daroe Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Hoi Dames, Zit al een tijdje mee te lezen, maar stel mij maar eens voor.Ik heb 2 kleintjes en na 2 borstvoedingen, is het volume van mijn borsten weg. Ze voelen leeg ofwel lege theezakjes! Ik mis de dagen van een decolleté. Ik kijk steeds vaker naar borsten, want de mijne mis ik!Maar zit dus op het forum mee te lezen en de meeste hebben via de borstplooi en heel weinig via de tepel en via de oksel. Komt dat omdat artsen via de borstplooi beter een bv kunnen uitvoeren? Hebben jullie bij een consult een keuze kunnen maken en wat vertellen de meeste artsen hierover? Liefst zou ik via de tepel of via de oksel willen, vanwege de littekens.Ik heb zelfs een (licht)donkere huid en de littekens zullen veel meer opvallend zijn dan bij een donkere huid. Maar goed, ik heb ook foto's gezien dat een borstvergroting via de oksel ook zichtbare littekens kan overhouden. Zie hieronder.http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1336512/Christina-Aguileras-breast-implants-scar-revealed-armpit.html
saartje12 Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 bij mij zal het via de oksel zijn omdat mijn chirurg een microchirurg is en dan heb je helemaal geen littekens het is net zoals een kijkoperatie maar dan hoog ind plooi van je oksel
daroe Posted August 4, 2015 Author Posted August 4, 2015 Ik zat even te spieken in jouw profiel: dus Dr. Rogge in Brugge doet het via de oksel?Hoe ben je bij hem terechtgekomen?
saartje12 Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 Ik zat even te spieken in jouw profiel: dus Dr. Rogge in Brugge doet het via de oksel? Hoe ben je bij hem terechtgekomen? ja idd Dr. Rogge. Ik vroeg aan een andere chirurg die borstkanker doet in het AZ sint jan of hij een goede esthetische chirurg kon aanraden in dit ziekenhuis. Toen zei hij 3 namen waaronder Dr Rogge. Ik ging bij 2 van hen op consult gaan maar na dr rogge wou ik zeker bij hem er is hier nog een meisje geopereerd door hem en ze heeft fotos, maar ik zal eens moeten zoeken...
saartje12 Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 http://www.borstenforum.com/user/6823-zeepbelx/ dit is haar account, hopelijk kan je het zien Zeepbelx heet ze
daroe Posted August 5, 2015 Author Posted August 5, 2015 Bedankt hoor!! Ik zet rogge op mijn lijstje. Spannend dat je in augustus wordt geopereerd, nog 1 maand..Btw kon haar account zien.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.