Ga naar inhoud

Dual plane plaatsing en herstel-ervaringen hiervan


Aanbevolen berichten

Dat is per individu denk ik verschillend! Ik ben alleenstaande moeder van twee kleine kids was na 1 week al weer aan het werk! mn armen geprobeerd zo min mogelijk omhoog te houden maar goed jij zal dan denk ik ff niet alle behandelingen kunnen uitvoeren, en anders creatief zijn met krukjes enzo! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi,

Zo vreemd, dit verschil in herstel. Ik ben ruim 5 weken po en heb nog forse klachten. Toch heelt alles goed, daar ligt het niet aan. Maar ik heb nog stenen in mijn borsten, gevoelsmatig. Alles voelt pijnlijk strak. Het voelt nog zo broos allemaal. Ook de littkekens. Ik kan nog niet lekker shoppen of zo. Wandelen gaat nog niet eens goed.

Wel balen. Ik hoop dat het rot gevoel over gaat. Ik kan nog maar nauwelijks zonder pijnstillers. Genieten is er echt nog niet bij. Ik ben wat ouder misschien maakt dat het verschil, ik weet het niet.

Sterkte iedereen.

Groet van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boebje ik heb het ook....vandaag heeft de arts mij onderzocht en flink gevoeld in de borst....het lijkt wel alsof die hele borststreek vastgeplakt zit aan mijn lijf als een soort grote,koek....

En ik ben nu net 6 weken geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nonky,

Dank, voor je antwoord.

Misschien hebben we te strakke borstspieren waardoor het proces van ruimte maken voor de implantaten te traag verloopt.

Ik ben/was een fietser en ik geloof dat sportievelingen ook wat moeite kunnen hebben met dual-plane. Of zou het stress kunnen zijn waardoor we niet goed ontspannen inclusief de borstspier? Het is voor nu een raadplaatje. Ik heb 10 oktober een afspraak met m'n eigen plastisch chirurg.

Was alles wel goed bij jou, Nonky? Ik hoop het en hoop ook dat we binnenkort klachtenvrij zijn!

Groetjes van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou met mij is het niet goed hoor....heb een onwijze deuk links en rechts......vandaag bij pc geweest die kwam met een mogelijke oplossing. Maat dat kan zowiezo,pas volgend jaar. Nu voor Second Opinion naar twee andere chirurgen....

Wedden dat ik straks drie chirurgen heb gesproken met drie verschillende opties? Pfff ben het wel even zat nu.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi!

Ik heb 375cc dual plane en ik ben na 2 weken en 1 dag weer gaan werken (doktersassistente) en dat ging prima!

Ben nu bijna 6 weken po en kan nog steeds niet alle handelingen doen/benen zwachtelen etc maar dit is meer omdat er geen kracht op mijn borsten mag komen en ik niets zwaars mag tillen.

De eerste 2 weken zijn wel zwaar en vooral de eerste paar dagen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen.. ik kon toen nog geen tijdschrift optillen en slapen ging ook helemaal niet. Een week later ging ik voor het eerst de deur uit; naar de kliniek voor controle. Dit ging goed en sindsdien ben ik iedere dag even de deur uit gegaan. Toen ging het echt met sprongen vooruit.

Mocht je je de eerste dagen dus ook zo klote voelen en denken dat het nooit meer goed komt... dat komt het wel! En sneller dan je verwacht!

Een tip die ik van de kliniek kreeg en waar ik veel aan heb gehad: zorg dat er (tijdens het slapen) kussentjes onder je armen liggen zodat je armen niet ''hangen'' als je ligt. Scheelt veel pijn! 

 

Heel veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.