Ga naar inhoud

Tepels minder snel hard na bvk?


Aanbevolen berichten

Ik draag nu altijd een voorgevulde bh omdat bij het minst of geringste mijn tepels hard worden en als een soort knoppen naar voren steken. Ik vind dat zo lelijk en genant, ondanks dat mijn borsten met voorgevulde nog groter lijken. Er hoeft maar een haartje langs te komen of een piepkein zuchtje wind en ze zijn hard. En omdat ik vrij grote tepels heb valt het extra op.

Nu lees ik hier en daar dat ze na de bvk vlakker zijn. Of minder gevoelig. Weet iemand of dit vaak zo is? De mijne zijn zo gevoelig dat aanraking niet fijn is. Daarom reageren ze ook zo snel. Wordt dat vaak minder na de ok? Doordat de zenuwen doorgesneden worden misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze inderdaad een stuk minder gevoelig, al worden ze denk ik wel nog even snel hard (maar ik voel bijna niet dat ze hard worden, ook lastig...). Maar ik denk dat dat bij iedereen anders is? Wie weet kan je vragen of de chirurg er iets aan kan doen?

Gelukkig kan ik nu na mijn borstverkleining probleemloos voorgevormde bh's dragen, dus het valt niet op (terwijl ik ervoor echt geen voorgevormde kon dragen hoor) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.