Jump to content

borst lift

Maria04

Recommended Posts

Posted

Beste Vrouwen,

Ik ben een meisje van 16 jaar oud ( cup 75 D/E ) en wil graag een borstlift doen omdat mijn borsten erg hangen en ik veel hoofdpijn en rugklachten heb .

ik heb geen geld om dit zelf te betalen dus mijn vraag is kan dit vergoed worden? en is dit mogelijk als minderjarige ?

by the way: ik heb geen ouders.

ik hoop dat iemand me kan helpen!

Posted

Heey Heey, als je last hebt misschien wel maar dat zal je even met je verzekering moeten opnemen want dat wil nog wel eens verschillen, borstverkleiningen doen ze vaak wel vergoeden :) Ook kan je huisarts daar misschien antwoord op geven!

Posted

Thanks het gaat ook meer om het liften doordat me borsten nogal hangen gaan me schouders ook meee en dat doet pijn maar ik zal een afspraak maken bij de huisarts

en natuurllijk ben ik ook gewoon onzeker omdat het niet mooi is terwijl ik wel volle borsten heb

Posted

volgens mij klopt dat, verkleinen wordt vergoed vanaf een D-cup. Er moeten wel klachten zijn zoals Maria beschrijft. Nou weet ik niet of ze zonder toestemming van een ouder/voogd al opereren bij iemand van 16 jaar. Misschien moet je toch nog twee jaar wachten...misschien ook niet als je klachten overtuigend zijn.

Je zou kunnen overwegen je borsten minimaal te laten verkleinen, ze zullen dan ook zeker een lift krijgen. Maar het heeft vanuit de verzekering gezien de prioriteit dat je van je lichamelijke klachten verlost wordt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.