Ga naar inhoud

Nanneke : juli 2015 :


Nanneke

Aanbevolen berichten

hey hallo, ik ben Nancy ik ben 38 en na mijn zwangerschappen en borstvoeding zagen mijn buik en borsten er niet meer uit. Ik ben nu 19 dagen po van een mini buikwandcorrectie en een borstvergroting 245 cc high profile voor de spier + lifting voor de moment is de rechtse borst nog groter en pijnlijker dan links maar na uitgebreid te lezen hier op het forum zou dat vrij normaal zijn ;-) en links heb ik nog een klein wondje dat een beetje ontstoken is :-( . met de bwc gaat alles prima in het begin was het serieus pijnlijk met de buikspieren maar met dag ging het beter en beter. Ik begrijp nog steeds niet waarom ik zolang getwijfeld heb. Nu de ene borst dikker is als de andere denk ik soms ik had misschien toch beter een maat groter genomen maar dan denk ik aan het gewicht de zwaartekracht enzz en mijn rug is al niet zo ok dus ja. Als ik met het meetlint meet zou ik een goeie b cup kleine c cup hebben :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.