Jump to content

fana : 29 oktober 2015 : Dr. Nio : OLVG-West

Recommended Posts

Posted

Hallo

Ik ben Fana 28 jaar oud en wil een borstvergroting laten doen, heb nu een 75a.

Vind het erg moeilijk om chirurg te kiezen.

Zag al wat positieve reacties over Dr Plovier en dokter Nio.

Een goede vriendin heeft het laten doen bij dokter Bruno Dhondt, zag alleen hij niet aangesloten bij beldische vereniging plastische chirurgie?

Iemand ervaringen die ze wilt delen?

Ook betr kosten napijn enz?\

Ik ben verpleegkundige en heb in november 3 weken verlof genomen hiervoor

Ben erg benieuwd naar reacties..

Liefs

Posted

Hoi Fana.

Ik heb morgenavond mijn consult bij Dr. Nio.

Ik heb bewust voor Dr. Nio gekozen aangezien dit een goeie arts blijkt te zijn!

Mensen in mijn omgeving hebben een BV ondergaan bij Dr. Nio en ze zien er prachtig uit!

De meiden zijn zelf ook erg enthousiast.

Ik heb zelf in gedachte 500CC. Ik ben benieuwd of ik hier het zelfde over denk na het passen morgen.

Uit ervaring heb ik wel vernomen dat Dr. Nio een grote tieten dokter is maar dat je zelf natuurlijk altijd de keuze maakt.

Ik weet dat je bij Dr. Nio in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis 3100 euro betaald.

Wat betreft Dr. Dhondt, ik heb totaal geen vooroordelen alleen het feit dat met België houd mij tegen. In het verleden veel foute verhalen gehoord over een BV in België.

Als ik morgen bij mijn consult ben geweest zal ik wel even weten welke keuze ik nou uiteindelijk heb gemaakt haha!

Groetjes!

Posted

ok dank voor je reactie, laat me weten inderdaad.. :)

Consult in de avond.. das handig.. hoe lang is de wachttijd voor consult?

Groetjes

Posted

Ja, dat is zeker handig haha!

Helemaal met mijn werk.

Ik weet dat hij momenteel erg druk is.

Ik heb zeker 5 weken geleden gebeld en kan morgen pas terecht.

Ik heb op zich geen haast dus dat hij het zo druk heeft is voor mij een teken dat hij hoogstwaarschijnlijk zijn werk goed doet!

Posted

Hey ik ben al bij Nio geweest en ga einde augustus ook bij Plovier ik zou je aanraden om ook de beide te doen... Ik ben zelf van België en met zicht op de nazorg is het toch handiger als ik in België geopereerd kan worden naar Nederland is in totaal 6 uur heen en terug ...

Posted

Heey, toevallig morgenavond heb ik ook een consult bij Nio! Kon nog net, aangezien het consult anders pas weken later plaats zou kunnen vinden (van zijn kant). Consult kan alleen op de maandag ingepland worden werd mij verteld.

Ben benieuwd wat de wachttijd zal zijn om daadwerkelijk geopereerd te worden.

Succes met kiezen van de juiste PC! :)

Posted

Hi Lorenita dus jij twijfelt ook nog waar te gaan,? lasting he..

Ik kom uit Amsterdam dus qua reizen Plovier verder weg voor mij.

was jou nog iets gezegd over wachhtijden bij dokter NIo?

Groetjes

Posted

Hi Melanie,

Oh spannend jij morgen consult.. success, laat maar weten hoe het was als je wilt? :)

Posted

Hi Melanie, jij gaat voor prothese wissel begrijp ik? Fijn dat je zo snel terecht kan.. Vind je de huidige protheses niet mooi?

En dit was je 2e consult?

Ik heb 24 augustus een consult dokter Nio en wil me in november laten opereren. denk dat dat wel moet gaan lukken qua wachttijd?

Liefs en groetjes

Posted

Hi Lorenita dus jij twijfelt ook nog waar te gaan,? lasting he..

Ik kom uit Amsterdam dus qua reizen Plovier verder weg voor mij.

was jou nog iets gezegd over wachhtijden bij dokter NIo?

Groetjes

De wachttijden bij Nio vallen heel goed mee enkele weken bij Plovier al een dikke maand wachten op consult de operatiedatum bij hem zal

wel lang zijn denk ik

Posted

Hi Melanie, jij gaat voor prothese wissel begrijp ik? Fijn dat je zo snel terecht kan.. Vind je de huidige protheses niet mooi?

En dit was je 2e consult?

Ik heb 24 augustus een consult dokter Nio en wil me in november laten opereren. denk dat dat wel moet gaan lukken qua wachttijd?

Liefs en groetjes

Ik ga inderdaad voor een prothese wissel. Mijn huidige vind ik idd niet mooi. Ook zit er een polyurethaan laagje om heen wat vast groeit aan mijn weefsel, daarom wil ik ze er ook gewoon zo snel mogelijk uit hebben.

Dit was inderdaad mijn tweede consult. De eerste had ik in de parkkliniek.

Denk zeker dat dat moet lukken qua wachttijd hoor!

Posted

Hi Melanie

Ok.. snap dat je daar vanaf wilt.. dus zon polyurethaan laagje kan gaan vast groeien? naar lijkt me dat,, doet dat ook pijn dan?

NOu blij dat je geholpen word dokter NIo.. wanneer ben je aan de beurt?

groetjes

Posted

Ja, het groeit vast aan je weefsel en daardoor kunnen ze er moeilijk uitgehaald worden. Ook heb ik nog steeds aan de zijkanten pijn (zou niet door het polyurethaan kunnen komen zei Nio).

27 aug ben ik al aan de beurt, kan niet wachten. :)

• 1 month later...
Posted

Hallo Allemaal.

Binnenkort krijg ik mijn bv :))) Heb nu een 75A en twijfel tussen 350cc en 400cc ik ben 1.80 en weeg 65 kilo.

Ik laat me opereren bij Dokter Nio in het SLAZ.

Ben benieuwd of iemand al ervaringen heeft met de eurosilicone 85% en dual plane geplaatst.

Liefs Fana

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.