Jump to content

fielo : oktober 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

hallo iedereen,

In oktober word ik geopereerd door Dr. Verdonck.

Ik ben zelf m85 en 67kg. Ik heb smalle taille, maar brede heupen heb hierdoor maat 40. heb nu kleine b cup.

Nu twijfel ik enorm hard over het aantal cc ik wil.

Tijdens de passessie kwam ik uit op een 375cc. Hij zei dat dit ook mooi zou passen bij mijn figuur. Nu ben ik wel bang dat dit te groot gaat zijn, want ik wil niet dat ze te groot of nep lijken.

Ik was ervoor al bij een andere kliniek op consultatie geweest en daar zeiden ze mij dat ik niet meer dan 260cc zou mogen zetten. Ik zou daarmee op kleine D uitkomen maar Verdonck zei dat ik dit ging uitkomen met 375cc.

Wat denken jullie dat het beste zou passen bij mijn figuur?

Welke cup maat kom je uit bij 375cc?

Posted

Ik zit een beetje met hetzelfde! Iedereen geeft aan dat je eerder voor "meer" moet kiezen, maar ik ben zo bang dat ik wakker word met mega borsten!

Ik ben 1.76, 72 kilo, maar vrij breed door vele krachttraining. Ik zit vrij laag in mij vet%, daarom wil ik ook niet al te grote borsten.

Tijdens mijn passessie kwamen we op 400CC uit, dual plane, mp+. Ik zou zelf voor het oog een volle c, kleine D mooi vinden.

Op welke cupmaat je utieindelijk uitkomt is heel verschillend, ook afhankelijk hoeveel je nu hebt, en verschilt per lijf etc.

• 1 month later...
Posted

Hoi, ik zit ook een beetje met hetzelfde:

Ik heb 29 oktober mijn bv gepland maar twijfel nu heel erg tussen 350cc en 400cc, ik wil nl niet te groot en onnatuurlijk.

Ben zelf 1.80 en weeg 65 kilo. weinig vet percentage.

Misschien hebben jullie inmiddels wel tips voor me? :)

Posted

Ik ben de 17de augustus geopereerd geweest Door dr verdonck

ik ben 1,72 en weeg 63 kilo

Ik kom van een 75aa en heb 350cc gekregen ik heb nu een sportbh aan van 80c ik weet ook niet hoe het er na gaat uit komen ben toch benieuwd hoor

Posted

Ik ben ook m85, weeg 62 kilo ongeveer dus ook smal. Mijn heupen zijn ook breder net gelijk jij omschrijft. Heb een duidelijk zandloper figuur.

En ben ook door verdonck geopereerd. Ik heb 330cc gekregen. Had hiervoor een A, wat eigenlijk in bh tr groot was dus zeg maar AA en nu na 2 weken verder van de operatie draag ik een sport BH maat 75C. Dus ik denk dat je gerust 375cc mag hebben hoor. Had zelf ook wat groter gehad maar verdonck zei dat ik te smal was boven mijn heupen en de verhouding dan gewoon niet meer mooi zou zijn..

Succes binnekort!

Posted

@shaan2 Wel goed dat hij eerlijk is doordat hij zegt dat het anders misschien wel uit verhouding is!

Ik heb zelf AA en wil ook graag een C. En ben best smal dus ik hoop dat het een beetje klopt dan. Ben benieuwd wat mij geadviseerd word. :)

Posted

Ik kom van een A naar een volle C met 280cc achter de spier. Ik was echter heel smalletjes en Dr. Verdonck vond dit de max bij mij, maar achteraf had ik eigenlijk nog wel wat meer CC's gewilt je wordt zeker wakker met enorme boobs maar ze gaan naderhand ook nog slinken... Denk dat 350cc zeker niet te veel is:)

Succes!

Posted

Met een m plus profiel in je projectie 1 cm minder naar voren dan hp profiel dat ik dus reden dat ik niet maar m plus profiel heb gedaan dat Was mij ook geadviseerd je diameter van m plus profiel in dan weer groter ik heb nu uiteindelijk 400 cc hp ben blij dat ik daar voor gekozen heb moeten nog flink zaken en ik kom op oog uit op c cup

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.