede hoop, maar ik zou het toch nog even rustig afwachten hoe het er over een aantal weken uitziet, je weet nooit in hoeverre alles nu nog gaat bijtrekken.

De protheses moeten natuurlijk eerst nog gaan indalen, en hun plekkie gaan vinden, en ook je huid moet weer gaan wennen.

Ik blijf in ieder geval voor je duimen dat de ergste rimpels toch alsnog redelijk weg gaan trekken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het een flinke teleurstelling is, je ging tenslotte deze operatie aan omdat je van de rimpels/plooien af wilde.

En dan is het ook jammer dat je natuurlijk niet even na de operatie alles hebt kunnen doornemen met Nio, maar zou het inderdaad allemaal eens navragen als je op controle gaat.

Ik wil je ondanks deze tegenvaller toch een goed herstel wensen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dat is wel heel vaag allemaal... Heb je zo een dunne huid?

Ik zie dat hij de motiva prothesen gebruikt heeft. Dit zijn wel de prothesen die eigenlijk de minste kans op rimpels geven, zover ik weet.. Dus wie weet dat dat nog gaat veranderen als je prothesen op hun plek zitten straks.. Ik zal voor je duimen!

Een goed herstel!! En hopelijk kun je nog een en ander bespreken met Nio op je controle...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben zeker blij met de vorm het feit dat ze verder uit elkaar staan er zit nu 925cc in dus ik ga ervan uit dat er 700cc inzat ik heb dr Nio ook niet meer gesproken na de operatie maar dat had hij ook aangegeven dus ga zeker het een en ander bespreken tijdens het na consult want ook ik vind het een zeer vage actie van m en verkeerde informatie tijdens het eerste consult het lijkt nu een geld binnen haal actie en dat kan niet zn bedoeling zijn geweest ga ik nog van uit.

Ik denk niet dat dr.Nio van het geld binnen halen is daarvoor staat zijn reputatie te hoog.

Je operatie is pas 4 dagen terug dus geef het de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geef het ook z‘n tijd maar m‘n rechter borst heeft toch echt al m‘n oude rimpel terug maar nogmaals als het zo blijft doen we het ermee alleen vind alleen de voorlichting niet correct en juist omdat hij een goede reputatie heeft kies je voor hem ... gelukkig was m‘n man mee en die heeft ook hetzelfde gehoord bij het eerste consult .Maar ik ben er niet depressief van of zo hoor maar wil het ook kwijt als ik niet zo tevreden ben ...

Zal zo wat foto‘s plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ik denk toch dat als de protheses goed op hun plek gaan zitten dat er kans is dat de rimpel toch minder zichtbaar gaat worden, en ik zou het echt tijd gaan geven.

Is lastig want je bent toch gefocussed op de rimpel vorming.

en je hebt absoluut gelijk dat als je niet tevreden bent je er iets van mag zeggen, juist omdat er op consult iets heel anders werd gezegd als op de holding.

Eerst maar eens afwachten tot je controle afspraak.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is zeker niet knudde hoor ik ben echt wel tevreden maar in mn rechter borst zit aan de binnenkant nog steeds de rimpel

het enige wat me in deze borst vergroting dwarszit is dat de arts voor de operatie tegen me zegt dat hij de rimpels niet weg kan krijgen ik ben

naar deze arts  gegaan omdat ik in eerste instantie de protheses onder mn borstspier wilde hebben om rimpel vorming te voorkomen en deze arts dat vaker had gedaan en goed was met grote borsten ,

Onder de borstspier dat ging niet volgens dokter Nio omdat ik te fanatiek sport en mn borstspieren zijn te ontwikkeld maar met het plaatsen van andere protheses met high profile en ze verder uit elkaar plaatsen kon hij de rimpelvorming weg krijgen. totdat ik daar voor m stond in mn operatie hemd en hij zei dat hij die rimpelvorming niet kon wegkrijgen,ik heb echt overwogen om weg te gaan met een hoofd vol twijfels ben ik onder het mes gegaan.

Zoals ze nu zijn ben ik tevreden met rimpel te zijn groter dat wilde ik ook en met kleren aan zie je het niet ik hoop alleen dat ik over een jaar nog gewoon een bikini bovenstuk aan kan zonder dat er rimpels zichtbaar zijn dat het niet te erg gaat worden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het me voorstellen, want je werd er net een paar sec voor je operatie mee geconfronteerd, en dat had anders gemoeten.

Je ging er vanuit dat het verholpen zou worden, en dan is het toch wel een tegenvaller.

Het klopt inderdaad als je sterkt ontwikkelde borstspieren hebt, het soms niet mogelijk is om dual plane te plaatsen, anders krijg je daar geheid problemen mee.

Ik hoop voor je dat de rimpel niet erger gaat worden, en je kunt blijven genieten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou maandagmorgen terug naar A‘dam voor een consult bij dr Nio geweest ,na m‘n borsten bekeken te hebben zei hij er zit nog een rimpel rechts dat is niet gelukt om weg te krijgen, ben je tevreden?

Nee niet helemaal was m‘n antwoord je hebt me verteld dat de rimpels de eerste jaren zeker weg zouden blijven maar heb m nu al terug en voor de operatie vertelde je me dat het niet zou lukken om alles weg te krijgen.... dus nee ik ben niet zo tevreden met hoe het gegaan is.

Dr Nio nam m‘n commentaar zeer serieus moet ik zeggen en bekeek alles nog eens opnieuw en gaf toe dat het nog niet goed zat hij heeft me aangeraden een andere bh te dragen een zo gehete cross your hart bh zodat de borsten naar buiten worden geduwd in de hoop dat de prothese nog iets naar buiten wordt geduwd waar m‘n huid wat dikker is en als het dan nog iets zakt kan het nog goed komen ,zo niet dan is de enige optie opnieuw opereren en de eerste keer 600cc proberen erin te krijgen onder de spier en een half jaar later weer opnieuw en dan 1000cc erin dan moeten de rimpels eruit zijn .Ik heb nu eenmaal sterke spieren en een dunne huid dus een beetje moeilijk geval 20 kilo aankomen zou ook wonderen doen :lol:maar ik moet nu weer terug komen over 3maanden en dan kijken we verder .als het zo blijft zoals het nu is kan ik ermee leven en laat het dan niet opnieuw doen wordt het weer zoals het was ja dan ga ik toch weer onder  het mes denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.