Jump to content

Ik stel me graag voor

Silvy

Recommended Posts

Posted

Goedemiddag,

Gisteren heb ik me reeds aangemeld, helaas kon ik nog geen wegwijs uit de werking van de site, maar vandaag lukt het me en stel ik me graag aan jullie voor.

Inmiddels loop ik al vijf jaar met de gedachte om mijn borsten te laten corrigeren, na drie kids.

Gezien mijn situatie de afgelopen jaren zat het er gewoonweg financiel niet aan dus is het er helaas niet van gekomen, aangezien het niet om een zakje aardappels gaat.

Nu ik in de positie ben om eindelijk iets te laten doen, ben ik rond gaan kijken en informeren.

Inmiddels ben ik bij medisch centrum waalre geweest. Een privekliniek met goede waarderingen. Echter, buiten het feit dat ik het een keurige kliniek vind de ervaringen lovend zijn, vond ik het allemaal wat lopende band werk tijdens het eerste consult, ik vond het gesprek afgeraffeld, het advies matig........maar goed het was het eerste orienterende gesprek.

Morgen heb ik nog een gesprek in hasselt bij globalcare, echter lees ik nu ook negatieve verhalen en ik ben het spoor een beetje bijster.

Want waar kijk je naar:

* gevoel

* prijs

* recensies

* ervaringen

?????

Ik hoop dat jullie me hierbij een beetje uit de brand kunnen helpen ?

Gr Silvy

Posted

Hoi Silvy,

Ik ben zelf ook nog in de oriënterende fase. Door dit forum ben ik wel gelijk een afspraak gaan maken bij Dr. Nio na alle lovende verhalen hier.

Voor mij is het gevoel erg belangrijk. Als ik mij ergens niet op mijn gemak voel of niet serieus wordt genomen dan ben ik snel weg.

De prijs vind ik niet heel belangrijk. Natuurlijk heb je enorme uitschieters van duizenden euro's, maar dat kan ik sowieso al niet betalen. Het is voor mij niet de belangrijkste factor, als het ergens 300 euro meer kost, maar ik voel mij daar prettiger dan leg ik die 300 euro extra er graag voor neer. Je moet natuurlijk wel blij worden van je nieuwe meiden en niet denken ahhh had ik nou maar 300 euro meer betaald.

Tja door de recensies en ervaringen heb ik dus een afspraak bij Dr. Nio gemaakt, maar dan geldt nog steeds dat als ik daar geen fijn consult zou hebben dan ga ik liever naar een ander.

Posted

Hoi,

Weet je wat het is......mijn schoonzus is in hasselt geholpen. Zij is uitermate tevreden. Scheelt 1000 euro !!! Met de praktijk in waalre. Echter lees ik hier op het forum 1 zo'n negatieve ervaring over deze arts dat ik nu heel erg twijfel.....maar 1000 euro vind ik veel geld.

Posted

Hey Silvy,

Ik heb een heel fijn gesprek gehad bij bergman clinics in rijswijk. Hij nam alle tijd voor me en ik ging met een heel fijn gevoel naar buiten.Ook lees ik hele goede dingen over de bergman clinic. Ik denk dat het een combi moet zijn van beide maar als je er geen goed gevoel bij hebt zal ik het sowieso daar niet doen. Er is zoveel keus.

Groetjes!

Posted

Ik zou dan zeggen ga gewoon op consult. Kijk wat jouw ervaring is daar. Over elke pc lees je positieve en negatieve verhalen. Geen enkele borst is gelijk ;)

Posted

Hi,

Ik ben bij Dr. Hawinkels geweest in Waalre en kan het echt aanraden daar!!! Ik ben er ontzettend goed verzorgd en ze hebben me erna nog meerdere keren gebeld om te kijken hoe het gaat.

Ook dr Hawinkels stelde me constant gerust en luisterde echt. Heeft zelfs nog even met mijn partner gekletst omdat ik erg lang uitsliep na de operatie ;)

Ik kan het dus aanbevelen! Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.