Jump to content

Wanneer sliep jij weer op je zij?

Guest Jevana

Recommended Posts

Guest Jevana
Posted

Hoeveel po kon jij weer op je zij slapen?

Guest Jevana
Posted

Na 4 weken

Pff dan ben ik nu op de helft. Ben op mijn rug slapen elke nacht nu al beu haha.

Posted

Na 2 weken met zacht kussentje onder borsten

Posted

Vannacht voor de eerste keer een paar uur op mijn zij kunnen liggen, met het donsdeken als lang kussen ter ondersteuning. Ben morgen 4 weken PO.

Posted

Ik sliep na 6 dagen al op mn zij

Posted

Pff dan ben ik nu op de helft. Ben op mijn rug slapen elke nacht nu al beu haha.

Ik ook en ik moet ook nog rechtop die 4 weken :S Maar ik ben vandaag ook alweer op de helft :)

De vorige 2x duurde het ook een eeuwigheid toen ik er middenin zat, maar achteraf gezien vloog het voorbij...

Posted

oei, ik lag al na 1 week op men zij :P

maar vanaf de 2de week kon ik echt tegoei draaien.

de 1ste week was het echt rustig op men zij gaan liggen.

Posted

ik lag ook na 1 week alweer op mn zij.

Maar ik heb ook bijna helemaal geen pijn gehad, ik zat na een week alweer in de auto naar mijn werk!

Posted

Na een weekje ging dat, niet helemaal op mijn zij, maar tussen zij en rug in, zeg maar.

Autorijden lukte al na 6 dagen. Nu heb ik wel een automaat, dat scheelde.

Guest Jevana
Posted

Ik sliep na 6 dagen al op mn zij

Dat is snel! Deed dat geen pijn??

Guest Jevana
Posted

Na een weekje ging dat, niet helemaal op mijn zij, maar tussen zij en rug in, zeg maar.

Autorijden lukte al na 6 dagen. Nu heb ik wel een automaat, dat scheelde.

Ik doe dat nu idd ook wel een beetje. Dan lig ik op mijn rug en mijn benen naar 1 kant gedraaid waardoor mijn bovenlijf ook ietsje draaid. Dat gaat goed. Maar gister wilde ik van die stand verder op mijn zij maar dat was niet prettig.

Autorijden kan ik niet heb geen rijbewijs. Maar heb al wel gefietst ;-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.