Ga naar inhoud

Finneke : 24 december 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

toch wel weer spannend zo n operatie ook al wordt ik er ervaren in krijg eigenlijk alleen commentaar van mensen waar ik het tegen vertel.

die me toch wel kennen en die weten dat ik het doe omdat ik het zelf mooi vindt,nog groter! is de reactie tot nu toe .

Maar het is echt zo dat je het zelf toch anders ziet ik vind ze nu niet echt super groot wel meer dan de gemiddelde Nederlander maar niet overdreven je went eraan vind nu eenmaal siliconen grote borsten mooi :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook benieuwd wat er uit komt naar mijn weten een implantaat wat niet kan lekken dat lag toen doorgesneden op zijn bureau van 750cc maar we zullen het zien heb wel gevraagd ze te bewaren zodat ik het zelf ook kan zien.ik weet nu tenminste wat erin gaat en krijg nu zeker mn certificaat van de implantaten mee naar huis .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik dacht ook al, het is iets wat ik zelf beslis en heeft geen medische noodzaak, maar zal idd wel zijn omdat t een ziekenhuis is die natuurlijk altijd via je zorgverzekeraar gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost € 3200 .- inclusief consult ik heb wel een maand of twee moeten wachten op het consult maar kan dan wel weer snel geopereerd worden ik kon eerder dan ik wilde dus al binnen 8 weken.

Ik ben in het slaz geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vandaag mn nieuwe boobies betaald ,gaat nu wel heel dichtbij komen !

Hallo Finneke

Ik haal je even omhoog nog maar 5 dagen tot je wissel,je bent zeker in goede handen bij dr.Nio

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff sttt niet zeggen ben kei zenuwachtig ,waarschijnlijk omdat ik weet wat me te wachten staat

de eerste keer was pijnlijk vooral de terugreis was erg.

de 2e keer was mn prothese lek gegaan (zout water prothese) tijdens m'n zwangerschap ik was toen 3 maanden zwanger dus de prothese heeft nog 9 maanden in m'n borst gezeten zag er niet uit natuurlijk, 1 goede en 1 lege borst maar de pijn erna toen er weer nieuwe inzaten was niet fijn

het omhulsel van de prothese was helemaal vast gegroeid in mn borst dus ze hebben wat moeten peuteren daar binnen brrr dus ook toen veel pijn .

maar wie nog mooier wil worden moet pijn lijden :42: dus we gaan met frisse tegenzin en zien er van de zomer weer top uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff sttt niet zeggen ben kei zenuwachtig ,waarschijnlijk omdat ik weet wat me te wachten staat

de eerste keer was pijnlijk vooral de terugreis was erg.

de 2e keer was mn prothese lek gegaan (zout water prothese) tijdens m'n zwangerschap ik was toen 3 maanden zwanger dus de prothese heeft nog 9 maanden in m'n borst gezeten zag er niet uit natuurlijk, 1 goede en 1 lege borst maar de pijn erna toen er weer nieuwe inzaten was niet fijn

het omhulsel van de prothese was helemaal vast gegroeid in mn borst dus ze hebben wat moeten peuteren daar binnen brrr dus ook toen veel pijn .

maar wie nog mooier wil worden moet pijn lijden :42: dus we gaan met frisse tegenzin en zien er van de zomer weer top uit!

Ik hoop echt voor je dat het deze keer minder pijnlijk voor je zal zijn.

Bij mijn wissel in 2004 was er ook een lekkage ontdekt door Dr.Nio.

Die heeft toen alles keurig kunnen verwijderen,en ik moet zeggen dat de pijn daarna reuze mee is gevallen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou afgelopen donderdag was het zover een prothese wissel om de onstane rimpels te verwijderen en een maatje groter ik zou voor 200cc meer gaan.

Donderdagochtend 9.00 present dokter Nio kwam rond 11.00 aftekenen( tijdens het consult had ik hem uitgelegd dat ik kwam voor de rimpels in mn borsten hij vertelde me toen dat hij dat kon verhelpen met andere protheses en ze verder uit elkaar zetten ,maar dat er wel een kans was dat de rimpels naar een aantal jaren weer terug zouden kunnen komen door de verslapping van mn huid) tijdens het aftekenen zei hij tegen me ik denk niet dat ik de rimpels kan verhelpen !!!! sta ik daar een uur voor de operatie ik kom om de rimpels te verhelpen ik sta met mn mond vol tanden en denk waarom laat ik me opperen dan zal ik het wel doen nog? Dokter Nio gaat weg en even later wordt ik opgehaald om 13.20 word ik naar de ok ingereden met mn twijfels.

De operatie is goed gegaan en om 17.30 ga ik weer naar huis de pijn valt me echt ontzettend mee ik heb pas 2 pijnstillers genomen alleen als ik wil gaan slapen ,het ziekenhuis was top leuk personeel en goede uitleg.

Nu 3 dagen later gaan de zwellingen wat weg en ik vind mn nieuwe maat borsten top alleen ik zie nu al rimpels verschijnen daar BAAL ik dus ontzettend van als ik dat had geweten dat dat al zo snel zou zijn had ik het niet gedaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè,

Wat fijn dat je operatie goed is verlopen en je er weinig last van hebt! Wat een vage actie van Nio :-( Terwijl dat toch de reden was waarom je voor een wissel ging... Gelukkig ben je wel blij met de grote ;-) Hoeveel cc is er uiteindelijk geplaatst? Was toch onduidelijk hoeveel er al in zat?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.