ano1 Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 hee dames ! ik heb eind deze maand mijn consult bij de Bergman kliniek , bij dr verschuur ..iemand ervaring met de kliniek / chirurgen ben benieuwd !!
ano1 Posted August 11, 2015 Author Posted August 11, 2015 Dag dames ! Ik word in september geholpen door dr e. Verschuur . Zijn er hier dames die ook door hem zijn geopereerd voor een vergroting ? Ben erg nieuwschierig naar jullie ervaring en resultaat ! Liefs
MiekeW Posted August 12, 2015 Posted August 12, 2015 ik heb morgen een consult bij de bergman kliniek. bij dr vd lei.hoe ging jouw consult?
Spannend! Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 Krijg dinsdag mijn bv bij Bergmanclinics. Vind het heel spannend. Zag steeds op internet dat de consumentenbond ze goed vond. Ben daar maar vanuit gegaan en daarom daar afspraak gemaakt
ano1 Posted August 20, 2015 Author Posted August 20, 2015 @miekeW , mijn consult ging goed ! ik krijg 375 cc rond extra full ! voor situatie 75 B dus ben super benieuwd , 22 sept as is mijn grote dag !hoe ging jou consult ? @ spannend , hoe is het gegaan ! door wie ben je geholpen en wat heb je gekregen ? haha ben heel benieuwd !
Jillllie Posted August 21, 2015 Posted August 21, 2015 Misschien moet je z'n naam zoeken in de zoekbalk rechtsboven, als je m niet ziet kijk dan onderaan de pagina en zet t thema naar unlimited!Succes xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.