Wicked78 Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Hey allenIk zoek een goed strapless bh die vooral ook lekker zit. Ik heb er nu 2 (gewoon van de Hunkemölle)r maar die zitten vreselijk. Snijd en prikt aan alle kanten.Iemand tips?Verder nog tips voor andere gewone bh's die erg fijn zitten?Ik heb er zelf eentje van Royal Lounge Junky die super fijn is. Naadloos en je voelt hem amper zitten. Maar wil mijn garderobe een beetje uitbreiden.Greetz
Fem Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Ik ben persoonlijk fan geworden van de livera. Leuke bh's van hun huismerk voor een prima prijs. En ik vind ze heerlijk zitten! Daar hebben ze ook strapless, maar die heb ik nog niet geprobeerd..Verder verkopen ze daar nog veel meer merken zoals Sapph. Hoor ook heleboel dames die dat merk geweldig vinden zitten!
Vienna1981 Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Strapless heb ik de wonderbra met die handjes, die is echt super!
Bibi 83 Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Ik heb ook de strapless wonderbra. Die zit me nu fijn maar heb er echt aan moeten wennen en wassen voordat ie me lekker zat
Vienna1981 Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Hij valt trouwens wel klein, ik heb 75G en daarin heb ik 75H
Ruitje Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Ben fan geworden van Simone pereleHeb momenteel ook een strapless aan en moet geen enkele keer omhoog trekken zit ideaal!!
Wicked78 Posted August 13, 2015 Author Posted August 13, 2015 Ik heb vandaag die wonderbra (met de handjes) besteld. Heb daar meer goeds over gelezen. Maar ik heb hem wel in mijn eigen maat besteld. Ik hoop dat hij niet te klein is dan. We zullen zien morgen. Thanks dames!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.