Jump to content

Finneke : 24 december 2015 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Posted

Hoi ben terecht gekomen op dit forum omdat ik informatie wil inwinnen over mn toekomstige nieuwe borsten .

Ik heb mn eerste setje 20 jaar geleden gekregen 350cc daarna heb ik ze nog eens laten doen omdat een van de borsten lek was had zoutwater protheses ze zijn toen naar de 600cc boven de borstspier.

Ik wil nu naar een prothese van 800cc maar graag onder de borstspier omdat mijn huidige protheses rimpels vertonen.

aanstaande dinsdag heb ik mn consult mijn vraag hier is is er iemand waarbj de 800cc direct de eerste keer onder de borstspier is geplaatst ?

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi ben terecht gekomen op dit forum omdat ik informatie wil inwinnen over mn toekomstige nieuwe borsten .

Ik heb mn eerste setje 20 jaar geleden gekregen 350cc daarna heb ik ze nog eens laten doen omdat een van de borsten lek was had zoutwater protheses ze zijn toen naar de 600cc boven de borstspier.

Ik wil nu naar een prothese van 800cc maar graag onder de borstspier omdat mijn huidige protheses rimpels vertonen.

aanstaande dinsdag heb ik mn consult mijn vraag hier is is er iemand waarbj de 800cc direct de eerste keer onder de borstspier is geplaatst ?

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ja hoor, er zijn een aantal meiden die gewoon 800 cc onder de borstspier gekregen hebben, bij hun eerste bv. Het moet natuurlijk wel passen, en je pc moet er een voorstander van zijn.. Veel pc's durven het vaak niet...

Een goede pc, die het meestal aandurft (en als hij het niet wil doen, dan zou hooguit Plovier in Belgie het misschien nog willen doen) is dr. Nio. Hij werkt in het SLAZ in Amsterdam.

Ik weet niet bij wie je op consult gaat, maar zou zeker ook eens bij Nio gaan kijken :)

xx BB

Posted

Ik heb nu twee consulten staan in Velthoven bij asthetic beauty clinic en in Vlijmen

dit omdat ik wat meerdere opinies wil horen ,maar houd dr Nio in mn achterhoofd.

Bedankt voor je reactie.

Posted

Hoi finneke,

Ik heb 800 cc in 1x dual plane gehad. Zoals best boobie al zei, bij dr Nio in het Slaz. Zeker de 'moeite' waard om op consult te gaan!

Posted

Dan ga ik morgen toch maar eerst even bij Dr Nio een afspraak maken.

heb hier veel goede recensies gelezen .

Bij de twee andere afspraken wel gevraagd of ze ook grote protheses plaatsen 800 cc

maar daar zijn ze terug houdend over dus ik denk dat ik dan toch automatisch bij Dr Nio terecht kom.

Posted

Zoals jullie weten ben ik op zoek naar een nieuwe dokter die mij wil opereren en heb 2 afspraken staan bij verschillende dokters .

Ik ben in het verleden bij Holystaete kliniek geopereerd door Dr Smih.

Ik wilde in eerste instantie daar ook weer naar terug maar kwam op internet tegen dat hij verwikkeld was in een rechtzaak met de belasting en de kliniek gesloten was.

Na verder zoeken kom ik nu wel weer terecht bij de kliniek tenminste dat denk ik maar is het een beetje een vage website zonder namen van artsen die opereren ed,, www.kliniekholystaete.nl

Het probleem is nu dat beide artsen bij wie ik een afspraak heb gemaakt voor een consult vragen om een papier waar op staat welke protheses er nu in zitten ,ik heb nooit bij alle drie de keren dat ik geopereerd ben iets gekregen waarop staat welke protheses ik heb ik heb dus geen documenten .

Of dat nu te maken heeft met het rommelen met operaties die zwart gedaan zijn of dat ze het vergeten zijn te geven ...ik weet het niet ik ga dus morgen bellen met deze kliniek en vragen waar dokter Smith gebleven is en mijn papieren van de operaties of weet iemand hier hoe het zit met de Holystaete kliniek op dit moment en dr Smith....

Posted

Hoi,

Wellicht je huisarts? En anders kan hij je wellicht adviseren waar je deze alsnog kan opvragen in de medische wereld! Mijn vriendin had dit ook niet en kon er ook niet achter komen. Haar arts gaf toen aan dat hij dat wel zou zien tijdens het opereren. Wel heeft zij om de protheses gevraagd zodat zij kon zien of dit geen PiP waren.

Succes!!

Posted

hoi,

Voorzover ik weet is Dr Smith in 2011 overleden( word er gesuggereerd, want het zou best zomaar kunnen dat hij gewoon met de noorderzon vertrokken is :6: ) er is toen een overname geweest van de kliniek, en je zou idd gewoon eens moeten bellen om te vragen of alle dossiers etc van alle patienten toendertijd nog bewaard zijn gebleven, mits het idd niet allemaal onder het tapijt is geveegd wegens de fraude een aantal jaren geleden.

Mochten deze documenten niet meer "bestaan" dan kan je dat alleen maar aangeven bij de pc's waar je consult hebt gehad, en is het overmacht.

Ik zou je er dan verder niet meer al te druk om maken, want de pc ziet dan vanzelf tijdens de operatie welke protheses er zijn gebruikt

Ik weet wel dat er toen in deze kliniek heel veel gewerkt werd met de Mentor zoutwater protheses, en ook nog de gladde variant.

Ik ben namelijk zelf jaren geleden daar ook geopereerd, en ik had toen deze protheses.

Dit artikel verwijst een beetje naar het faillisement:

http://medischcontact.artsennet.nl/Actueel/Nieuws/Nieuwsbericht/128668/Vlaardingse-privekliniek-bankroet.htm

en op deze site kan je zien welke pc's er ok ruimte in Vlaardingen huren

http://www.mfiv.nl/

hoop dat je er iets aan hebt.

succes met je zoektocht meid

Posted

bedankt voor de info ! hoop nog wel dat ie leeft was een aardige man.

Ik ga gewoon bellen naar de Holystaete kliniek en kijken of hun de oude administratie hebben overgenomen .

Met de pip implantaten kneep ik m ook wel even omdat ik niet weet wat er in zit.

Ze zijn nu ongeveer 7 jaar oud dus val buiten de groep die ze heeft volgens mij.

Voor deze had ik wel zoutwaterimplantaten waarvan er 1 lek was tijdens mn zwangerschap maar deze zijn vervangen voor siliconen 3maanden na mn zwangerschap.

Posted

Graag gedaan hoor meid, misschien dat er zelfs nog wel meer info te vinden is, maar dit was eigenlijk het enige wat ik toen allemaal heb gehoord over deze arts.

Fijn dat jij wel een goede ervaring hebt gehad met dr Smith, ik kan helaas alleen maar het tegenovergestelde zeggen, maar zo zie je dat iedereen een arts anders ervaart.

Ik ben benieuwd of de kliniek nog documentatie heeft,zou wel prettig zijn, maar het is wel slordig dat je nooit een prothese paspoort hebt meegekregen.

Maar ik ben bang dat het allemaal zwart onder de tafel is gegaan, en dan heb je natuurlijk niks zwart op wit

succes, en ik hoor wel of je de info nog boven water kunt krijgen.

xx

Posted

Heb vandaag de nieuwe kliniek Holystaete gebeld deze heeft dezelfde naam en heeft ook nog wat aan patiënten dossiers overgenomen ik heb dus mn gegevens achtergelaten en ze gaat op zoek zodra ze me gevonden hebben bellen ze me ,dus ben benieuwd !

Posted

Vanmiddag in vlijmen geweest voor consult beetje een tegenvaller ,hele aardige kundige dokter met goede argumenten vanuit zijn optiek om mij niet te opereren.

Mijn huidige protheses zijn denk ik 600cc ik heb dus rimpelvorming aan de binnenkant zelf had ik nu bedacht als ik ze anatomisch neem ze onder de borstspier plaats half en 800cc neem zit alles weer keurig op z'n plaats...

Maar de Dr zegt dat ik te dun ben (wel weer een compliment) voor grotere promesses en te weinig eigen borstweefsel heb ,ook het onder de borstspier plaatsen leek hem geen goed idee omdat de protheses te groot zijn waardoor de borsten te ver uit elkaar komen te staan omdat het niet past onder de spier.

Hij is zo wie zo geen voorstander van grote borsten en vond dat mijn vorige dokter deze protheses al niet had moeten plaatsen .

Nu kan ik heel veel foto s laten zien van internet waar vrouwen opstaan die dunner zijn dan ik (ben echt niet te dun 174m 67 kilo) en toch super mooie grote borsten hebben .

ik ga nu voor consult naar dr Nio in de hoop dat hij beter nieuws heeft en anders zal ik moeten leven met rimpels in mn borst .

Posted

Er zijn idd altijd artsen die niet groot willen plaatsen en maar tot een bepaald aantal cc willen gaan. Maar denk dat dat soms meer hun eigen persoonlijke denkwijze is, omdat ze het zo natuurlijk mogelijk willen houden.

Het ligt ook geheel aan je eigen bouw hoever je borsten uit elkaar komen te staan na dual plane plaatsing.

Vind dat je voor je lengte een heel mooi gewicht hebt, maar het kan natuurlijk wel dat je bijv mager bent bij je ribbenkast en borsten, maar daar is dan dual plane weer ideaal voor.

Ik denk dat je bij Nio zeker een heel ander antwoord gaat krijgen, hij laat je passen zonder er het aantal cc bij te zeggen, en als je zelf tevreden bent, geeft hij aan om hoeveel cc het gaat.

En Nio is ook 1 van de pc's die bijna altijd groter wil en kan plaatsen (de andere is dr Plovier) staat hier ook heel goed bekend

Dus ik ben echt benieuwd wat Nio gaat zeggen.

Wanneer heb je consult bij Nio?

Posted

Mn consult bij dr Nio is pas 19 oktober dus dat duurt nog wel even .

Ik heb ook nog een consult staan bij Astetic Beauty Clinics in Veldhoven 10 september daar moeten ze eerst nog met de chirurg overleggen as vrijdag of ze me willen helpen omdat hun geen operaties voor prothese wisseling doen als er geen paspoort aanwezig is van de implantaten die eruit moeiten.

Dus even snel een paar nieuwe boobies halen zit er in mijn geval niet in :106:

Heb vandaag nog niets gehoord van Holystaete over mijn medisch dossier dus daar ga ik morgen maar weer naar bellen.

Posted

oh weet je ook hun beweegredenen om niet te opereren zonder paspoort van de huidige protheses?? of hebben ze geen zin om in eventuele verassingen?

dat is idd nog een behoorlijke tijd wachten bij Nio, wel balen, maar ik denk wel dat het het waard is. maar zit hij zo vol ?? want hier lees ik vaak dat dames redelijk snel terecht kunnen.

Ga je naar Slaz ?

je hebt misschien wel kans dat je na het consult vrij snel geopereerd kan worden

en anders gewoon af en toe eens bellen of ze geen uitvaller hebben :6:

erg hoor, dat je overal zo achteraan moet bellen, maar zal ook komen omdat het toen kliniek overname is geweest, en dan ook nog maar te hopen dat er nog gegevens zijn, maar wie weet vind Nio het zonder absoluut geen probleem

maar al met al houd het je wel bezig

Posted

Vandaag bericht gehad van Veldhoven dat ik niet op consult kan komen zonder mn paspoort

van de prothese de dokter opereert niet zonder ze zou nog bij een andere dokter informeren of die wel zonder paspoort zou opereren en wordt dus nog terug gebeld morgen .

Dan zal ik eens vragen wat de reden ervan is en waarom de ene wel en de andere dokter niet in dezelfde kliniek.

Holystaete nog aan de lijn gehad toch maar even weer zelf gebeld maar de dame die ik aan de lijn had gehad was vandaag vrij dus wordt vervolgd.

Posted

Geen medische gegevens meer te vinden bij kliniek holystaete vanmiddag een telefoontje gehad.

Zij willen mij overigens wel opereren zonder paspoort :106:

Posted

Ok, maar denk dat die kans idd heel erg groot was dat ze geen gegevens meer zouden hebben, zowieso door de overname, maar ook door alles wat er toen is gebeurd in de kliniek.

Geloof zomaar dat ze willen opereren zonder paspoort,het is eigenlijk enigszins door hun, dat de gegevens niet meer aanwezig zijn en ze willen natuurlijk graag patienten.

En het blijft toch wel raar dat gegevens niet meer aanwezig zijn.

Bij welke pc zou je dan komen in de kliniek? je kan altijd overwegen om ook daar een consult te doen, en het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik zou bij dr Nio het consult door laten gaan, denk dat je hier beter zit dan bij Holystaete, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ook al kan je daar pas in oktober terecht, op die manier kan je je wel goed gaan orienteren wat je precies wilt, en welke opties verschillende pc's jou gaan bieden, en dan kan je daarna besluiten waar jij je het prettigst voelt.

succes

• 1 month later...
Posted

:60:Goed onthouden :42:ben idd gisteren geweest dagje amsterdam bij Dr Nio.

Toch wel weer even een lastig geval omdat ik niet zeker weet hoeveel cc erin zit en wat erin zit ik heel veel sport zo n 5 a 6 uur per dag waardoor ik veel spieren heb dus ook borstspieren en ik dus heel iets anders wilde dan uiteindelijk gaat lukken.

Volgens Nio zit er tussen de 600 en 800 cc in,

ik wil iets groter zo n 200/250 cc dus hebben we besloten om tot 1000cc te gaan naargelang eruit komt bij 600cc wordt er een prothese van 800 cc geplaatst bij 800 cc een prothese van 1000 cc

Ik wilde achter mn borstspier of dual plane dit gaat niet ,door te sterke spieren en teveel sporten waardoor de prothese teveel en te vaak in de verdrukking komt.

Ik ga eigenlijk om mn rimpels te verhelpen maar ga nu dan toch weer voor hetzelfde voor de borstspier en groter ook worden ze anders geplaatst waardoor de tepel iets meer omhoog komt en wat verder uit elkaar dit zou dan weer helpen tegen rimpels ..maar goed de laatste protheses zijn pas sinds anderhalf jaar gaan rimpelen dus ga ervan uit dat deze ook 10 jaar mooi blijven en als het dan weer gebeurt houd ik ze gewoon met rimpels :102:mn man stoort het niet .

Het is ook niet zo dat ik voor gek loop nu maar wil ze gewoon groter er komen nu 2 cupmaten bij volgens de dokter.

24 december gaat het gebeuren wordt een rustige kerst dit jaar

Posted

Oh je gaat bij Nio voor een operatie! Goed zeg!!

Het feit dat hij nu richting de 1000 cc gaat (waarschijnlijk de 925 of de 1050 van Motiva) is positief. Hij plaatst namelijk dan een stevigere prothese, waarbij rimpels minder vaak voor komen (claimt het merk Motiva, dacht ik)

Nio wil er dus met 3 behandelmethoden voor zorgen dat de rimpeling weg is/blijft na de operatie, fijn!!

Ik zal je titel aanpassen, want je hebt een datum. Dat wordt idd een rustige kerst hihi, maar wel met twee mooie kerstcadeaus ;)

xx BB

Posted

Hi Finneke,

Zoals best Boobies al schreef zijn Motiva zo'n beetje de enige die rond de 1000 cc zitten (925,1050). Voor de 800cc zal waarschijnlijk Eurosilicone gekozen worden. Beide merken hebben een projectie tussen 7,5 en 7,8 cm. Het is vooral de breedte die verschilt n.l. 800 13,6cm, 925 14,5cm en 1050 15cm.

Posted

Hi Finneke,

Zoals best Boobies al schreef zijn Motiva zo'n beetje de enige die rond de 1000 cc zitten (925,1050). Voor de 800cc zal waarschijnlijk Eurosilicone gekozen worden. Beide merken hebben een projectie tussen 7,5 en 7,8 cm. Het is vooral de breedte die verschilt n.l. 800 13,6cm, 925 14,5cm en 1050 15cm.

Klopt als een bus :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.