Ga naar inhoud

Valeria : 5 februari 2015 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 9-1-2016om20:56 zei Valeria:

even een update :)

ik moest even afstand nemen van alles wat ermee te maken had, dus ook dit forum..

In tussen heb ik mijn geld terug van Diana Gabriels, ik wou niet in Uden geopereerd worden... Ik hoor en lees amper wat over die chirurgen en ook moest ik nog dingen met mijn studie regelen..

Nu heb ik de liefste studieadviseur ooit! Nooit dit verwacht, maar ik krijg in februari verlof voor verplichte vakken! Ik heb toen gelijk een consult geregeld bij dokter Nio bij olvg-west. Hele fijne man! gelijk alle gesprekken gehad, ook met de anesthesioloog en voor mijn gevoel kan er nu niets mis gaan en ga ik als nog 5 februari onder het mes :)

Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor lieve berichten! Heb helaas erg veel pijn en te zwaar aan pijnstillers om echt update te geven.. Die houden jullie te goed..

 

heb zelfs nog niets gezien maar wat ik zover zie, bevalt me zeer goed!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Valeria:

Dank jullie voor lieve berichten! Heb helaas erg veel pijn en te zwaar aan pijnstillers om echt update te geven.. Die houden jullie te goed..

 

heb zelfs nog niets gezien maar wat ik zover zie, bevalt me zeer goed!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er idd met kleren al goed uit. 

Kvoel met je mee hoor.

Ik ben ook gisteren geopereerd en mag sebiet eens douchen met waterdichte pleisters. Hoop zo dat dat warme water deugd gaat doen want heb heel veel pijn.

EN ben erg benieuwd naar mn nieuwe boobies... 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik heb net je hele topic doorgelezen, en wat heb je toch allemaal meegemaakt, verschrikkelijk! Ik ben echt heel  blij voor jou dat je droom in vervulling is gegaan! Dit heb je echt Wel verdiend ,'ben zeer benieuwd naar je operatieverslag !! En foto's .. Goed herstel nog gewenst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw heftig allemaal! Maar eerlijk... Soms werkt het universum raar omdat het zo had moeten zijn. Nio is top!! 

 

Ben erg benieuwd naar je operatie verslag. Heb je uit eindelijk hetzelfde gekregen?? Owh en ben je geslaagd voor je herkansing?? :D 

 

geniet er van en voorspoedig herstel toegewenst!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor lieve reacties! Eindelijk fut iets langers te tyopen dan 2 regels

 

 

6.45 moest ik me al melden in ziekenhuis. Was hartstikke gezellig met man die daar had moeten overnachten. Nio was iets re laat, maar nam rustig zijn ijs met af tekenen... Het voelde zo tegen mijn principe in om in een ziekenhuis bed te liggen en gerold te worden naar drecovery room.

 

eenmaal daar was het weer hartstikke gezellig. Raakte leuk aan praat met anesthesie assistent en al vrij snel wist de rest die errond liep ook dat ik geneeskunde studeerde en werd ik rest van tijd met 'collega' aangesproken.. Hahahaha

operatie is (zover ik weet) heel goed verlopen en werd wakker met zoveel zin in kipnuggets.. En washok binnen half uur na operatie Al weer terug op de afdeling.

helaas hardik enorm veel pijn en hebben ze mij 3 uur langer gehouden dan plan was en ben ik met rolstoel opgehaald om naar auto gebracht te worden. Bij liften wou verpleegster mij ook terug roepen omdat ik lijkbleek was.. Maarvverheugde mij al bijna 5 uur op kipnuggets en om 5 zou pas arts tijd hebben.

 

heb nu ook veel pijn. Ben gestopt met oxycodon omdat ik gisteren al eten eruit heb gegooid maar nu weet ik niet hoe ik moet zitten of liggen.

Heb foto van 1 dag po erop staan! Zo weer verder slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎12‎-‎2015om13:15 zei Valeria:

nou normaal een update hoe alles verlopen zou zijn.. maar bij mij totaal anders..

Ruim op tijd bij de kliniek, meld ik mij aan... ze vonden mij niet op de lijst, apart maar mocht lekker gaan zitten en zou snel geroepen worden..

paar minuten later werd ik geroepen en aan haar gezicht te zien was het geen goed nieuws... Ik was afgekeurd door de anesthesioloog en zou dus niet geopereerd worden.. Niemand van de kliniek wist hier iets van.. net zo min ik..

Ik ben daar aan de balie in janken uit gebarsten.. voelt alsof de grond onder je voeten wegzakt. Je leeft er zo erg heen.. In eerste instantie werd mij verteld dat ik afgekeurd was op basis van mijn bmi.. Dus ik was ook woest tegelijk, want al meerdere malen speciafiek nagevraagd of dat een probleem zou zijn, dat ik in theorie ondergewicht heb.. Maar nee was geen punt...

Diana was gelijk gebeld en onderweg.. gelukkig ook nog even met de anesthesioloog kunnen praten en blijk ook een allergie te hebben die kan reageren met de narcose middel.... Ik heb met haar gesproken over BMI kwestie en dat ik gewoon onderzocht erdoor ben door huisarts en alles oke was. Maarja ik mag niet geopereerd worden op die locatie...

ik kan nu 2 januari geopereerd worden, maar kom dan zo in de knoei met mijn studie die weer 4de begint.. Ik was bewust zo vroeg mogelijk met plannen van consult dat ik echt de 19de geopereerd kon worden... Maar mentaal kan ik het ook niet om het uit te stellen tot in de zomer...

Ik kan op dit moment eigenlijk alleen nog maar huilen en zoveel verschillende emoties door mij heen.. de meiden van diana waren echt super lief voor me en vonden het verschrikkelijk.. maar ja, dat lost niets op

Jeetje, dat zal inderdaad heel naar gevoelt hebben... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Van harte gefeliciteerd!! Met kleren aan, ziet het er al hartstikke mooi uit!!

Misselijk  van de oxycodon.. balen!
Is het een idee om te zorgen voor primperan of domperidon of zo? Denk dat je dan minder last hebt van de bijwerkingen evt... Of misschien dat je tramadol beter kunt verdragen? (geen idee of je zoiets in huis hebt of aan kunt komen...)

Alleen paracetamol is nogal heftig als je zoveel last hebt....

Een heel goed herstel gewenst!! En doe het rustig aan!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte met je herstel.

Balen van het niet door gaan van je bv eerder. Een vriendin heeft het ook een keer gehad. Maar dat kwam omdat er iets niet in orde was met de airco op de o.k van de kliniek ofzo. Ze stond daar ook dus voor niets aan de receptie en kreeg toen pas te horen dat er een ander datum zou worden gekozen voor haar bv. Ze kreeg trouwens wel een enorme bos bloemen thuis bezorgt van de kliniek als goedmaker.

Groetje Essi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.