Guest Silies Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 hallo allemaal, vrijdag 21 augustus is de grote dag voor mijn BV. Nu vraag ik me af hoe je überhaupt kan zien als de rechterborst "leger" is dan de linker, in mijn geval. Nu zie ik dat zelf eigenlijk niet als "leek" zijnde. Maar dr. de Meyere heeft dit wel gezien en heeft het dan ook over dat in de rechterborst meer volume in moet dan in de linkerborst. Hoe kan je dat controleren dat ze gelijk zijn? Of tips voor mijn man als hij tussendoor mag komen kijken of het de juiste grootte implantaat is. Want wil natuurlijk geen ongelijke borsten krijgen.
best_boobie Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Hoi hoi Je man komt kijken als Demeyere een pasprothese in je eerste borst gedaan heeft. Je man kan dus niet het werk van de pc komen controleren, of hij het goede aantal cc geplaatst heeft om je borsten gelijk te krijgen. Daar zul je je pc in moeten vertrouwen Het beste zie je het verschil in je borsten door het maken van foto's. Vaak is het daar op te zien. Ik wist ook niet dat ik ongelijke borsten had, totdat een pc het zei. Toen ik daarna foto's maakte, zag ik het pas xx BB
Guest Silies Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 ohja tuurlijk, hij ziet alleen de pas prothese. Helemaal vergeten. Tja zit niets anders op dan hem te vertrouwen, en dat heb ik wel hoor. Ik heb inderdaad laatst foto's gemaakt alleen niet goed naar gekeken. Ik heb ze nu hier ook geplaatst en inderdaad gezien dat ze ongelijk zijn....pffff.....
saartje12 Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 ik ben daar ook bang voor, de mijne schelen nu ook een halve maat van elkaar... Ik denk dan bv. stel je voor dat hij dat vergeet als ik daar lig en dat ze dan toch ongelijk zijn ??? 31 augustus is mijn dag ohja komt wel goed zeker ?
best_boobie Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 ik ben daar ook bang voor, de mijne schelen nu ook een halve maat van elkaar... Ik denk dan bv. stel je voor dat hij dat vergeet als ik daar lig en dat ze dan toch ongelijk zijn ??? 31 augustus is mijn dag ohja komt wel goed zeker ? Gewoon nog een keertje zeggen tegen hem vlak voor je operatie. Je ziet je arts sowieso nog, dus je kunt nog precies aangeven wat je nog wilt zeggen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.