Jump to content

KLSY : 6 oktober 2015 : Dr. ? : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Posted

Ik zal me eventjes voorstellen. Ben al eventjes lid maar moest even uitzoeken hoe het allemaal werkt hier!

Mijn naam is Kelsey, 23 jaar.
Na heel veel afvallen heb ik geen borsten meer over, alleen maar vel, ik krijg 6 oktober een borstvergroting bij Bergman. 450 cc dual plane ronde prothesen.

Als ik hier zoek kan ik eigenlijk weinig mensen vinden die bij Bergman geopereerd zijn, dat vind ik wel jammer, dacht toch voor een redelijk bekende/populaire kliniek gekozen te hebben.
Ik maak me hier geen zorgen om maar ben nogal een twijfelaar, heb ik wel de goede gekozen.
Dus als iemand ervaringen met Bergman heeft hoor ik het graag!

Ik heb al veel gelezen en veel tips opgeslagen, echt een fijne site om bij aangemeld te zijn voor advies!

Posted

Door welke chirurg word je geopereerd? Dat is denk ik het belangrijkst. Misschien kan je zijn naam intypen in de Zoekbalk en vind je dan iets? Bergman en Velthuis lijken in eerste instantie altijd het populairst maar dat is niet zo hoor. Ze hebben gewoon veel naambekendheid.

Veel succes met het zoeken van info en ik hoop dat je ervaringen kan lezen over jouw plastisch chirurg. Gefeliciteerd met je datum!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.