Jump to content

verschil met borstvet ?

Recommended Posts

Posted

hee dames ik heb een vraag ,

ik ben zelf erg lang en dun , 183 cm en 57 kilo.

nu krijg ik 325 cc DUAL plane

nu zij de chirurg dat hij vond dat ik behoorlijk nog wat borst van mij zelf heb , 75 B .

maakt dat nog verschil met op welke cupmaat je uiteindelijk uit komt ?

ik heb 300 cc gepast en eigenlijk vond de chirurg dat het beste voor mij maar ik heb gekozen om toch 325 cc te doen , ben gauw bang dat ik het achteraf te klein vind.

groetjes ! en ben benieuwd naar jullie reacties

Posted

Of je van jezelf al wat borst heb of niet maakt zeker uit voor de bhmaat waar je op uit komt.

Ik had bijvoorbeeld zo goed als niets van mezelf en komt nu uit op een 75F/75G met 800cc.

Maar er zijn hier ook zat meiden die met 400cc op dezelfde maat uitkomen.

Wat betreft de aantal cc's raad ik eigenlijk altijd aan om voor de grotere maat te gaan omdat veel meiden spijt krijgen omdat ze ze te klein vinden.

Posted

Dat maakt zeker uit! Ik had van te voren ook een 75B. De dokter deed een gokje dat ik van mezelf al 275cc had. Ik heb 375cc gekregen en ze zijn zeker groter als bij iemand die van te voren niks had.

Bij twijfel over 25cc zeker voor de grootste maat gaan want die 25cc verschil zie je bijna niet en anders denk je achteraf: had ik maar...

Posted

Ik heb 475cc gekregen en had van mijzelf een 75D. Je zou denken dat ik dan op een H ofzo zou uitkomen, maar heb nu sportbh maat 80E.

Het heeft ook te maken met je vorm, ik had brede borsten, dus had een D cup nodig voor de breedte en niet vanwege het volle.

Zou ook voor de grootste gaan, ik twijfelde ook maar blij dat ik niet voor minder ben gegaan.

Posted

oh fijn jullie berichten .. jaa ik twijfel of 325 cc niet te klein uit valt , maar ik vergeet gauw dat ik heel smal en dun ben .. maar door dat ik gewoon wel een volle B cup van mijzelf heb kon hij prima ronde protheses plaatsen en toch wel 325 cc , maar hij zij dat ik met 300 al gauw op een D - E cup uit kom ! dat is ook wel wat ik graag wil .. en ik wil ontzettend graag zonder bh's kunnen lopen en dat er dan gewoon wel behoorlijk wat borst zit.. dat mis ik nu .

maar wat zeggen jullie ? toch mailen dat ik nog groter wil of gewoon bij de 325 cc houden omdat eigenlijk 300 cc al wel beetje de max was voor mij..

Posted

dat ligt er echt helemaal aan wat je zelf wilt. ik had hiervoor 300cc en dat stelde bij mij weinig voor.

Maar ook dat is bij iedereen verschillend.

300cc achter de spier is vaak ook kleiner van voor de spier.

Posted

Hoi, nog een passessie wellicht vragen?

Ik zou voor groter gaan omdat ik denk dat verschil wel mee valt.

Ik heb 500cc en een kleine D/ volle C. Kom van een kleine B!

Ben ook superslank..haha/ maat 34 en 36 draag ik. 52 kilo/ 1.68 ( moet aankomen)

Bij mij is het niet zichtbaar hoor dat ik deze cc heb. Hoop dat je er wat aan heb

Gr brownie

Posted

dat is gedeeltelijk achter de spier en dat lijkt dus ook kleiner dan voor de spier.

Zoals ik al zei, mijn advies is eigenlijk altijd neem een maatje groter :1:

Posted

oké bedankt ! ik heb toewens ook 375 gepast en dat vond ik echt te te te groot ! dan valt het zo op dat ik een vergroting heb gehad dat wil ik niet.. ze hoeven ook niet ugee te worden , maar gewoon mooi vol rond en recht vooruit hahah , ik kan wel weer passen maar hij heeft alleen de 300 cc en 375 om te passen, dus kan wel mailen dat ik toch de 335 , 345 of 355 wil ofzon

Posted

een extra passessie kan nooit kwaad!

Posted

He ano, weet je ook of er überhaupt meer cc in past dan de 325? Hij heeft bij mij de borstbreedte opgemeten en gezegd dat 375 cc anatomisch nog net past bij mijn breedte. Dit is het maximale bij mij. Ik heb bijna niks van mezelf en kom daarmee volgens de pc uit op een volle c kleine d.

Als je graag een cup d/e wilt en hij zegt dat je daar wel op zit met 300 cc dan zit je er helemaal op met 325 cc. Als je groter wilt zou ik wel mailen hoor.

Posted

Hey anno.

Ik heb slappe B. En zou met 300cc op volle C/ kleine D uitkomen.

Succes!

Xxx

Posted

Passessie viel groter uit wat ik nu heb.

Draag gewoon een aantal vulling bh's over elkaar heen, dan valt het straks niemand op. Heb ik ook gedaan. Nu denk ik zelfs dat het kleiner is dan de 2 bh's over elkaar heen. Maar je went ook heel snel.

Ik had het nooit gedacht te zeggen maar ik zeg nu ook kies de grootste,

Posted

Jaa is ook zo , voor ni heb ik de grootste al gekozen , 325 , maar twijfel of dat groot genoeg is haha ..

Ik heb gisteren de pc gemaild of ik de extra full krijg , als ik daar antwoord op heb mail ik terug of ik toch nog groter kan of dat mogelijk is met mijn maten

Posted

@ann , ik krijg ronde protheses , weet niet of daar verschil in zit maar hij zij dat ik krijg wat ik wil , al wou ik 500 cc haha maar hij geeft wel aan wat hij nog natuurlijk vind en wat niet

Posted

He ano, bij mij zei verschuur juist stellig; als je 500 cc wilt opereer ik je niet, haha. Misschien omdat ik door hem in het ziekenhuis geopereerd word en jij in een kliniek. Hij adviseerde mij trouwens ook 300/ 335 cc, ik ben toch voor de 375 gegaan. Ben wel blij dat ik nog een tweede passessie heb gehad. Twijfelde ook zo!

Ik zou hem inderdaad maar mailen als je twijfelt over de grootte.

Posted

Ik heb ook 375 cc gekregen en ben van een B 75 naar een 75 F gegaan terwijl ze zeiden dat ik een volle D zou krijgen met deze cc's!

Ze zijn uit eindelijk prachtig geworden maar ik schrok wel echt even hoor, ik ben namelijk maar 1,67 en weeg 57 kilo dus dacht echt oooohhhh daar kom ik dan met m'n maatje 34/36 en mijn voorgevel hahaha.

maar goed ik ben in ieder geval erg blij dat ik niet voor minder ben gegaan want idd het went zo erg snel!

En je moet er geen spijt van krijgen en over een paar jaar voor wissel gaan!

Posted

@ann, nou dat idee heb ik dus ook ! haha .. maar gelukkig accepteerde hij dan jou 375 , ik ga even goed nadenken , opnieuw passen vind ik niet wat , ik moet er een heel eind voor rijden en hij heeft niet de maten op voorraad die ik eventueel wil.. alleen de 300 cc heb ik gepast , zag er leuk uit maar mocht wel iets groter, toen 375 gepast en dat leek mij te .. zit eerder te denken er tussen in te gaan zitten ofzo en dan gewoon extra full, ik heb ook idd wel vrij wat borst van mijzelf nu een 75 B , voor mijn lichaam aardig wat zij die haha..

ik wacht even zijn mail af of ik ook extra full krijg , en dan mail ik terug of ik er ook tussen in kan gaan zitten 355 ofzo ?

mama van twee ! zooooo hee haha een dikke F poeh... ik ben heel benieuwd naar foto's van je ! heb je die toevallig ? liefs !

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.