Ga naar inhoud

Monobloc hydrogel? wieowie


sabbs

Aanbevolen berichten

Hoi, in augustus '15 ga ik in het slaz eindelijk mijn hydrogel boobs laten plaatsen (monobloc),

ben heel benieuwd hoe jullie ervaringen met Monobloc zijn!

Ik laat zelf 400 cc plaatsen. Alle tips, ervaringen. foto;s zijn welkom!

Kan zelf niet zo heel veel terugvinden op dit forum, foto's en dergelijke met dit aantal cc's, hoe het is geworden.

Wie heeft pas de op laten doen met monobloc of gaat dit binnenkort doen? Hoor t graag! Thanks

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sabbs,

Ik ben vorige week op consult geweest bij Nio, ook voor Hydrogels. Hij heeft mij 320 cc geadviseerd. Ik ga over n week nog op consult bij d'r Kappel en daarna keuze maken. Maar Hydrogel wordt het sowieso. Ik wil me in oktober laten opereren.

Spannend hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ja, ik heb ook de monobloc hydrogel. Ben er heel erg tevreden over! Ik ben nu 3 maanden po. Ik heb 480cc door dr. Nio laten plaatsen ook in het Slaz.

Ga je ook bij dr. Nio?

Als je me een vriendschapsverzoek stuurt dan kun je de foto's zien.

Hey,

Wow ik heb even je foto's bekeken. Het resultaat ziet er super uit!! Wat zijn ze mooi geworden zeg, nu ben ik helemaal overtuigd van de keuze om voor mb te kiezen :7:

Ik twijfelde zelf eerst een beetje over de projectie/profiel van monobloc, begreep dat high profile van mb neerkomt op medium profile van bv natrelle of andere siliconenprothesen en dat ze wat breder uitvallen? Maar dit is echt mooi.

Ik ga bij dr van Selms. Ik wil nog wel even het aantal cc's bespreken met hem, 400 was zijn advies.

en de volgende optie gaat geloof ik in stappen van 40 cc erbij. Was was jouw oude cupmaat als ik vragen mag?

Ik heb nu een slappe b cup na de zwangerschappen en borstvoedingen.

Groetjes!! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sabbs,

Na veel lezen wil ik ook monobloc hydrogels en op consult bij Nio gaan. Volgens mij is dat de meest veilige keuze ipv siliconen. Ik ben benieuwd naar jouw resultaten.

spannend!

Hi Ioiana,

Zeker spannend, ik zal zeker foto's posten, nog een paar weekjes... Heb hier ook het beste gevoel bij, natuurlijker zeg maar.

Ik ben door vrienden op dr van Selms gekomen, die hadden hem geadviseerd. Ik geloof wel dat hij erg lange wachtlijsten heeft. Maar dr Nio lees ik ook heel veel goede dingen over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabbs,

Ik ben vorige week op consult geweest bij Nio, ook voor Hydrogels. Hij heeft mij 320 cc geadviseerd. Ik ga over n week nog op consult bij d'r Kappel en daarna keuze maken. Maar Hydrogel wordt het sowieso. Ik wil me in oktober laten opereren.

Spannend hè!

HeyTooske!

Ben benieuwd wat je keuze gaat worden, dr Kappel is die vrouwelijk arts toch? Die doet volgens mij ook heel veel met mb! Las ik ook veel goede dingen over.

Oktober is ook al snel, ik leef met je mee brr vind t echt heel spannend. Eng eigelijk als ik heel eerlijk ben ;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sabbs, ja zeker spannend! Maar na jaren erover nadenken ben ik nu meer dan overtuigd dat ik dit wil. Ook ik heb een slappe 80B na zwangerschap en borstvoeding. Met de 320 CC zou ik ongeveer op een grote C uit gaan komen. Ik vind 1 maatje kleiner (een 'normale' C) eigenlijk groot genoeg, alleen is dat waarschijnlijk net te weinig vulling zodat ze misschien nog een beetje 'hangen' volgens Nio. Ook adviseerde hij dual plane, maar ik heb wel voldoende borstweefsel om het op de spier te laten plaatsen. Hij adviseerde alsnog op de spier, omdat de Hydrogels wat kunnen 'leeglopen' gedurende de jaren en ze dan wellicht minder natuurlijk aanvoelen als ze op de spier zitten. Ik twijfel daar nog erg over, vind achter de spier ook veel nadelen hebben (evt. vervorming, ik doe best wel wat krachttraining, double bubble, langer herstel).

Dr. Kappel is inderdaad vrouwelijke arts, zij plaatst geen siliconen, enkel Monobloc Hydrogel. Ik weet dat zij over het algemeen (als het gaat) voorstander is van op de spier. Dus ik kijk wel wat zij zegt volgende week en dan maar eens goed overwegen wat ik ga doen en bij wie :)

Welke cupmaat ga jij ongeveer uitkomen met 400CC?

Ik vind het bij Wicked78 ook errug mooi geworden ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wow ik heb even je foto's bekeken. Het resultaat ziet er super uit!! Wat zijn ze mooi geworden zeg, nu ben ik helemaal overtuigd van de keuze om voor mb te kiezen :7:

Ik twijfelde zelf eerst een beetje over de projectie/profiel van monobloc, begreep dat high profile van mb neerkomt op medium profile van bv natrelle of andere siliconenprothesen en dat ze wat breder uitvallen? Maar dit is echt mooi.

Ik ga bij dr van Selms. Ik wil nog wel even het aantal cc's bespreken met hem, 400 was zijn advies.

en de volgende optie gaat geloof ik in stappen van 40 cc erbij. Was was jouw oude cupmaat als ik vragen mag?

Ik heb nu een slappe b cup na de zwangerschappen en borstvoedingen.

Groetjes!! :48:

Ik dacht dat je bij de Hydrogels niet kunt kiezen uit verschillende profielen? Ten minste, daar heeft Nio je me niets over uitgelegd. Wellicht niet omdat ik al aangaf dat ik graag een 'natuurlijke' look wil en niet al te veel bolling aan de bovenkant ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HeyTooske,

Is zeker mooi geworden bij haar!

Dr van Selms adviseerde mij ook dual plane, dit schijnt de kans op rimpelvorming/zichtbaarheid van de mb prothesen te verminderen oid. Dual plane wel iets pijnlijker ja, schijnt. Ook langer herstel. Maar dat heb ik er dan wel voor over.

Het is wel zo (logisch) dat er wat cc's achter de spier wegvallen. Vandaar dat ik voor 400 cc ga, als ik de meiden op het forum moet geloven kun je soms beter het zekere voor het onzekere nemen en voor iets meer gaan omdat de prothese altijd groter uitvalt bij passen dan daadwerkelijk als het geplaatst is.. Maar het ligt natuurlijk ook aan je bouw en wat je mooi vindt en hoe gespierd je bent etc etc. Bij iedereen is dat weer anders.

Maar ik begrijp je helemaal. Ik ben ook voor het natuurlijke, hoef ook geen barbie boobs, kom van een C cup zou nu uitkomen op een kleine D. Heb een normale bouw, 170 lang en 62 kg.

ach ik heb nu ook zoiets, wat extra cc's zijn misschien wel mooi meegenomen :4:..

Ik zou zeker veel vragen stellen aan Dr Kappel, over de kans op double bubble, het risico icm bv krachttraining.

dat is wel een levensstijl waar een goede PC rekening mee zal houden lijkt me.

Ik las laatst wel iets negatiefs over MonoBloc dat de blauwe vloeistof vd prothese een wisselwerking kan hebben met bepaalde geneesmiddelen (bv anti-depressiva) en dat het in de bijsluiter opgenomen zal gaan worden. Dr. van Selms wist me daar niets over te vertellen, ik gebruik het middel niet maar wil wel graag zoveel mogelijk info voor ik iets in mn lijf laat plaatsen.

Ben heel benieuwd welke arts jou beter bevalt en of je nog handige info/tips krijgt ;) S6 volgende week!

Moet nu nog een sportbh scoren, ;lastig zoveel merken... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je bij de Hydrogels niet kunt kiezen uit verschillende profielen? Ten minste, daar heeft Nio je me niets over uitgelegd. Wellicht niet omdat ik al aangaf dat ik graag een 'natuurlijke' look wil en niet al te veel bolling aan de bovenkant ;)

De keuze is inderdaad wat beperkter, pc zei dat er 2 profielkeuzes zijn bij Monobloc hydrogel, de low profile en de high. Normaal heb je meer keuzemogelijkheden (bij siliconen) bv medium, ultra high soms etc . Ik wil ook niet zo'n overdreven bolling aan de bovenkant, maar dat is bij de high profile van mb niet het geval heb ik begrepen. (Valt meer als medium profile).

Hij zei dat de low profile alleen gebruikt werd als iemand bv al een vrij grote borst had maar alleen een beetje versteviging of bijvulling wenst bv. Verder werd meestal de high profile gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad de high profile van de Monobloc. Maar de medium is er volgens mij ook helemaal niet meer. De Monobloc gaat inderdaad wat meer de breedte in in plaats van naar voren naar gelang er meer cc's komen. Ik was nagenoeg plat, dus ik had de 480cc wel echt nodig voor dit resultaat. Ben erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Heel cliché, maar het went echt ontzettend snel. En inderdaad het valt vaak kleiner uit als verwacht. Daarmee bedoel ik dat ik zelf eerst had verwacht dat ik dit resultaat met 320cc zou krijgen. Dat was wat ik aanvankelijk in gedachten had. Ben blij dat ik naar dr. Nio heb geluisterd en niet teveel naar de cc's heb gekeken. Hij zei na de passessie dat wat ik mooi vond dat ik daar 480cc voor nodig had. Klonk heel groot, maar is uiteindelijk dus helemaal niet zo.

Succes dames met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoor het meer, dat het snel went en dat het vaak kleiner uitvalt dan verwacht. Ik ben zelf maar 1.63 m en 56 kg en kom van n grote B van voor de zwangerschap, dus ik wil zeker niet te groot gaan, maar misschien toch maar gewoon naar Nio luisteren en voor de voldoende vulling gaan

Oh ja n wisselwerking met antidepressiva? Is dat al goed onderzocht? Ik gebruik ook geen anti depressiva maar weet ook graag wat alle risico's zijn en waar je rekening mee moet houden. Misschien kan Dr Kappel me daar iets over vertellen.

En bedankt voor de info over de verschillende profielen van de Hydrogels, die er dus niet meer zijn ondertussen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loiana, jij ook binnenkort aan de beurt?

Toch gaat mijn gevoel meer uit naar op de spier dan dual plane. Zeker omdat ik voldoende borstweefsel heb....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad de high profile van de Monobloc. Maar de medium is er volgens mij ook helemaal niet meer. De Monobloc gaat inderdaad wat meer de breedte in in plaats van naar voren naar gelang er meer cc's komen. Ik was nagenoeg plat, dus ik had de 480cc wel echt nodig voor dit resultaat. Ben erg blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Heel cliché, maar het went echt ontzettend snel. En inderdaad het valt vaak kleiner uit als verwacht. Daarmee bedoel ik dat ik zelf eerst had verwacht dat ik dit resultaat met 320cc zou krijgen. Dat was wat ik aanvankelijk in gedachten had. Ben blij dat ik naar dr. Nio heb geluisterd en niet teveel naar de cc's heb gekeken. Hij zei na de passessie dat wat ik mooi vond dat ik daar 480cc voor nodig had. Klonk heel groot, maar is uiteindelijk dus helemaal niet zo.

Succes dames met de keuze!

thanks, het is zo lastig te bepalen inderdaad hoeveel uiteindelijk het beste bij je past, en hoe of wat, maar door dit soort verhalen kun je je beter een beeld vormen :)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoor het meer, dat het snel went en dat het vaak kleiner uitvalt dan verwacht. Ik ben zelf maar 1.63 m en 56 kg en kom van n grote B van voor de zwangerschap, dus ik wil zeker niet te groot gaan, maar misschien toch maar gewoon naar Nio luisteren en voor de voldoende vulling gaan

Oh ja n wisselwerking met antidepressiva? Is dat al goed onderzocht? Ik gebruik ook geen anti depressiva maar weet ook graag wat alle risico's zijn en waar je rekening mee moet houden. Misschien kan Dr Kappel me daar iets over vertellen.

En bedankt voor de info over de verschillende profielen van de Hydrogels, die er dus niet meer zijn ondertussen

Tooske, ik weet niet precies in hoeverre er verder onderzoek naar is gedaan maar ik las het stukje op deze site:

SVS - Meldpunt Klachten Siliconen (alhoewel ik me wel eens afvraag in hoeverre dit soort klachten helemaal objectief zijn)..

Dr Kappel weet misschien wel meer hierover inderdaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Sabbs! Was een erg fijn gesprek, ik heb al besloten dat ik me door haar ga laten opereren. Haar visie, instelling en zeer lange ervaring spreekt me enorm aan. Ik neigde al meer naar op de spier en dat is vandaag nog meer bevestigd. De nadelen van dual plane voor mij zijn het mogelijke vervormen van proteses en minder functionaliteit in de borstspier (ik doe aan bootcamp) en omdat ik al 35 ben en al slappe borsten heb, is de kans zeer aanwezig dat ik op den duur een double bubble ga krijgen bij dual plane. Nadeel van op de spier is natuurlijk de eventuele rimpelvorming. Voor nu heb ik voldoende weefsel, maar in de toekomst kan dit wel op gaan treden. Eventuele lipofilling kan dan oplossing bieden en wat betreft kosten valt dat nog mee vind ik (als je het dus laat doen als je bv al hebt gehad).

Aantal cc twijfel ik nog over. Hebben we het niet zo uitgebreid over gehad en ze vroeg heb je nog vragen, nee. En in de auto naar huis natuurlijk weer wel haha. Ze adviseerde me 235 cc en Nio 320 en zelf vond ik de maat ertussen het mooiste bij het passen bij Nio. Dus het zal zo rond de 280 gaan uitkomen. Daarmee heb ik hopelijk weer een mooie gevulde C :)

Spannend spannend, maar heb er zoveel zin in!

Dus nu is het wachten op het papierwerk dat ik thuis gestuurd ga krijgen en dan een datum inplannen ergens half oktober!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tooske, ik weet niet precies in hoeverre er verder onderzoek naar is gedaan maar ik las het stukje op deze site:

SVS - Meldpunt Klachten Siliconen (alhoewel ik me wel eens afvraag in hoeverre dit soort klachten helemaal objectief zijn)..

Dr Kappel weet misschien wel meer hierover inderdaad

Die wisselwerking met antidepressiva blijkt op nonsens gebaseerd te zijn. Die blauwe vloeistof die in de Monobloc Hydrogels zit is dermate verdund, dat ook dat geen effect heeft op je gezondheid. Kappel werkt al sinds de jaren 90 met deze protesen en geen gezondheidsproblemen geconstateerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.