Ga naar inhoud

Monobloc hydrogel? wieowie


sabbs

Aanbevolen berichten

Ja toch voor de 275 gegaan, ik kan niet echt spieken Helaas met die drains. Morgen mogen die eruit bij mijn huisarts. Heb bovenop linker borst weinig gevoel op mijn huid, Annette borst wel. Hoop dat dat nog bij trekt. Ja tis ff aan modderen nu, maar hopelijk over n week stuk beter! Slapen ging eerste nacht goed, hopelijk deze nacht ook. Ha lekker mijn luikjes dicht doen nu, trusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
16 uur geleden zei Suus2015:

 

 

Op Monday, August 03, 2015om21:39 zei Wicked78:

Hoi hoi

Ja, ik heb ook de monobloc hydrogel. Ben er heel erg tevreden over! Ik ben nu 3 maanden po. Ik heb 480cc door dr. Nio laten plaatsen ook in het Slaz.

Ga je ook bij dr. Nio?

Als je me een vriendschapsverzoek stuurt dan kun je de foto's zien.

Hoi Wicked. 

Ik heb je foto's gezien. Heel erg mooi gedaan de hydrogel! Je had van jezelf waarschijnlijk ook al goede borsten qua vorm. Ik wil binnenkort ook de hydrogel laten zetten. 480 cc heb je las ik. Het ziet er zo helemaal niet uit. Dat lijkt misschien veel 480.  

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben MJane, nog niet lang op het forum. Ik moet voor een wissel. Tien jaar geleden borstimplanten gekregen.Moet nu voor wissel én liften. Maar ik wil eigenlijk niet groter, denk ik. De PC zegt dat met een liften de cup wat zal verkleinen. Dus ik zoek inspiratie. Ik wil graag wat fotootjes kijken van mensen die dat niet zo erg vinden. Bedankt.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, een vraag voor sabbs, ik hoop dat je dit topic nog leest..

Ik ben nieuw en heb je topic gelezen omdat ik zelf ook de monobloc wil. Merk je nu, zoveel maanden verder, nog iets van de dualplane? Kun je het bij bewegen zien? Is je borstspier even sterk als vroeger? Zijn jou nog andere dingen opgevallen na een paar maanden?

bedankt, groeten, Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Sarah!

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;) sorry 

Ben nu ruim 8 maanden verder en heb nog geen dag spijt van mijn hydrogel boobs. Ja, als je echt naar voren buigt zie je soms wel eens wat kleine rimpels/deukjes aan de zijkant, maar dat is omdat de huid daar dan wat slapper wordt. Maar de vorm en afmeting, hoe het aanvoelt valt mij nog steeds 100% mee. Ben er echt heel blij mee. Mijn borstspier was al verslapt door de zwangerschappen/lange borstvoedingen, dus daar kan ik geen objectief antwoord op geven. Het voelt nu gewoon heel natuurlijk en soepel aan. Zoals gezegd, alleen als je echt voorover buigt ziet het er wel anders uit maar dat heb je ook zonder vulling, dat je borst er anders/vreemder uitziet :D

Het feit dat er zo min mogelijk siliconen in verwerkt zijn (alleen de buitenkant) geeft mij een veilig gevoel. Ik hoef dan tenminste niet bij eventuele vage gezondheidsklachten te denken: zou het iets met de siliconen te maken hebben? Ik kan alleen niet zeggen of het beter of slechter aanvoelt als siliconen borsten want heb geen vergelijkingsmateriaal. 

Ik zal binnenkort eens wat nieuw fotootjes posten anders?..

 

Groetjes, Sabrina

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Eind juni word ik geopereerd door dr. Nio, de Monoblocks.

nu zou ik heel graag jullie advies willen wat betreft de maat. Ik twijfel of ik de juiste keus gemaakt heb.

Ik weeg ca. 59kg en ben ong. 1.73m lang. Ik heb nu een kleine a cup.

kan iemand mij advies geven en haar eigen ervaringen delen?

Heel erg bedankt alvast!:)

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hi ik wordt maandag door dr Nio geholpen. Wilde eerst 400cc want dat vond ik mooi met siliconen, maar ga nu voor 440 omdat ik overal lees dat hydrogel kleiner uitpakt. Wil geen enorme borsten sport veel namelijk. Hoeveel dagen lig je gestekt zou je dag 5 weer kunnen werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 3-8-2015 om 21:39 zei Wicked78:

Hoi hoi

Ja, ik heb ook de monobloc hydrogel. Ben er heel erg tevreden over! Ik ben nu 3 maanden po. Ik heb 480cc door dr. Nio laten plaatsen ook in het Slaz.

Ga je ook bij dr. Nio?

Als je me een vriendschapsverzoek stuurt dan kun je de foto's zien.

Hai wicked,

Ik ben erg benieuwd hoe jou ervaringen zijn met de monobloc hydrogel. 

Ik ga ze laten vervangen voor de monobloc hydrogel  op 9 januari. 

Erg spannend dus.

Ook 480 cc.heb jij high of low profile?

Ben erg benieuwd naar je eind resultaat. Ik ben net nieuw op dit forum dus hoe t werkt met foto's etc is mij nog een raadsel haha.

Liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hi Melissa 

Ik lees dat je morgen voor een wissel gaat! Heel veel suc6!

Zelf heb k sinds bijna anderhalf jaar monobloc 440 cc dual plane. Ben nog steeds happy ermee.

Het blijft toch spannend he. maar komt vast goed!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op Tuesday, August 04, 2015 om 16:21 zei Wicked78:

Ik heb inderdaad de high profile van de Monobloc. Maar de medium is er volgens mij ook helemaal niet meer. De Monobloc gaat inderdaad wat meer de breedte in in plaats van naar voren naar gelang er meer cc's komen. Ik was nagenoeg plat, dus ik had de 480cc wel echt nodig voor dit resultaat. Ben erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Heel cliché, maar het went echt ontzettend snel. En inderdaad het valt vaak kleiner uit als verwacht. Daarmee bedoel ik dat ik zelf eerst had verwacht dat ik dit resultaat met 320cc zou krijgen. Dat was wat ik aanvankelijk in gedachten had. Ben blij dat ik naar dr. Nio heb geluisterd en niet teveel naar de cc's heb gekeken. Hij zei na de passessie dat wat ik mooi vond dat ik daar 480cc voor nodig had. Klonk heel groot, maar is uiteindelijk dus helemaal niet zo.

Succes dames met de keuze!

Heb jij voor de spier of dual plane geplaatst? Ze zijn super mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.