Jump to content

Voor of achter de spier ?

Recommended Posts

Posted

Hoi,

Wat ik me nu afvraag, want inmiddels duizeld het me allemaal......

Wanneer laat je de protese achter de spier plaatsen en wanneer voor de spier ?

Gr silvy

Posted

Dual plane / achter de spier als je van jezelf niet genoeg vetweefsel hebt , anders heb je kans op rimpels

Voor de spier als je genoeg van jezelf hebt of heel intensief aan een topsport doet dan doen ze het ook wel is voor de spier

Posted

Als je voldoende borstweefsel hebt kan het voor de spier en anders moet het erachter. Je pc kijkt naar de beste optie voor jou en zal dit met je overleggen :)

Posted

Dat bepaalt de pc inderdaad op basis van je eigen borstweefsel (veel/weinig). Dat hoef je dus niet vooraf uit te zoeken ;)

Posted

Bij lichte hang kan dual plane + grote prothese een liftend effect hebben. Wel kans op dubble bubble.

Posted

Hey Silvey

Ikzelf heb ze voor de spier gekregen .. Had genoeg borstweefsel.. Ben van een lege/ plate 75 B naar een mooie 80 D gegaan

Ik heb 410 cc in beide borsten gekregen voor de spier en anatomisch want wou ze zo natuurlijk ... Ben nu 4 weken po en elke dag veranderden ze nog ... Ga binnenkort terug foto's plaatsen... Maar voor de spier of na of dual plane dit zal je pc enkel kunnen bepalen wat het beste is voor een optimaal resultaat ... Dus laat je hoofd niet onnodig tollen... Wacht je eerste consult af .. Maak een vragenlijst dat je meeneemt want sowieso zijn er vragen die je gaat vergeten ... Veel succes en laat me iets weten ..

Posted

Ik had genoeg borstweefsel om ze voor de spier te laten plaatsen zei de chirurg maar heb toch gekozen voor dual plane. Hierdoor kan je aan de bovenkant geen randen zien/voelen omdat dat onder de spier zit.

Posted

Als je genoeg borstweefsel hebt en je plaarst de protheses voor de spier,zie je als het goed is geen randen nee!

Maar de pc geeft hierin advies, die kijkt naar je huidige situatie.

Posted

Oh nee, dat bedoelde ik niet hoor. Er zijn heel veel vrouwen die geen randen hebben en wel voor de spier! En er zijn ook voordelen zoals de prothese die niet beweegt als je de spier aanspant. Toch Door andere redenen gekozen voor dual plane. Het is afwegen denk ik, beide heeft voor- en nadelen. Pc kan dat inderdaad het beste inschatten!

Posted

Ik weet nog dat ik filmpjes heb bekeken op YouTube over de verschillende plaatsing-technieken. Dat heeft mij veel inzicht gegeven, miss een tip voor jou Silvy.

Posted

Fynic ik zal eens gaan kijken.

Vandaag mijn consult in belgie gehad. Ik vond het een zeer prettig gesprek en advies. Ben ruim 1, 5 uur binnen geweest en zowel de assistent als de arts namen de tijd. Waar ik al zeker van ben is dat ik een anatomische protese van 290 ml in beide borsten krijg, dan kom ik uit op een grote c cup. echter omdat ik hangborsten heb kan het zijn dat de tepel te laag uitkomt en ik daardoor ook een tepelcorrectie nodig heb, en daar ben ik juist heel bang voor. Echter hoef ik dit niet meteen te laten doen en kan dit ook nog in een latere periode........dus nu weer een dillema

En hij plaatst dan voor de spier omdat dat aan de onderzijde al een liftende werkong geeft

Iemand hier ervaring mee ?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.