ano1 Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 hallo allemaal ! ik heb vandaag mijn consult gehad , ik krijg ronde 325 cc , nu staat er op mijn briefje TSF 325. iemand enige idee war dat betekend ? ik krijg mijn vergroting in de bergmankliniek , ik ben erg benieuwd naar foto's van dames die ook rond 325 cc hebben ! en wat is nou precies het verschil tussen , low , modern, full en extra full ? bedankt voor de info alvast !!
Fem Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Wat TSF betekent weet ik niet... Nog niet eerder gelezen of gehoord? Ik weet wel wat low tot en met extra full/high betekent. Dat houdt in hoeveel projectie een prothese heeft. Bij bijvoorbeeld 300 cc heeft een high projectie meer volume naar voren en zal smaller zijn dan een low profile. Een low profile zal breder zijn en minder projectie hebben.Dus stel je legt een 300 cc low profile en een 300 cc full profile prothese naast elkaar op tafel. Dan is de low breder en platter terwijl de full smaller en hoger/boller is.Wanneer word je geopereerd?
ano1 Posted July 28, 2015 Author Posted July 28, 2015 thanks voor je uitleg ! dus extra full is wel mooier denk ik hè dan low ? ik word 22 september geopereerd
Noah88 Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Extra full kan wel weer erg hoog zijn.... Zoek via Google maar op plaatjes. Low wordt bijna niet gedaan.Bij Mentor implantaten heet het low, Moderate, Moderate plus en high. Hetzelfde, maar andere naam
best_boobie Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 Tsf is een ronde prothese van natrelle. Dit is de full projection, dat gelijk is aan een high profile prothese Xx BB
Jillllie Posted August 9, 2015 Posted August 9, 2015 en ts staat voor soft touch, dat is een cohesive gel; de een na zachtste voor een realistische beweging en textuur
Jillllie Posted August 11, 2015 Posted August 11, 2015 Sorrrrry s staat voor soft touch, t voor textured. Dus ipv een gladde een ruwe prothese
Jillllie Posted August 11, 2015 Posted August 11, 2015 Ik heb trouwens zelf 310 tsm. Dus textured, soft touch en moderate profile. Draag nu 75c, van 75a
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.