Ga naar inhoud

journeytoboobs : 20 oktober 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben Kimberly en onderga over 2 maanden een borstvergroting.

Vanwege vakantie en school duurt het nog wel even voordat het gebeurt :118:

Maar vind het erggg spannend!

Samen met de dokter heb ik gekozen voor 400cc dual plane hp. Ik ben benieuwd hoe dit mij gaat staan.

Ik ben bang dat het te klein is. Het wordt dan wel een D. Maar ik wil groter :blush:

De chirurg zei dat dat groot genoeg is en de max ivm met mijn lengte ( kleine 155 cm). Ik ga dit binnenkort nogmaals bespreken met de chirurg als dat nog mogelijk is, want het zit me toch dwars. Ik wil niet teleurgesteld zijn..

Ik houd jullie wel up to date als het is gebeurt !

bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dual plane vallen inderdaad wel wat CC's weg achter de spier. En cups zijn anders dan het oog, bij nepperds.

Maar bij twijfel altijd nog even een consult vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

Ik word 29 september geopereerd, hij zei dat 350 CC bij mij de max is als ik nog wil dat het natuurlijk eruit ziet.

Op dit moment heb ik een lege 75C dus vraag me af of het niet te klein is. Krijg ook dual plane!

Misschien ga ik nog een consult aanvragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij houdt hij niet van (hele)grote borsten ofzo? Wel weet ik dat hij er graag natuurlijke maakt, daar streeft hij naar.

Ik ben vorige week woensdag Door hem geopereerd, het zou 450 of 400 cc worden, hij had ze beide besteld, en zou op de OK kijken welke het best zouden gaan. Het is 400 cc geworden.

Kan nog niet zeggen of ik ze te klein vind, ze moeten nog zakken namelijk, dus ben er nu al super blij mee, het formaat!

Je kunt altijd nog eens met hem overleggen. Maar als hij zegt dat het de max is, weet ik niet of hij er dan ook meer in gaat stoppen.

Misschien een andere arts dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat idee kreeg ik ook een beetje, dat hij niet echt van heel grote borsten houdt.

Ik wil dat ze er natuurlijk uitzien, een beetje hangen en niet zo onnatuurlijk rechtop staan. Hopelijk kan hij er iets mee haha.

Ik twijfel daarom zo over het aantal cc, je zou denken dat met meer cc over de breedte de borsten wat meer hangen of zie ik dit verkeerd?

Hij heeft bij mij 300 en 350 besteld maar ik zei gelijk al dat ik 300 echt te weinig vind!

Ik ben trouwen 1.71 en weeg 59 kg.

Je kunt in mijn galerij mijn voorsituatie zien.

Trouwens*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nooit te laat voor een tweede consult bij een arts die meer risico's durft te nemen, zoals Nio. Je wil niet over een jaar weer €3000 neerleggen voor een wissel!

Luister echt naar je gevoel, als je bang bent dat het te klein wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

Ik word 29 september geopereerd, hij zei dat 350 CC bij mij de max is als ik nog wil dat het natuurlijk eruit ziet.

Op dit moment heb ik een lege 75C dus vraag me af of het niet te klein is. Krijg ook dual plane!

Misschien ga ik nog een consult aanvragen :)

Wat spannend ! ik heb gehoord dat hij eigenlijk heel vaak dual plane doet.

Hij had me de andere keuzes niet echt uitgelegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij houdt hij niet van (hele)grote borsten ofzo? Wel weet ik dat hij er graag natuurlijke maakt, daar streeft hij naar.

Ik ben vorige week woensdag Door hem geopereerd, het zou 450 of 400 cc worden, hij had ze beide besteld, en zou op de OK kijken welke het best zouden gaan. Het is 400 cc geworden.

Kan nog niet zeggen of ik ze te klein vind, ze moeten nog zakken namelijk, dus ben er nu al super blij mee, het formaat!

Je kunt altijd nog eens met hem overleggen. Maar als hij zegt dat het de max is, weet ik niet of hij er dan ook meer in gaat stoppen.

Misschien een andere arts dan?

Haha dat is dan heel jammer dat hij niet van grote borsten houd. Ik kreeg juist een erg goed gevoel bij deze chirurg.

Maar idd een consult bij een andere is ook geen slecht idee! Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat idee kreeg ik ook een beetje, dat hij niet echt van heel grote borsten houdt.

Ik wil dat ze er natuurlijk uitzien, een beetje hangen en niet zo onnatuurlijk rechtop staan. Hopelijk kan hij er iets mee haha.

Ik twijfel daarom zo over het aantal cc, je zou denken dat met meer cc over de breedte de borsten wat meer hangen of zie ik dit verkeerd?

Hij heeft bij mij 300 en 350 besteld maar ik zei gelijk al dat ik 300 echt te weinig vind!

Ik ben trouwen 1.71 en weeg 59 kg.

Je kunt in mijn galerij mijn voorsituatie zien.

Trouwens*

Hmm dus ik had misschien iets assertiever moeten zijn? Denk je dat hij het niet ng kan bij bestellen? Of dat ik nog hem van gedachten kan veranderen?Ik hoop dat dat nog lukt

Ik heb gekeken en je hebt een mooie vorm ! dus het gaat er volgens mij sowieso natuurlijk uitzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik weet het ook niet het is zo lastig allemaal!

Ik ga in ieder geval voor moderate plus profile, het aantal cc kan ik nog wel met hem bespreken.

Dank je wel, ik vind de vorm op zich ook wel mooi, het is alleen zo weinig!

Nog iets meer dan anderhalve maand wachten... Ik ben er zoveel mee bezig niet normaal. Hebben/haddem jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimerley,

Welkom op het forum!

Omdat je al een datum gepland heb staan voor je operatie heb ik je titel aangepast en verplaatst naar operatieverslagen.

Succes met aftellen!

Groetjes Esmiralda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.