Jump to content

MiekeW : 15 september 2015 : Dr. van der Lei : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hoi Allemaal,

Ik ben mieke, moeder van 3 kinderen, 33 jaar.
Ik heb over een kleine 2 weken mijn intake bij de Bergman Kliniek in Zwolle, bij dr van der Lei.

Na mijn zwangerschappen en borstvoedingen zijn mijn borsten niet meer zo mooi. Dat heb ik eerst geaccepteerd, maar merk nu dat ik er toch ongelukkig van wordt. Ik heb nu een afspraak gemaakt om te kijken wat er mogelijk is.
De komende 2 weken wil ik me hier inlezen, vragen stellen en ervaringen bekijken.

Wie heeft er ervaring in Zwolle, wat kan ik van zo'n intake verwachten en wie is er bekend met Dr van der Lei?

Verder komen er vast genoeg vragen bij.

Groetjes Mieke

Posted

Zegt me helemaal niks, maar als je in de zoekbalk zoekt kom je misschien verder?

Posted

Ik blijf maar borsten kijken, hahaha...

Gisteren op consult geweest en daar tijdens het passen en de 3d foto's tot 450 cc anatomisch dual plan gekomen.

Nu twijfel ik of dat niet te groot is.

ik ben 178 cm en ongeveer 75 kg. ik draag een 80b, maar eigenlijk is het niet meer dan 75 A of AA
Volgens de pc is 450 cc mooi in verhouding met de rest van mijn lichaam en de 3d ziet er ook erg mooi uit.

Maar als ik hier foto's kijk van jullie of anderen via google dan zie ik prachtige borsten die groter lijken met minder cc. En enorme borsten bij 450 cc.
Is dit allemaal misleidend omdat de lichaamsverhoudingen anders zijn of zijn de foto's een goeie leidraad?

help... ik vind het zo moeilijk

Posted

Is misleidend door de verhoudingen! Ik heb nu 400cc rond dual plane, ben 1.76 en zelfde gewicht ongeveer. En dit oogt zeker niet te groot.

Als ik nu zou kiezen zou ik ook 450 doen, of misschien zelfs 500!

Posted

Je zou moeten kijken naar meiden met zelfde lengte en gewicht, en dan ook dezelfde voorsituatie.
Bij mij pakt 425cc & 450cc redelijk groot uit, maar ik ben 168 & 55 kg :)

Posted

Als ik zo jou huidige maat hoor in combi met je lengte en gewicht dan denk ik dat die 450 cc jou echt super mooi gaat staan!!

Ik zeg doen! :D

Wie is je pc? En heb je al een datum ingepland voor je operatie?

Posted

Hallo!

Ik krijg mijn bv 23 september.

Ik ben ook heletijd borsten het kijken.

Ik krijg ook 450 cc..

Ben 1.63 en weeg 57 kilo.

Ik wil de borsten ook niet TE maar ook niet TE klein.

Ik heb de 3d fotos bij afbeeldingen staan moet je maar eens kijken.

Heb jij joun afbeelding ook online staan?

Ik heb nu trouwens een b cupje en zou op dubbel d uitkomen...

Maar hier lees je wel vaak op het forum dat als je kleren aan hebt dat het echt allemaal mee valt kwa grote....

Moeilijk he.. Ik blijf ook twijfelen !

Xxxx

Posted

Is goed ben eens benieuwt.

Jaa ik neem rond.

Dat ik wat meer volume boven in de borst krijg.

Jij ook rond?

Xx

Posted

Ik ben 1,75 en heb 475cc anatomisch.

Kom wel van een D cup af,

Alleen... Ga niet blind af op een 3D foto. Het is absoluut niet realistisch. Ik heb hem ook gehad en ben nu bijna 4 wk po, dus ze veranderen nog erg. Maar het lijkt helaas niet in de verste verte op de 3D foto.

Posted

Zou 400 of 450 cc krijgen, op de OK zou de arts kijken wat het mooist leek. Het is dus de 400cc geworden. Ik ben klein, 160 cm ongeveer en weeg 60 kg. (Ben van boven smal, brede heupen en behoorlijke bovenbenen)

Posted

Ieder lichaam is anders dus het is inderdaad redelijk moeilijk in te schatten. Het ligt er ook aan welke soort protheses je neemt.

Ik had 75A en weeg 57 kg en ben 1.75

Ik heb anatomische en 350/380 cc gekregen en ben geëindigd op een 75 D.

Voor evt foto's kun je mijn toevoegen als vriend :)

Posted

Ik heb 415cc achter de spier en ik ben 1.78m en 66kg.

Ik had wel al weefsel van mezelf (denk een c).

Je kunt mijn foto's bekijken als je me toevoegd als vriend. Succes!

Guest Finallyboobies
Posted

Gewoon doen indd!

Ik heb 350cc hp dual plane en ben 1,60 en weeg 57!

Als ik de mogelijkheid heb ga ik ook weer voor groter!

Kzit nu zo ongv op een 75D maar ten allertijden oogt het kleiner!

Posted

Ik had een Kleine A cup ben,,

170 lang en weeg 55/56 kilo en heb 450/425 cc rond dual plane gekregen en ben op een E uitgekomen!!

Het past perfect bij mijn lichaam en figuur en eerlijk is eerlijk in een shirtje zeg je echt niet zooo die heeft dikke tieten E cup :-) maar ik ben er heel blij mee!!

Denk dat je moet kijken wat bij je pastkwa verhoudingen!! Het klinkt groot en met passen lijkt het mis groot,, maar er zit straks spier en huid nog bovenop :-) succes met alles meid!!

Liefs x

Posted

mijn afspraak staat! 15 september gaat het gebeuren

450 cc, dual plane bij Dr van der Lei in heerenveen

de zenuwen beginnen nu te komen, maar heb er ook onwijs veel

zin in.

Lees weinig ervaringen met deze pc.

als iemand ze heeft hoor ik het graag

• 4 weeks later...
Posted

Vandaag was mijn operatie.

Vanmorgen om 8 uur, om 13 mocht ik naar huis.

Het ziet er prachtig uit. Pijn doet het wel. Alles is stijf in mijn bovenlijf.

Zal een verslag tikken als ik me iets beter voel.

Posted

Heeyheey hoe is het gegaan en hoe voel je je? Wat heb je gekregen?

Groetjes Sabry

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.