440cc Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 Hoi,ik ben al jaren niet tevreden met mijn lichaam en denk er nu hard over om een bepaald te laten uitvoeren. Alleen ben ik allergisch voor veel dingen en ben gevoelig voor cysten en ganglion. Daarom erg bang voor inzameling. Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben en mij kunnen helpen met de beslissing om het wel 9f niet te laten doen.
440cc Posted July 28, 2015 Author Posted July 28, 2015 Hoi hoi. ben al even actief op het forum maar nu de eerste aanzet voor mijn operatieverslag, want mijn bv is aansluitend aan mijn vakantie. Zondag terug en dinsdag BV. Dan is het wel net zo makkelijk om er nu al wat in te schrijven. Ik ben 45 jaar ( een van de oudere al hier merk ik ) , getrouwd en heb 2 zoons van 15 en 12. Al jaren , zeg maar rustig 30jaar, ben ik al bezig met mijn borsten. Voor de buitenwereld niet maar innerlijk wel. Nooit grote borsten gekregen tot de zwangerschappen. Van een A cup ging ik toen naar een D cup. Na de borstvoeding weer terug naar een B cup. En in de loop van de jaren daarna geleidelijk wat zwaarder geworden, wat was ik blij met mijn D cup borsten. Helaas zat mijn buik mij heel erg in de weg. Broekmaat 42 werd ook te strak. Vorig jaar maart ben ik begonnen met afvallen wat leiden tot 14 kilo verlies. Broekmaat 34-36 was het weer geworden, maar mijn borsten. Nou ik kan het bijna geen borsten noemen. Een a cup was het weer ....zo wat een ellende gaf dat. Zelfs zo dat ik er met mijn psycholoog over ging praten. Dit jaar er ook met manlief over gesproken, hij wist wel dat ik er een mee zat, maar dat het zo erg was. In april de knoop doorgehakt en gezocht op internet voor een borstvergroting. Hierdoor kwam ik op dit forum, wat fijn. Hierdoor heb ik de keuze gemaakt om een consult bij Frans Straten aan te vragen. op 21 mei kon ik bij hem terecht en jeetje wat kun je blij worden als je een passessie hebt. Ik had meteen al een grote voorkeur voor anatomische, hierdoor niet eens ronde aan de orde geweest. In eerste instantie 330cc, nou dat was niet echt wat ik zocht. 390cc was de volgende stap, ja dit kwam wel heel erg in de richting. 440cc , ja een grote glimlach was het resultaat . Tanne kwam ook nog even binnen en zei meteen dit past goed. Dacht zelfs dat er minder cc gepast werd. Foto's werden gemaakt en in de auto natuurlijk er over gehad met manlief. Voor hem hoef ik mijn borsten niet te laten vergroten, ja dat zegt volgens mij bijna elke man,maar hij stond wel achter mijn beslissing als ik het ging doen. En zal ook best blij worden van deze vergroting als fan van borsten :-). Door het pinksterweekend pas op dinsdag kunnen bellen om de datum voor de borstvergroting vast te zetten. 25 augustus, want om te doen voor een actieve vakantie is natuurlijk niet zo slim. Gelukkig kon ik aansluitend van mijn zomervakantie nog 2 weken vrij krijgen. Nu kan ik bijna niet meer wachten en hoop dat de tijd snel voorbij gaat. Toch komt er soms het gevoel van 440 is dat niet te groot bij mijn lichaam, 169 en 57 kilo. Maar dan lees ik hier bijna altijd, had ik ze maar groter genomen. na 25 augustus zal ik hier regelmatig wat melden. groetjes Ingrid
mdy Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Spannend!Ik ben donderdag geopeerd, 430 cc anatomisch en ik had een 70A.ik vind het zeker niet te groot (1.64 en 53 kg)
Gigi21 Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Super spannend!!Ik heb zelf ronde 450/425 cc en weeg 56/56 en ben 170 lang ongeveer en ze passen precies goed bij mijn lichaam!!Zou echt wel voor de max gaan hoor,, zou jammer zijn als je spijt krijgt!!Je bent daar zoiezo in goede handen!!liefs x
Heanne Posted July 28, 2015 Posted July 28, 2015 Ik heb 20 juli 475cc anatomisch gekregen. En ik twijfelde ook of het niet te groot was, ik ben 1,75 lang en 63 kilo dus tenger. Maar nu een week later denk ik soms, had ik toch niet groter moeten gaan? Met kleding aan zie je niet dat ik een bv heb laten doen. Maar ik ben me er ook van bewust, hoe groter, des te meer kans op hang en ik ben 43 dus dan is je huid ook niet superstrak meer. Denk dat je een goede maat heb uitgekozen.
440cc Posted July 29, 2015 Author Posted July 29, 2015 Spannend!Ik ben donderdag geopeerd, 430 cc anatomisch en ik had een 70A.ik vind het zeker niet te groot (1.64 en 53 kg)Ik zal jouw foto's bekijken.
440cc Posted July 29, 2015 Author Posted July 29, 2015 Super spannend!!Ik heb zelf ronde 450/425 cc en weeg 56/56 en ben 170 lang ongeveer en ze passen precies goed bij mijn lichaam!!Zou echt wel voor de max gaan hoor,, zou jammer zijn als je spijt krijgt!!Je bent daar zoiezo in goede handen!!liefs xSpijt moet ik er inderdaad niet van krijgen. Ik had ook een heel goed gevoel bij Frans, daarom niet verder gezocht.
440cc Posted July 29, 2015 Author Posted July 29, 2015 Ik heb 20 juli 475cc anatomisch gekregen. En ik twijfelde ook of het niet te groot was, ik ben 1,75 lang en 63 kilo dus tenger. Maar nu een week later denk ik soms, had ik toch niet groter moeten gaan? Met kleding aan zie je niet dat ik een bv heb laten doen. Maar ik ben me er ook van bewust, hoe groter, des te meer kans op hang en ik ben 43 dus dan is je huid ook niet superstrak meer. Denk dat je een goede maat heb uitgekozen.Denk ook wel dat dit de goede maat is maar soms twijfel je gewoon. Niet gek als je er pas 30 jaar mee bezig bent. Maar ik zal zeker jouw foto's bekijken en volgen
440cc Posted August 18, 2015 Author Posted August 18, 2015 Op vakantie in Frankrijk de tijd van de operatie doorgekregen. Het komt wel heel erg dichtbij. Gelukkig nog genoeg te doen hier om de gedachte niet alleen maar naar de vergroting te laten gaan. Al blijf je wel kijken naar andere vrouwen in bikini en hoop dat die van mij er ook zo uit komen te zie.
440cc Posted August 25, 2015 Author Posted August 25, 2015 Thuis na de operatie. Helaas wat langer gebleven dan gehoopt. Het klieven van de linker borstspier ging wat moeilijker, daar nu veel pijn. Om 5 mocht ik eigenlijk naar huis maar om half 5 ben ik flauw gevallen van de pijn. Maar goed de borsten zijn mooi. Morgen meer
440cc Posted August 26, 2015 Author Posted August 26, 2015 Gisteren mocht ik mij om 8 uur melden in kliniek Heyendeal. Ik was de 3e BV op het programma van Frans. Om 9.30 naar de OK gereden, om 10.15 lag ik te slapen. Om 11.30 weer wakker op de verkoeverkamer, daar wonderbaarlijk geen echte pijn. Om 12.00 weer terug op de kamer waar manlief op mij aan het wachten was. In eerste instantie ging alles goed. Wel pijn aan de linkerkant, vooral met praten. Toen Frans kwam om half 3 werd duidelijk waarom. De linkerborstspier was moeilijker te klieven en bloedde daardoor meer. Ik mocht als ik mijn fraxiparine toe gediend had naar huis gaan, rond half 5. Toch liep alles even wat anders. Om 4 uur dacht ik laat ik maar in de stoel zitten in plaats in bed te blijven. Maar ik werd helemaal niet goed en viel zelfs flauw. Een paar minuten ben ik weg geweest. Waarschijnlijk door minder eten en toch ook de pijn. Na het eten knapte ik weer wat op en om 19.00 zijn wij naar huis gegaan. Hier veel gelegen en mijn rug voel ik heel erg. Toch de houding op de OK-tafel, wat spierpijn geeft in de rug.Vannacht af en aan een uurtje geslapen. De druk op de borst is niet prettig, een olifant zit er op. De borsten staan ook strak, stuwing in het kwadraat.. Met de medicatie is het te doen, maar pijnloos is het zeker niet. En ik heb toch best een hoge pijngrens. Vanmiddag ook een klein rondje heel langzaam gewandeld, puur om in beweging te blijven en het vocht weg te krijgen.Vanavond onder de douche, ben benieuwd wat er onder de bh uitkomt. Na de operatie vond ik ze mooi. Niet te groot of te klein. Nu voel ik gewoon dat ze groeien door het vocht . Hopelijk gaat het herstel en zal regelmatig een foto plaatsen met het verloop.
Noraa Posted August 26, 2015 Posted August 26, 2015 Gefeliciteerd met je boobs! Succes met het herstel:) hopelijk vallen de komende dagen mee
son79 Posted August 27, 2015 Posted August 27, 2015 Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, frans maakt mooie borsten. dit jaar april ben ik ook door hem geopereerd. 375 cc ronde protheses. Hopelijk heb je een voorspoedig herstel. de olifant gaat na een paar dagen van je af. geleidelijk aan wordt dat gevoel minder. gr sonja
Boobiess22 Posted August 27, 2015 Posted August 27, 2015 Goed van je dat je na 30 jaar toch de stap hebt gezet. Veel succes met je herstel
440cc Posted August 28, 2015 Author Posted August 28, 2015 Vandaag gaat het weer iets beter met de olifant. Lijkt wel of ie wat kilo's is kwijt geraakt. Gisteravond tijdens het douchen goed de rug warm gemaakt en ik moet zeggen dat ik goed door heb geslapen van 12 tot 6. Uit de rechter wond komt wel iets meer wondvocht dan uit links, maar links begint aardig blauw te worden. Had ik wel verwacht maar toch gehoopt van niet. Ik slik het maximale aan pijnbestrijding want waarom zou ik meer pijn hebben dan nodig is. Elke dag ben ik al een rondje gaan wandelen, voelt goed aan voor de rug. Maar wat een slakkegang voel me echt een oude vrouw.
440cc Posted August 29, 2015 Author Posted August 29, 2015 Weer een dagje verder. Soms denk ik, hè het gaat goed, de pijn is bijna weg. Maar dan moet je weer in beweging komen en mijn God wat kan dat dan zeer doen. Dan denk je weer, shit wat doe ik mezelf aan
440cc Posted September 3, 2015 Author Posted September 3, 2015 Dat je zeer hebt bij de borsten dat weet je wel. Maar dat de rug zo'n pijn doet dat had ik echt niet verwacht. Kan niet slapen ervan. Manlief masseert het in met vsm gel en maakt hete kruiken maar ondanks alle paracetamol blijft het echt @€#(@. Vanavond controle in de kliniek, zal het daar ook aangeven. Maar denk dat er weinig aan gedaan kan worden. Ben ook benieuwd naar de littekens want de pleisters zitten nog vol met bloed. Gelukkig voelen de borsten wel elke dag beter, ja tuurlijk heb ik nog steken of harde borsten als ik te veel heb gedaan. Maar het is pas een goede week geleden en de zenuwen en spieren beginnen nu pas te herstellen
440cc Posted September 3, 2015 Author Posted September 3, 2015 Jaja ik had de band te strak zitten. Hopelijk scheelt dit een hoop pijn in de rug en borsten
Noraa Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Ik lees inderdaad wel veel over rugpijn.. ik heb zelf al een zwakke rug dus zal wel een hel worden haha. Valt het voor de rest wel mee?
440cc Posted September 3, 2015 Author Posted September 3, 2015 Noraa, vandaag werd uitgelegd door een operatie assistente dat er bij sommige vrouwen pijn in de schouders veroorzaakt wordt door de manier waarop een implantaat geplaatst wordt. De andere rugpijn wordt vaak veroorzaakt door het anders slapen, op de rug. Het wil dus niet zeggen dat jij er last van krijgt, maar houdt er wel rekening mee.En de pijn aan de borsten, Ja dat hoort er helaas nu eenmaal bij maar daar krijg je wel mooie boobies voor terig
pammetje Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Die band krijg je mee van Frans toch? En kan ik bij Frans ook een BH kopen voor na de operatie of moet ik zelf op zoek?Haha wat een vragen he , volgende week consult...Zo spannend :-)
best_boobie Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Alsnog gefeliciteerd met je boobs 440! Fijn dat het langzamerhand wat beter begint te gaan en dat de band wat losser mag. Hoop dat het wat scheelt voor je! Hoe lang heb je nog vakantie? Ik zal je topictitel ietsje aanpassen, zodat ie volledig lijkt op de anderen Een goed herstel nog! xx BB
440cc Posted September 4, 2015 Author Posted September 4, 2015 Pammetje, de band krijgt je in de kliniek. De bh moet je zelf mee nemen. Frans is fan van triumph traction of hema. Maar dit zal hij allemaal uitleggen bij het consult. Veel plezier en schrijf je vragen op. Frans verteld veel maar als je iets echt wilt weten vergeet je het niet
440cc Posted September 4, 2015 Author Posted September 4, 2015 Alsnog gefeliciteerd met je boobs 440! Fijn dat het langzamerhand wat beter begint te gaan en dat de band wat losser mag. Hoop dat het wat scheelt voor je! Hoe lang heb je nog vakantie? Ik zal je topictitel ietsje aanpassen, zodat ie volledig lijkt op de anderen Een goed herstel nog! xx BB Bedankt BB. Het is vannacht al een stukje beter gegaan, wat een verschil als die band losser zit. Ik heb nog een week vrij, gelukkig want ik had het nog niet zien zitten om al weer te moeten werken. Slaap tekort speelt op een gegeven moment wel op. Maar nu elke dag een stap verder in het herstel, leeftijd werkt dan soms ook niet mee. X i
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.