Ga naar inhoud

Oud advies vergeten!! Nieuw consult aangevraagd.


KimmyBoob

Aanbevolen berichten

Hoi mijn naam is Kim en ik ben een klein beetje nieuw hier.

3 jaar geleden zat ik ook op dit forum en ging ik mij een beetje verdiepen voor mijn bv.

Ik heb een consult gehad bij Dr. De Meyere toen in die tijd wat ik mij vaag kan herinneren door de spanning.

285 cc en achter de borstspier is wat ik nog weet maar of ik nou gekozen had voor rond of anatomisch weet ik niet meer net als de high of de low prof.

Helaas door omstandigheden raakte ik mijn spaargeld kwijt en de geplande datum moest ik aan mij voorbij laten gaan.

3 jaar lang verdriet onzekerheid en vooral in de zomers obsessief kijk gedrag naar mooie grote borsten :12: ga ik er dit jaar weer voor :101:

Ik ben 1.62m, 53kg, en ben erg slank. Met mijn cupje AA-A ( want dat veranderd soms nog wel eens !! ) ben ik benieuwd of hier andere dames zijn met een postuur als ik en wat zij hebben laten doen en door wie.

Ik heb nu een consult aangevraagd bij Diana Gabriels. Dat is toch iets goedkoper, dichtbij huis en ook hier komen positieve verhalen uit.

Ik kan mij niet herinneren dat er 3 jaar geleden werd gesproken over mentor of projectie? Kan iemand dit uitleggen, misschien dat er weer een lampje gaat branden!

Liefs Kim :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Ik ben 1.67 en 50 kg. Had zelf cup AAAAAA. Plat dus. Eigenlijk had ik alleen 2 uitgerekte tepels van in totaal 1,5 jaar borstvoeding :23:

Heb in mei anatomische protheses van Mentor gekregen, 310 cc dual plane en heb nu cup 70 C / 65 D

Projectie is hoever de borst naar voren komt; de hoogste punt van de prothese dus. Ben geen expert hoor, en (op de rimpels na) super tevreden over m'n boobies.

Jouw borstenobsessie is heel herkenbaar :6: Ik kijk al sinds mijn puberteit (ben inmiddels bijna 40) naar vrouwen met borsten.

Heel veel succes en plezier met jouw consult(en).

Groetjes Joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joy1980!

Dank je wel voor de info!

Mentor is een merk neem ik aan?

Als ik nu ook kijk in de galerij, zie ik zoveel mooie borsten. De een is duidelijk rond de ander anatomisch.

Zou niet weten wat ik moet kiezen :106: of wat ik ooit heb gekozen!

moeilijk moeilijk en allemaal mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mijn naam is Kim en ik ben een klein beetje nieuw hier.

3 jaar geleden zat ik ook op dit forum en ging ik mij een beetje verdiepen voor mijn bv.

Ik heb een consult gehad bij Dr. De Meyere toen in die tijd wat ik mij vaag kan herinneren door de spanning.

285 cc en achter de borstspier is wat ik nog weet maar of ik nou gekozen had voor rond of anatomisch weet ik niet meer net als de high of de low prof.

Helaas door omstandigheden raakte ik mijn spaargeld kwijt en de geplande datum moest ik aan mij voorbij laten gaan.

3 jaar lang verdriet onzekerheid en vooral in de zomers obsessief kijk gedrag naar mooie grote borsten :12: ga ik er dit jaar weer voor :101:

Ik ben 1.62m, 53kg, en ben erg slank. Met mijn cupje AA-A ( want dat veranderd soms nog wel eens !! ) ben ik benieuwd of hier andere dames zijn met een postuur als ik en wat zij hebben laten doen en door wie.

Ik heb nu een consult aangevraagd bij Diana Gabriels. Dat is toch iets goedkoper, dichtbij huis en ook hier komen positieve verhalen uit.

Ik kan mij niet herinneren dat er 3 jaar geleden werd gesproken over mentor of projectie? Kan iemand dit uitleggen, misschien dat er weer een lampje gaat branden!

Liefs Kim :48:

Hoi Kim

Als je drie jaar geleden hier onder een andere naam ingelogd was, kun je dit terug vinden bij zoek rechts bovenin en dan Leden.

.

Staar je niet blind op de prijs van Diana Gabriels zij is enkel maar een consultant die je dan verder verwijst naar een PC (http://www.dianagabriels.com/prijslijst/ )

Doe meerdere consult (mijn favoriet is dr.Nio SLAZ te Amsterdam)maar ga niet over een nacht ijs :6: kies waar jij je vertrouwd bij voelt.

Succes met je keuze.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Als je voor diana gabriels gaat zou ik proberen het gesprek met haar zelf over te slaan en gelijk een afspraak met je arts te maken.

Zij verteld en beloofd je namelijk van alles waar uiteindelijk niet veel van klopt, ze is namelijk geen arts.

Mede hierdoor heb ik geen leuke ervaring gehad en heb ik mijn operatie daar dus ook afgezegd en voor Nio gekozen. (waar ik echt super blij mee ben!)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Als je voor diana gabriels gaat zou ik proberen het gesprek met haar zelf over te slaan en gelijk een afspraak met je arts te maken.

Zij verteld en beloofd je namelijk van alles waar uiteindelijk niet veel van klopt, ze is namelijk geen arts.

Mede hierdoor heb ik geen leuke ervaring gehad en heb ik mijn operatie daar dus ook afgezegd en voor Nio gekozen. (waar ik echt super blij mee ben!)

Succes!

Hoi dames,

Sorry ik was even druk! Ik zou idd met pc Nio een consult willen! Nu is hij werkzaam op verschillende plekken en vroeg ik mij af of dit ook scheelt in prijzen.

Ik wil mij idd niet blind staren op prijzen gaat om kwaliteit maar de prijs verteld mij wel hoe snel ik onder het mes kan aangezien ik al heel lang wacht enmijn spaargeld en moment is afgenomen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kimmy,

hier hetzelfde probleem hoor en zie zoveel tegenstrijdige verhalen, ook ik heb in verband met geen fortuin aan geld een afspraak met Diana gemaakt, ik heb juist wel een leuke ervaring gehad daar en een afspraak as vrijdag bij dhr. Frans van straten.heel veel zin in!

Zie dan ook dat veel dames rechtstreeks naar hem zijn gegaan.

maar wat het verschil daarin dan is weet ik ook niet

Dat probeer ik ook nog uit te vogelen dus lees het hier graag mee!

Liefs,

Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi, ik ben vanmorgen geholpen door Frans. Ik wilde eerst naar een andere arts in het ziekenhuis gaan, maar ik hoorde enkel goede verhalen maar zag nooit wat over hem. Daar zou ik 3995 kwijt zijn. Maar dankzij dit forum, werd ik fan van Frans Straten. De eindresultaten van hem vond ik prachtig. En nu ben ik zelf een trotse eigenaar van straten boobs. Het gaat super met me en ik met me en ik kan je zeggen dat Frans een vaak voorbijkomende naam is op dit forum. Favorietjes naasthem zijn Plovier en Nio. Misschien hebben andere mensen nog meer weetjes voor je! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Sorry ik was even druk! Ik zou idd met pc Nio een consult willen! Nu is hij werkzaam op verschillende plekken en vroeg ik mij af of dit ook scheelt in prijzen.

Ik wil mij idd niet blind staren op prijzen gaat om kwaliteit maar de prijs verteld mij wel hoe snel ik onder het mes kan aangezien ik al heel lang wacht enmijn spaargeld en moment is afgenomen :(

Bij Nio in het SLAZ betaal je 3100 en bij zijn kliniek over de 4000.

Dus ik zou bij het SLAZ gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.