Jump to content

555cc of 600cc

Guest chaniej

Recommended Posts

Guest chaniej
Posted

Hallo

Ik heb een vraag twijfel tussen de anatomische 555 cc of 600cc.

Mijn vraag nu is wie heeft er ervaring mee?

En welke cup maat is dat ongeveer wel graag een E heb nu een kleine B

Alvast bedankt

Posted

Het is zo verschillend op wat voor maat je uitkomt. Dit ligt echt helemaal aan je voorsituatie en hoe de prothese geplaatst wordt. Je kunt je zelf niet echt vergelijken met wat anderen hadden gekregen.

Ik ben een voorstander van grote boobs. Dus als ik mocht kiezen zou ik altijd voor de meer cc's gaan.

50cc verschil is echt niet veel.. Daar zie je op het blote oog echt niet veel van.. (dat brengt je absoluut niet een cup meer of minder).

Ik zou dus zeggen, lekker voor de 600cc gaan, zodat je later niet baalt dat je voor de 550 bent gegaan en graag ietsje meer had gewild.

Het is zo dat heeeeeeel veel meiden hier op het forum balen dat ze niet voor ietsje groter zijn gegaan. Zeker in kleren lijken je borsten kleiner dan wanneer ze naakt zijn. En daarnaast is een cup E met protheses voor het oog een D.

Je kunt de maten van nepboobs en echte boobs niet echt vergelijken (ondanks dat de cup hetzelfde is, zijn nepboobs op het oog kleiner)

Succes met je keuze!

Posted

Ik ben van een B naar een grote C gegaan met 445cc.

Dus maar een prothese wissel gehad, want wilde graag een D/E. Nu heb ik er 615 cc in.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.