lizyy Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Hey dames Door mijn zwangerschap zijn mijn bh's meteen te klein dus ben het beu telkens dure bh's te kopen van de beterelingeriewinkel om ze dan maar maand te kunnen dragen. Waar kan ik ze dus goedkoper kopen en toch ook goed ondersteunt want ze wegen nu echt zwaar en voel echt de zwaarterachter. Groetjes
Crazylaura Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Denk dat je voor echt goede ondersteuning toch snel bij de duurdere merken uit zal komen. Online is er wel veel te krijgen, maar ik weet niet hoe het zit qua steun
Tijgertje Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Sportbh misschien? Welke wat dieper is uitgesneden?
marjon_nl Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Heb je al bij Hotmilk of cake lingerie gekeken?
lizyy Posted August 6, 2015 Author Posted August 6, 2015 Denk dat je voor echt goede ondersteuning toch snel bij de duurdere merken uit zal komen. Online is er wel veel te krijgen, maar ik weet niet hoe het zit qua steunJa heb normaal altijd vandaar maar nu heb ik 160 Euro betaald en pas ze nu al niet meer heb ze van begin juli.
lizyy Posted August 6, 2015 Author Posted August 6, 2015 Heb je al bij Hotmilk of cake lingerie gekeken?Dat ken ik niet vast iets in nederland?
lizyy Posted August 6, 2015 Author Posted August 6, 2015 Sportbh misschien? Welke wat dieper is uitgesneden?Ja zal denk ik voor dat moeten gaan kijken. Ze zullen dan iets langer passé is niet erg als ze dan duurder zijn. Had graag al borstvoeding gekocht maar ze zeide dat het nog te vroeg is.
marjon_nl Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Dat ken ik niet vast iets in nederland?Dat zijn twee merken die voedings en zwangerschaps bh's maken.
Uiltje314 Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Heb er zelf nog niets besteld maar ben deze website hier eens tegen gekomen: http://www.brastop.com
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.