Jump to content

Voorstellen en advies

joehoe

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben Anne ben 39 jaar en wil graag een borstvergroting laten doen (cup 80 aa).

Mijn situatie is echter nogal specifiek, vandaar graag jullie advies en deskundigheid.

Ik heb een trechterborst (kuiltje in borstbeen) en een scoliose aan mijn rug, waardoor mijn torso niet recht is zeg maar. Mijn borsten zijn gelukkig wel vrij gelijk, alleen erg klein.

Zoals jullie wellicht zullen begrijpen wil ik echt een goede chirurg vinden... die ook met een scheef lijf een mooi stel borsten kan maken zonder daf alles scheef trekt.

Weten jullie wellicht een chirurg die ervaring heeft op dat vlak?

Zijn er meiden in dezelfde situatie die nog tips hebben?

Zijn er meiden die ervaring hebben met vergoeding op basis van medische indicatie in gevallen gelijk als de mijne?

ik hoor heel graag van jullie!

Vast bedankt!

Posted

Hallo,

Welkom!

Ik kan je geen specifiek advies geven met jouw situatie, maar toen ik naar Koeijers ging, zag hij binnen 2 tellen dat mijn ruggengraat niet recht loopt.

Ik was hier echt door verbaasd, want geen enkel andere arts is dit ooit opgevallen. Daardoor zit blijkbaar mijn ene tepel ietsje hoger dan de andere.

Hierdoor heb ik meteen vertrouwen gekregen in hem, omdat wel bleek hoe kundig hij is.

Misschien een optie?

Posted

Hoi Joehoe,

Ik kwam toevallig bij het verhaal van "Zontje" terecht toen ik info zocht over lipofilling. Zij heeft zo uit mijn hoofd gezegd een borstkas die deels vooruit steekt. Niet helemaal dezelfde situatie maar ook wel "lastig" te corrigeren lijkt me. Zij heeft bij dr. Stillaert protheses gekregen en daarna lipofilling om de onvolkomenheden op te vullen.

Lees haar verhaal maar eens: http://www.borstenforum.com/topic/5121-zontje-20-aug-2012-dr-stillaert-uz-gent/Als ik het zo lees dan is hij degene die er iets moois van kan maken ;)

Heb haar foto's gezien en vind het resultaat echt super mooi geworden.

Op http://www.lipofilling.com/portfolio/reconstructive-treatments/vind je nog meer info en foto's.

Ik weet niet of je van België of Nederland komt, maar als het Nederland is dan zijn er zorgverzekeraars die ook contracten hebben met Belgische ziekenhuizen.

Heel veel succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.