Jump to content

lipgloss82 : 29 juli 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Posted

hoi ladies,

Ik lees hier al een tijdje mee, maar dit is mijn eerste post.

Ik ben gisteren onder het mes geweest voor een benelli-lift met implantaten.

Ik ben 33 jaar en heb altijd 75 B van mezelf gehad, maar door een aantal keer in rap tempo afvallen en bijkomen(waardoor ik dus ook van C naar B ging en weer terug naar C), zijn mijn borsten slap geworden en gaan hangen en ben ik er al zo lang als me kan herinneren ontevreden over.

Bij het consult in de Boerhaave Kliniek werd een complete borstlift niet niet nodig bevonden, want daarvoor hingen ze niet genoeg. De PC zei wel gelijk dat de tepelhoven erg laag zaten en bovenin de borst was het vrijwel leeg. Maar mijn borsten zijn opzich niet klein van zichzelf (als je ze omhoog duwt hihi ;) ) Ik vond mijn tepelhoven ook te groot. Hij raadde mij daarom een Benelli-lift aan(tepelhof correctie) met kleine implantaten van 250 CC. Het ging mij ook echt niet om het veel groter maken van mijn borsten, maar wilde wel heel graag van die hang af en borsten die bij mijn lichaam pasten.

Ik was dan ook tevreden met deze oplossing.

Gister was dus mijn dag en ik was erg zenuwachtig voor de narcose(ik lees te veel horrorverhalen ;) ) maar het is me hartstikke meegevallen.

Wel vraag ik me af: hoe doen jullie dat met slapen??? Omg wat een hel! Ik ben een echte buikslapen en kreeg al na 2 uur vreselijk last van mijn rug. Heb bijna geen oog dicht gedaan...

Nu ik de komende weken toch niet veel kan behalve op de bank liggen, dacht ik me maar eens voor te stellen en actiever te gaan posten :)

(Lukt me alleen niet een profielfoto toe te voegen!?).

Oh en kan iemand me misschien geruststellen over het bloeden van de tepelhoven? Ze hebben wel gezegd dat ik er keukenpapier in de sport BH moet doen, maar ik verving ze zojuist en op het papiertje van mijn linkerborst zat echt best veel rood bloed, in die borst voel ik ook soms een scherpe steek. Ik stak net mijn hand uit en voelde weer zo'n steek. Maak me dan toch gelijk ongerust :23: Op de rechterkant zat alleen wat wondvocht en opgedroogd bloed.

P.S: Overigens weet ik niet of dit bericht hier hoort of direct naar operatieverslagen kan, omdat het een beetje van beide is :76:

Posted

Gefeliciteerd.

Ik ben ook bij boerhaave geweest, welke chirurg had jij? Ik heb geen lift gehad, was ook niet nodig maar toen hij voor de operatie ging aftekenen begon hij ineens te vragen waarom ik geen lift in overweging had genomen :0

Ik kreeg toen wel een hartverzakking want ik wil mooie borsten geen grote hangende. Nu komen na 9 dgn mijn tepels gelukkig weer omhoog. Ik zat al te googlen op tepelliften enzo...

Als je vragen heb kan je de verpleging bellen, ik vind de nazorg trouwens erg slecht. Maar mss ligt het aan de chirurg.

Succes met je herstel. Het zal zeker heel mooi worden.

Posted

Ik had dr v.d Weij, jij ook zie ik!

Ik moet volgende week vrijdag terug, maar krijg een andere chirurg voor de check-up omdat hij zelf met vakantie is.

Hoezo vind je de nazorg slecht dan? Wanneer hebben ze jou gebeld trouwens na de operatie?

Posted

Ik ben de 20ste geholpen. 2 dgn erna belden ze om te vragen hoe het was. Maar ik sliep dus had de tel niet opgenomen. Ik heb toen zelf 2 dgn later teruggebeld. Afgelopen maandag de 1e controle. Ik heb 1,5 uur gewacht en toen ik eindelijk aan de beurt was, zat ik nog geen 5 minuten binnen. Er werd geen kans geboden om vragen te stellen. Over 3 mnd terugkomen. Dat was het.

Ik wilde weten waarom hij vlak voor de operatie ineens over een lift begon, want ik had vanaf dat moment geen vertrouwen meer. Tijdens de 1e passessie kreeg ik 425cc geadviseerd. Maar omdat ik bang was dat het niet veel groter werd had ik een 2e consult gevraagd. Daar heb ik ook 475 gepast.

Later stuurde ik weer een mail dat ik toch de 475 wilde dus gingen beiden bestellen.

Voor de operatie zei ik dat ik mss toch de 425 wilde toen zei hij ineens nee die gaat je borst niet opvullen. Dus stel ik had nooit groter gewilt dan was de gene wat hij geadviseerd heeft niet voldoende geweest, ik vind dat dus slecht. En daar wilde ik over praten.

Maarja geen kans voor gekregen. Na de operatie zaten mijn tepels ergens onderop, ik was zo bang dat het zo ging blijven omdat hij ineens over een lift begon. Maar nu komen ze weer iets beter te staan.

Had jij een 3D foto gehad? Ik wel en zo wilde ik het graag. Zou volgens hem zo worden dus ik wacht af.

Heb je Eem foto van je situatie nu? Wil het graag vergelijken, vind nog steeds vreemd dat ik eerst geen lift nodig had en later ineens wel.

Posted

Ow dat klinkt wel als een vreemde gang van zaken. Gelukkig zakken de protheses nu waardoor je tepels toch mooi komen te staan. Geduld hebben is lastig hè ;) Ik kan ook niet wachten.

Ik weet niks van een 3D plaatje? Daar heb ik tijdens het consult helemaal niks over gehoord! Apart dat ze dat niet bij iedereen doen of moet je daar specifiek om vragen dan? :S Ik wist niet eens dat ze dat daar deden... Was wel handig geweest voor een goede beeldvorming.

Ik ben net gebeld hoe het met me gaat en of ik nog vragen heb, dus dat vind ik wel netjes. Bloed uit de wondjes is schijnbaar normaal dus probeer me daar niet druk om te maken.

Heb nog geen foto's, durf eerlijk gezegd mijn bh niet eens uit te doen, vind t eng :( met al die hechtingen en pleisters. Moet mijn vriend straks vragen of hij me wil helpen met de bh uitdoen en douchen, ben zo beurs dat ik niks zelf kan :$

Als ik binnenkort foto's maak zal ik ze uploaden. Nu is het vooral gezwollen en pijnlijk en zitten de protheses heel hoog en pleisters om mijn tepels.

Zo nog maar wat slapen.

Posted

De eerste dagen zijn heel eng en spannend.

En nog denk ik, gaat het wel goed?

Een goed herstel.

Oh de 3D kreeg ik een link en kon ik de voorsituatie zien en hoe het zou worden. En die waren precies wat ik mooi vind, hoop dat het klopt.

Posted

Zojuist gedoucht en voor het eerst de BH uit gehad(mijn vriend heeft hem uit moeten doen), was heel bang om de littekens rond de tepels te zien en durfde eigenlijk niet te kijken, maar het viel me zo mee!! Er zitten pleisters op, dus je ziet de littekens niet echt.

En ondanks dat de protheses nog heel hoog zitten en er zwelling is, ben ik nu al zo blij hoe het eruit ziet!!!! :43:

Nu nog heel veel weken geduld hebben :76:

Posted

Ben blij voor je!

Ik ben nog steeds onzeker of het resultaat gaat worden zoals ik gehoopt had. Maar tijd zal het leren. Het is al beter dan 1 week terug, toen stond ik huilend voor de spiegel.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.