Jump to content

fana : 29 oktober 2015 : Dr. Nio : OLVG-West

Recommended Posts

Posted

Hallo

Ik ben Fana 28 jaar oud en wil een borstvergroting laten doen, heb nu een 75a.

Vind het erg moeilijk om chirurg te kiezen.

Zag al wat positieve reacties over Dr Plovier en dokter Nio.

Een goede vriendin heeft het laten doen bij dokter Bruno Dhondt, zag alleen hij niet aangesloten bij beldische vereniging plastische chirurgie?

Iemand ervaringen die ze wilt delen?

Ook betr kosten napijn enz?\

Ik ben verpleegkundige en heb in november 3 weken verlof genomen hiervoor

Ben erg benieuwd naar reacties..

Liefs

Posted

Hoi Fana.

Ik heb morgenavond mijn consult bij Dr. Nio.

Ik heb bewust voor Dr. Nio gekozen aangezien dit een goeie arts blijkt te zijn!

Mensen in mijn omgeving hebben een BV ondergaan bij Dr. Nio en ze zien er prachtig uit!

De meiden zijn zelf ook erg enthousiast.

Ik heb zelf in gedachte 500CC. Ik ben benieuwd of ik hier het zelfde over denk na het passen morgen.

Uit ervaring heb ik wel vernomen dat Dr. Nio een grote tieten dokter is maar dat je zelf natuurlijk altijd de keuze maakt.

Ik weet dat je bij Dr. Nio in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis 3100 euro betaald.

Wat betreft Dr. Dhondt, ik heb totaal geen vooroordelen alleen het feit dat met België houd mij tegen. In het verleden veel foute verhalen gehoord over een BV in België.

Als ik morgen bij mijn consult ben geweest zal ik wel even weten welke keuze ik nou uiteindelijk heb gemaakt haha!

Groetjes!

Posted

ok dank voor je reactie, laat me weten inderdaad.. :)

Consult in de avond.. das handig.. hoe lang is de wachttijd voor consult?

Groetjes

Posted

Ja, dat is zeker handig haha!

Helemaal met mijn werk.

Ik weet dat hij momenteel erg druk is.

Ik heb zeker 5 weken geleden gebeld en kan morgen pas terecht.

Ik heb op zich geen haast dus dat hij het zo druk heeft is voor mij een teken dat hij hoogstwaarschijnlijk zijn werk goed doet!

Posted