Ga naar inhoud

Afvallen na bv of borstlift


Aanbevolen berichten

Ik kon hier niet direct iets over vinden, dus vandaar mijn vraag.

Kan het kwaad als je na je borstvergroting of borstlift afvalt? Ik was tot aan mijn operatiedag reeds 7,5 kilo kwijt, maar ben nog niet op mijn streefgewicht. Ik wil graag nog 5 kilo meer afvallen. Uiteraard op een gezonde manier door te sporten en gezond eten. Niks geen crashdieet of dat soort dingen.

Zou dit nadelig kunnen zijn voor het resultaat??

Zijn er meiden die afgevallen zijn en hier een ervaring kunnen delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm mischien dat je wat van je eige borstweefsel af gaat vallen.. aangezien daar de eerste vetjes vanaf gaan haha maar denk dat 5 kilo niet zoon heel groot verschil moet maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen idee, maar ik wil hierna ook zeker weer een kg of 5 kwijt.

Wil nog wel eens te snel (crash), maar dit keer wat langzamer gaan, zodat de borsten niet gaan hangen ofzo (want daar val ik altijd als eerste af helaas :()

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Zelf net een bv gehad, dus nog geen ervaring mee. Maar ik heb bij mijn consult duidelijk aangegeven dat ik regelmatig verander qua gewicht. Ik doe bodybuilding wedstrijden dus een paar keer per jaar word ik heel droog. Dit zou volgens de pc geen probleem zijn. Bij mij is het dual plane geplaatst omdat wanneer ik zo droog ben het echt iet mooi is als het voor de spier is. Daarnaast heb ik van mezelf al heel weinig borst, dat kan natuurlijk ook meespelen.

Kan me voorstellen dat als je van jezelf iets meer hebt en je gaat afvallen, je eigen borst minder wordt en je prothese dan misschien minder mooi?

Overigens, het is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel je af wilt vallen en wat dan de gevolgen zijn voor je lijf / borsten. Vaak heeft een paar kilo niet gelijk heel veel impact hoor. Maar spreek je bv over 15 kilo wordt het wel wat lastiger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een lift ondergaan. In 4 jaar tijd iets van 5 kilo afgevallen veel gesport en voeding aangepast. En dat merk ik wel degelijk helaas. Zijn weer slap en zeker anderhalf cupmaat kleiner. Wil graag dmv litteken correctie mijn vel weer strak laten maken.. Maar volgens mij verscheelt dat ook per persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.