Ga naar inhoud

Valeria : 5 februari 2015 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

yeah ik kan eindelijk mijn droom waar maken

maar heb nog een paar vraagjes

ik wil graag in het begin van de kerstvakantie, is er veel animo voor dit soort datums?

moet ik nu al consult plannen of wachten tot dichter op die datum?

ben ik na 2 weken genoeg herstelt om weer in de collegezaal zitten? meer studenten ervaring hoe het gegaan is?

is het af/aan te raden om als nederland in belgie te laten helpen?

ik ben 1.68 lang, weeg 50kg en heb nu 65b en wil graag naar volle c/kleine d. meer mensen die beetje rond zelfde af komt? ben zo nieuwsgierig hoe het er ongeveer uit komt te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Denk zelf dat de datum helemaal aan de pc ligt waar je naar toe gaat. Hopelijk is hij dan niet met vakantie :6:

Ik zou alvast consulten gaan plannen want sommige pc's kunnen wel een lange wachttijd hebben en hoe eerder je weet bij wie je wilt gaan, hoe eerder je jouw gewenste datum vast kan leggen toch?

Ik ben 1.67 en 50 kg. Ben met anatomische Mentor protheses van 310 cc uitgekomen op 70 C en 65 D. Mijn voorsituatie was plat. Aangezien jouw voorsituatie al veel meer is dan bij mij, zul je waarschijnlijk minder cc's nodig hebben. Jouw pc zal je daar natuurlijk het beste in kunnen adviseren.

Mijn herstel ging echt supersnel maar dat is voor iedereen anders. Als je bent voorbereidt op het ergste dan kan het achteraf alleen maar meevallen!

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon alvast lekker consults inplannen dan kan je rustig rondkijken en als je je keus gemaakt hebt gewoon de gewenste datum vastleggen. Zoals hierboven al gezegd wordt kan dat nog wel eens vol lopen.

Qua hersteltijd is het voor iedereen anders, na 2 weken weer naar school zal misschien wel kunnen maar houdt er rekening mee dat je dan nog geen zware tassen mag tillen en waarschijnlijk nog heel snel moe bent. Niet onmogelijk dus maar 100% ben je niet op dat moment :)

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi, ik ben ook student en had dezelfde vragen omdat het eigenlijk in het collegejaar al wou doen. Toen hebben ze tegen mij gezegd dat als ik m'n schouders gewoon naar achterhield en mezelf niet ging optrommelen dat ik wel na een week terug kon. (Geen tassen oid tillen natuurlijk) maar ik denk dat 2 weken vakantie toch lekkerder is, heb ik uiteindelijk ook voor gekozen.

Ik ben gisteren geopereerd met 310cc tsm inspira van een 75a/ kleine 70b. Draag nu sportbh 75C

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook student en ik heb voor de zomervakantie gekozen, zodat ik sowieso genoeg vrije dagen had om bij te komen. Na 2 weken had ik het persoonlijk echt nog zwaar gevonden om lange college dagen te maken. Het is niet onmogelijk hoor, maar 3 weekjes rust zou lekkerder zijn voor jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Hoi,

Hier het zelfde verhaal.

Ik heb in november het geld bij elkaar, en wil graag in de eerste vakantie daarna geholpen worden ( kerstvakantie)

Erg spannend allemaal. ik vraag me af hoe lang je van te voren moet betalen.. en of er genoeg plek is.

Ik heb 17Sept mijn eerste consult. hoeveel verschillende consulten hebben jullie gehad v oor je een keus hebt gemaakt?

Groetjes Boobplan

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn consult staat gepland voor 17 September bij de Wellnesskliniek in Genk, operatie heb ik vast laten zetten voor 21 December (waren nog maar 3 dagen beschikbaar) dus dat zegt Genoeg.

ik moest een aanbetaling doen, rest is tijdens de BV.

ikzelf ben 2 weken vrij en mijn man is de eerste week thuis, heb daarna hulp van mijn moeder erbij overdag.

na 2 weken ga ik weer werken (Administratieve baan)


mijn consult staat gepland voor 17 September bij de Wellnesskliniek in Genk, operatie heb ik vast laten zetten voor 21 December (waren nog maar 3 dagen beschikbaar) dus dat zegt Genoeg.

ik moest een aanbetaling doen, rest is tijdens de BV.

ikzelf ben 2 weken vrij en mijn man is de eerste week thuis, heb daarna hulp van mijn moeder erbij overdag.

na 2 weken ga ik weer werken (Administratieve baan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

toch maar ook een eigen topic!

Nog een weekje en dan ben ik eindelijk aan de beurt! Ik krijg 300cc HP (rond). Wat momenteel mijn bh maat echt is, is een raadsel, ik weet niet waarom, maar ze zijn in 1x gaan groeien :') vermoed dat ik nu 65c heb..

ben echt heel nerveus vooral omdat ik helaas 30 december een herkansing heb die ik moet halen... maar ja waar ee wil is is een weg zeggen ze :)

in mijn galerij staat de 3d simulatie, zal binnenkort ook nog even voor foto plaatsen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ik ben 3 maanden geleden Door hem geopereerd ik ben zeer tevreden over resultaat hupkens zelf aardige man maar wel een aparte haha

Spannend ik ben 3 maanden geleden Door hem geopereerd ik ben zeer tevreden over resultaat hupkens zelf aardige man maar wel een aparte haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou normaal een update hoe alles verlopen zou zijn.. maar bij mij totaal anders..

Ruim op tijd bij de kliniek, meld ik mij aan... ze vonden mij niet op de lijst, apart maar mocht lekker gaan zitten en zou snel geroepen worden..

paar minuten later werd ik geroepen en aan haar gezicht te zien was het geen goed nieuws... Ik was afgekeurd door de anesthesioloog en zou dus niet geopereerd worden.. Niemand van de kliniek wist hier iets van.. net zo min ik..

Ik ben daar aan de balie in janken uit gebarsten.. voelt alsof de grond onder je voeten wegzakt. Je leeft er zo erg heen.. In eerste instantie werd mij verteld dat ik afgekeurd was op basis van mijn bmi.. Dus ik was ook woest tegelijk, want al meerdere malen speciafiek nagevraagd of dat een probleem zou zijn, dat ik in theorie ondergewicht heb.. Maar nee was geen punt...

Diana was gelijk gebeld en onderweg.. gelukkig ook nog even met de anesthesioloog kunnen praten en blijk ook een allergie te hebben die kan reageren met de narcose middel.... Ik heb met haar gesproken over BMI kwestie en dat ik gewoon onderzocht erdoor ben door huisarts en alles oke was. Maarja ik mag niet geopereerd worden op die locatie...

ik kan nu 2 januari geopereerd worden, maar kom dan zo in de knoei met mijn studie die weer 4de begint.. Ik was bewust zo vroeg mogelijk met plannen van consult dat ik echt de 19de geopereerd kon worden... Maar mentaal kan ik het ook niet om het uit te stellen tot in de zomer...

Ik kan op dit moment eigenlijk alleen nog maar huilen en zoveel verschillende emoties door mij heen.. de meiden van diana waren echt super lief voor me en vonden het verschrikkelijk.. maar ja, dat lost niets op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat verschrikkelijk om te horen meid.

Vind het heel erg voor je, kan me beetje voorstellen hoe je je voelt. Ik had 1week voor mijn operatie gesprek met mijn pc en toen kreeg ik ook te horen dat ik mijn operatie een maand moest uitstellen omdat ik in de buurt van rokers heb gezeten en mijn pc is erg anti roken. Toen heb ik ook heel erg moeten janken. En zat ook in de knoei met mijn opleiding aangezien ik normaal begin augustus geopereerd kon worden en toen ineens pas eind augustus en school begon begin september. Maar alles gebeurt met een reden, en hoe pijnlijk ook moeten we het accepteren.

Je zult hoe dan ook je droomborsten krijgen.

Liefs f.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, dit meen je niet !!!

Wat moet dit een enorme teleurstelling zijn, maar bovendien, dit soort dingen hoort toch allemaal van te voren besproken te zijn, ik vind het echt schandalig dat dat niet is gebeurt.

Ok,als er een risico is met een allergie en narcose, dan is het alleen maar goed dat ze zeggen, we opereren niet op deze locatie, want je zal dan extra in de gaten gehouden moeten worden, maar om dat op de dag van de operatie te zeggen, dat kan gewoon echt niet, en dan dat niemand er vanaf weet, kom nou wat is dat nou zeg!

Wat je ook aangeeft, je leeft helemaal naar de dag toe, je zorgt dat alles geregeld is, en je maakt jezelf blij door de gedachte, vandaag krijg ik mooie borsten.

Ik vind ook dat er een plaatsje geregeld moet worden voor je aankomende week, en niet wachten toe 2 januari, hun maken een fout, jij bent de dupe nu, dus hun moeten nu met een goede passende en snelle oplossing komen.

Gaat dit echt met geen mogelijkheid lukken,dan snap ik dat je eigenlijk niet zou willen wachten tot de zomer, maar ik zou wel even goed nadenken waar nu de prioriteit ligt, zou het een probleem zijn voor je studie als je gelijk in het begin al weken moet missen? is dat antwoord ja, dan zou ik hoe moeilijk het ook is, de operatie uitstellen, want je hebt echt je herstel weken nodig, onderschat dat niet meid.

Dat de meiden lief waren voor je is fijn, maar ja daar koop je niets voor, als ik jou was zou ik proberen te regelen dat hun gaan zorgen voor een plek ASAP !!! Mits je dat gaat redden met je herkansing.

sterkte meis

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat belachelijk zeg!!!

Als dit een probleem was hadden ze dit dus al meteen bij het consult kunnen zeggen lijkt mij. Je hebt het nog specifiek gevraagd!

Ik snap heel goed dat je boos en verdrietig bent. Wat slecht geregeld weer. Je kijkt er inderdaad zo lang naar uit en plant het in met school en alles.

Ik vind het zo vervelend voor je!

Hou je taai xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd dat regelen er omheen ook.. zit nu bewust even zonder werk, omdat dat nu mooier uitkwam met de operatie... maar nu zonder operatie loop ik dus al voor niets 2 maanden rond met inkomen minder... sport ik voor niets al 2 maanden niet...

ik kon ook 27 december krijgen... maar ja 30ste is herkansing dus dat wordt hem echt niet...

Mams wil ook dat ik het uitstel tot in de zomer.. maarja dan gooi je letterlijk je hele zomervakantie weg.. en had zo naar toegeleefd om eindelijk eens mooie bikini aan te kjnnen... zo dom... maar idee dat dat weer niet zou kunnen doet me echt zo veel pijn..

hoop een spoed afspraak met studieadviseur te krijgen... hopelijk kunnen we een oplossing vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar op welke locatie zouden ze je dan wel willen opereren?

En wil je perse deze pc, want anders zou je misschien eens kunnen vragen of je niet naar Dr Straten mag, in zijn kliniek zijn allerlei faciliteiten, en ook een plek waar ze ( mocht het nodig zijn) patienten opnemen.

Ik weet ook dat hij ook voor Diana werkt, en wie weet is dat te regelen ( mits jij daar zelf vertrouwen in hebt) en Dr Straten ook genegen is om het te doen.

Want nee de 27e is geen optie als je zo kort op je her zit, dan is de pijn waarschijnlijk nog te overheersend.

Denk eens na over de optie die ik zei, en ik weet natuurlijk of dit kan, maar je kan het altijd proberen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valeria wat afschuwelijk om te horen voor je! Wat een ongelovelijke tleeurstelling alsof inderdaad de grond onder je voeten wegzakt als je er zo naar toeleeft. Het is naar weer geduld te moeten hebben maar die borsten komen er wel! Zeker weten ! Ietwat meer moeite lekker na je herkansing in januarie lijkt mij een goed idee omdat de tentamens pas 3 weken na de vakantie zijn en je kan dan thuis die 2 weken lekker leren voor alles! Bij mij loopt het schema in elk geval zo. Ik weet dat in veel hogescholen het hetzelfde loopt

Ik hoop dat het prachtig voor je uitpakt dit nare nieuws.

Veel succes/ geluk vanavond hoop dat je iemand hebt die je lekker kan knuffelen ! Xxx

Komt allemaal goed meis alles valt altijd op zijn plek, kort of langere termijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben ze in Vlaardingen dezelfde faciliteiten dan in Amstelveen,ik vind het toch maar allemaal heel raar, want daar kon/mocht je niet geopereerd worden.

Ik ben echt benieuwd wat nu de precieze reden is dat het niet in Amstelveen kon.

Maar ok ,dat is wat Diana aangeeft waar het zou kunnen,ik zou gewoon de stoute schoenen aantrekken en haar Straten voorstellen, vind dat ze wel iets goed te maken heeft.

Een brutaal mens heeft de halve wereld meid

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.