AnaME Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Hoi dames, Ik heb mijn borstvergroting bij Dr. Verdonck gedaan, 9 juli. Ik heb 80B en heb 300cc achter de spier laten zetten. Mijn rechterborst was voorheen al wat groter maar toch heb ik bij ze alle twee evenveel laten zetten. Je ziet nu wel een klein verschil, volgens Dr. Verdonck had ik daar ook wel nog wat vocht? Het is nu bijna 3 weken geleden, ik vond het vrij pijnlijk. Nu gaat het eindelijk beter maar aan mijn rechterkant doet mijn litteken echt nog veel pijn. Het is een trekkerig gevoel. Ik hoop dat het snel geneest. Verder heel erg tevreden, over mijn borsten, operatie en Dr. Verdonck. Hij is een geweldige chirurg en zijn assistent is ook super vriendelijk en attent. Groetjes, Anastasia
Fynic Posted July 29, 2015 Posted July 29, 2015 Fijn dat je zo tevreden bent! Dat litteken zal vast gaan genezen, het is ook nog maar 3 weken geleden. Heel veel succes met je herstel verder en gefeliciteerd met je boobs
AnaME Posted July 30, 2015 Author Posted July 30, 2015 Dag Fynic, enorm bedankt.Ik ben gisteren naar mijn huisarts moeten gaan van Dr. Verdonck, ik heb een ontsteking en moet antibiotica nemen. Het gaat nu wel al stukken beter, hopelijk geneest het snel.Groetjes, Ana
Fynic Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Meen je dat? Wat vervelend zeg! Hopelijk komt dat snel goed.k moet zeggen dat mijn linker litteken ook heel veel pijn doet aan het buitenste stukje.. zit een mini gaatje in volgens mij.. vraag me af of ik mijn pc moet mailen..Heel veel succes nog Ana, laat je weten hoe het afloopt?
katoke81 Posted July 31, 2015 Posted July 31, 2015 Dat is vervelend! Ik heb geen last van mijn littekens momenteel. Fynic, je kan altijd beter een keertje te veel mailen dan een keertje te weinig.Ana, hopelijk helpt de antibiotica!
AnaME Posted July 31, 2015 Author Posted July 31, 2015 Ja het gaat nu alweer beter alhoewel ik nog steeds een pijnstiller neem om de 4 uur. Maar toch het gevoel dat het geneest. Ik zou ook mailen hoor? Je kan er beter op tijd bij zijn?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.