Ga naar inhoud

Valeria : 5 februari 2015 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

@Jennyxoxo: helaas heb ik een van belangrijkste en zwaarste vakken in januari.. Ik hoop dat ik met studieadviseur iets kan regelen.. woon tegenover de uni en mijn vriend wil en kan mij helpen (zelfde studie).. maar ja volledig meedraaien eerste 2 weken lukt niet...

is het bij jou goed gegaan??

@Desert-Rose: schijnbaar is Vlaardingen een A locatie met extra faciliteiten en ook gas narcose.. maar vooral omdat ze nu weer een fout hebben gemaakt ga ik maar iets meer op mijn strepen staan...

ik had twijfelachtige ja gezegd op 2 januari met dat ik wel met mijn studie moet kunnen regelen.. krijg ik bevestiging voor 3 januari... is maar 1 dag later, maar voelt gewoon zo stekend aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt, je voelt je al super gefrustreerd, boos en teleurgesteld door hoe het allemaal gelopen is vandaag, en dan ook nog een fout in de nieuwe datum.

Ik zou daar gewoon morgen over gaan bellen, dan weet je in ieder geval of er eventueel een ander oplossing mogelijk is.

Maar meid, laat je niet gek maken, kom voor jezelf op!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit te denken om Straaten persoonlijk te contacteren.. Misschien kan hij iets voor mij beteken als ik mijn gehele situatie uitleg...

Ik zeg eerlijk dat ik niet veel vertrouwen meer heb in Hupkens... bij hem is het fout gelopen.. De anesthesioloog zei dat hij het aan mij en diana had moeten doorgegeven dat ik afgekeurd was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit een lastige omdat natuurlijk alles via Diana loopt,dus eigenlijk zou zij voor jou moeten gaan kijken of Dr straten genegen is om jou te helpen.

Ik zou het eerst via Diana proberen,zo kan ze ook nooit zeggen dat jij haar voorbij hebt gelopen, ik weet niet of ze nu nog te bereiken is, en anders morgenochtend, maar ik persoonlijk zou het eerst zo doen.

Leg haar ook gewoon uit dat je vertrouwen weg is.

Mocht dat op niets uitlopen kun je altijd nog direct naar Dr Straten bellen, en kijken of hij iets kan betekenen.

Ik snap dat je vertrouwen weg is, zou ik ook hebben, dit is een slordige fout die niet gemaakt had mogen worden.

Want het lijkt mij inderdaad niet meer dan normaal dat jij ingelicht had moeten worden.

,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm das waar desert-rose

Thanks meiden doet me echt goed jullie reacties! Vannacht paar x wakker geschoten en was zo gedesoriënteerd... dacht gewoon dat ik dit alles gedroomd had..

Ik ga nu maar hupkens emailen met de uitleg waarom voor mij zo belangrijk is voor kerst geopereerd te worden... was verdorie in augustus al op consult omdat het echt voor de kerst moest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meid, heb echt met je te doen, het is een kleine nachtmerrie.

Ja precies,als je inderdaad nog door hem geholpen wilt worden, kun je beter de stap op deze manier nemen, hij heeft achterwege gelaten om zowel jou als Diana in te lichten, ik ga voor je duimen dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent.

Maar meis kop op, hoe dan ook, ook jij gaat mooie borsten krijgen.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valeria,

Ik heb zonet heel jouw topic doorgelezen. Schandalig seg !! Ik leef volledig met jou mee. Zou zelf ook verdrietig en razend tegelijk zijn.

Ik vind het trouwens zo raar dat je afgekeurd wordt... Hoop voor jou dat je nog iets geregeld kunt krijgen en anders misschien nog snel een andere pc raadplegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid wat erg dat je dit heb moeten ervaren!

Dit had toch met jou besproken moeten zijn van te voren? Ik denk dat we allemaal wel van mening zijn dat ze eigenlijk deze week al een plekje voor je zouden moeten creëren.

Ik hoop dat het snel voor je zal worden opgelost.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Valeria,

Net zoals alle andere meiden vind ik het ook onwijs rot voor je, dit had absoluut niet zo mogen gebeuren.

Schandalig dat ze je pas op de dag van de operatie afkeuren en je daar niet van op de hoogte gesteld hebben. Hoe komt het dat je nu ook in Vlaardingen bent afgekeurd? De mail naar dr Hupkens al vestuurd?

Hoop dat je nog voor de kerst ergens terecht kunt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de operatie datum ook verzet. Baalde ik enorm van, voor vele van ons is dit echt een hele grote (moeilijke) beslissing. Maar voor hen ben je gewoon een pakketje op de lopende band.

Snap echt helemaal dat de grond onder je voeten vandaan zakte. Super zenuwachtig e/of excited, uitkijken naar iets nieuws en moois.. blehhh wat erg!!

Hopelijk is er een passende oplossing voor je zodat je deze zomer gewoon jouw gewenste bikini kan aantrekken.

Good luck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

even een update :)

ik moest even afstand nemen van alles wat ermee te maken had, dus ook dit forum..

In tussen heb ik mijn geld terug van Diana Gabriels, ik wou niet in Uden geopereerd worden... Ik hoor en lees amper wat over die chirurgen en ook moest ik nog dingen met mijn studie regelen..

Nu heb ik de liefste studieadviseur ooit! Nooit dit verwacht, maar ik krijg in februari verlof voor verplichte vakken! Ik heb toen gelijk een consult geregeld bij dokter Nio bij olvg-west. Hele fijne man! gelijk alle gesprekken gehad, ook met de anesthesioloog en voor mijn gevoel kan er nu niets mis gaan en ga ik als nog 5 februari onder het mes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat er nu weer een operatie in zicht is. Goed dat je je hart gevolgd hebt. Succes met opnieuw aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik snap dat je even afstand moest nemen, het is behoorlijk heftig geweest, maar super dat je dat je bij Dr Nio de operatie wel door kan laten gaan, en ook al vrij snel.

Je hebt het inderdaad ontzettend getroffen met zo'n fijne studie adviseur, echt te gek, nu gaat alles goed komen.

Ben blij voor je meis.

Ik ga je titel aanpassen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat goed meid!! Allereerst gefeliciteerd met je datum!

Heb net even zitten zoeken naar je oudere posts, en pffff.. :70::70::70::70: (voordat ik te veel zeg :P )

Heel goed dat je het zo gedaan hebt en nu fijn al in februari bij dr. Nio (the master of the boobies) geopereerd kan worden!

Leef er lekker naartoe, en geef die studieadviseur een enorme bos bloemen hihi

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat nu alles weer geregeld is, en goed geregeld ook! Ik ben 4 februari bij Nio aan de beurt, spannend he!

Hoeveel cc krijg je? Hetzelfde als bij Hupkens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.