Jump to content

Escada1992 : 22 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen ,

Lees al een tijdje stiekem mee en heb mij nu eindelijk aangemeld

Mijn naam is Amy, nu 23 jaar en opweg naar mijn 1ste borstvergroting.

Wil al jaren een borstvergroting, niet omdat ik onzeker ben over mijn borsten of iets. Maar heb grote borsten altijd geweldig gevonden. Droeg vroeger altijd 2 bh's over elkaar met het stappen en voelde me veel beter hihi.

Nu de 1ste stap gezet en dat is het sparen natuurlijk. Na veel informatie gelezen te hebben hier is mijn keuze gevallen op Frans Straten. Wil graag volgend jaar geopereerd worden, duurt natuurlijk nog wel even maar dan heb ik alle tijd om mij erop voor te bereiden.

Enige waar ik ontzettend bang voor ben is het infuus en een eventuele draine(of hoe je het ook schrijft)

Vanaf vandaag zal ik zoveel mogelijk op deze site surfen en gezellig meekletsen

Groetjes Amy

Posted

Welkom meid! Spannend hoor allemaal voor jou!

Als je uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt en je door Frans Straten laat opereren, kan je er vanuit gaan dat je heen drain krijgt! Frans opereert heel netjes en brand tijdens het opereren bloedvaten dicht. Heb ook nog nergens gelezen of gehood dat iemand bij hem een nabloeding heeft gehad en toch na een paar dagen drains heeft gehad. Die kans bij hem is echt super klein!

En dat infuus... Gewoon niet kijken als ze m prikken en proberen te ontspannen. Dan is er niks aan de hand :) hihi

Lees je inderdaad lekker in hier op het forum maar ook op internet! En blijf ook kijken naar andere chirurgen, staar je niet blind op 1 arts :) alhoewel ik Straten zeker zou aanraden, aangezien ik zelf super blij ben door hem te zijn geopereerd :38:

Veel plezier met jou boobiereis!

Posted

Hoi en welkom op dit forum!

Ik ben ook zo stiekem begonnen hoor hihi.

Ben onlangs geopereerd door Nio en tot op heden super tevreden.

Geen drains gehad en een lichtelijke fobie voor naalden dus ook voor het infuus!!! Gelukkig gaat dat zo snel en vakkundig waardoor ik er niets van heb gemerkt. Gaat ook allemaal best wel snel!

Sluit mij helemaal aan bij Fem!!

Veel plezier op dit forum

Posted

Hoi Amy,

Ik ben ook geopereerd Door Frans een paar dagen geleden. Het is een erg goede chirurg.

Heel veel succes op het forum

Posted

Dus bij Frans krijg je niet altijd een draine?

Ja ik heb een enorme fobie voor naalden. Trek steeds mijn hand weg ect en overstuur als een klein kind. Vind de prik veel erger dan de pijn van de boobies haha. Over nio las ik ook goede verhalen, ga ik me ook eens in verdiepen!

Posted

Bij Frans is het niet standaard om drains te krijgen. Ik heb er speciaal nog naar gevraagd tijdens het consult

Posted

Oh dat is wel een opluchting zeg!

Wanneer zijn jullie weer aan het werk gegaan? Ikzelf krijg 3 weken vrij en wil ik sowieso een extra week eraan vastplakken.

Werk op de markt met vis en het is veel zwaar tillen namelijk. Gelukkig heb ik collega's die eventueel de zware kisten kunnen tillen.

Posted

Zwaar tillen zou ik toch zeker 6 weken vermijden. Dat wordt ook Door de meeste chirurgen aanbevolen. Maar als je collega's je willen ondersteunen bij je (zware) werk dan kan je misschien wel wat eerder weer beginnen! Ook verschilt dat herstel heel erg per persoon, dat besef ik nu ik net geopereerd ben.

Posted

Hallo, ben blij dat ik me toegevoegd heb op deze site. Ik overweeg al jaren een Bv en nu wil de stap zetten. Aangezien ik mager en niet groot ben, ben ik bang dat het resultaat niet natuurlijk eruit zal zien en voelen. Ik heb Fem haar berichtje gelezen en overweeg het daar te doen. Heeft iemand dezelfde profiel als mij en wat is je ervaring.

Groetjes Lobke

• 5 months later...
Posted

Het is al een tijdje geleden dat ik wat gepost heb maar de afspraak staat:D

22 augustus word ik geopereerd bij Frans Straten. 

425 cc dual plane hp, vond het met het passen best nog meevallen hoe groot het was maar Frans zei dat het toch wel 3 cups groter was. Kan niet wachten!

Posted
1 uur geleden zei Escada1992:

Het is al een tijdje geleden dat ik wat gepost heb maar de afspraak staat:D

22 augustus word ik geopereerd bij Frans Straten. 

425 cc dual plane hp, vond het met het passen best nog meevallen hoe groot het was maar Frans zei dat het toch wel 3 cups groter was. Kan niet wachten!

Hey, wat leuk zeg! Proficiat met het maken van je keuze , je kan beginnen met aftellen nu :D 

Posted

Oh leuk, gefeliciteerd met je datum!!

Dan wordt het tijd om je te verhuizen naar de operatieverslagen en je titel aan te passen :)
Veel plezier met aftellen! Je mag nog ff een tijdje tellen, maar je hebt in ieder geval een datum om naartoe te leven!

Je mag dit topic gewoon blijven updaten, ook na je operatie, dan heb je alles makkelijk bij elkaar staan :)

xx BB

Posted

Ja het aftellen kan beginnen:D

Ben het meeste bang voor het infuus maar als ik het echt niet wilt mag ik ook een kapje. Frans zei dat dit bijna nooit gebeurt omdat ze je goed kunnen gerust stellen. Nou ben benieuwd :blink:

Posted

Ohh ik heb 10 februari een consult bij diana gabriels voor een borstvergroting! Ik wil ook door Frans straten geopereerd worden! Lees zoveel goede reacties over hem!!

Ben zo benieuwd! 

Ben alleen erg bang voor de narcose :(

( ik ben  nieuw hier:blush: )

Posted

Hoi Denise! Ja de narcose vind ik ook wel spannend. De allereerste keer voor mij. Maar denk dat ik meer ga brullen als een klein kind als ik het infuus zie en niet eens meer aan de narcose denk:lol:

Posted

Nergens voor nodig om bang te zijn voor de narcose. Ik ben 2 wk geleden geopereerd door Frans. Super fijne chirurg en t resultaat is nu al verbluffend. Frans weet wat ie doet. En die narcose.... Je krijgt eerst een ander middeltje ingespoten (om te ontspannen oid) en ik kreeg daardoor ineens rust over me heen en vond alles ineens prima. Daarna werd ik wakker gemaakt en heb dus t hele in slaap vallen etc gemist. Hahaha. Weet er niks meer van. Ook best gek eigenlijk. En toen ik wakker gemaakt werd was ik aan t dromen over m'n jongste die lag te slapen en ik dacht dat de verpleegkundigen te hard tegen me aan het praten waren en daardoor m'n zoontje wakker zouden maken. Dat was ook best weard. Hahaha. Ma echt no worries. T komt goed

• 4 months later...
Posted

Jeetje wat gaat de tijd hard! Bijna een jaar geleden dit topic geopend en nu nog maar 64 dagen te gaan! 

Stom dat ik soms wel eens twijfel of het niet te groot word en dan pijn aan mijn rug ga krijgen of iets. Maar als ik het zo allemaal lees valt de grootte vaak wel mee

Vind het zoveel cc soms 

Posted
22 minuten geleden zei Escada1992:

Jeetje wat gaat de tijd hard! Bijna een jaar geleden dit topic geopend en nu nog maar 64 dagen te gaan! 

Stom dat ik soms wel eens twijfel of het niet te groot word en dan pijn aan mijn rug ga krijgen of iets. Maar als ik het zo allemaal lees valt de grootte vaak wel mee

Vind het zoveel cc soms 

Super spannend lekker aftellen! Ik word 1 week voor jou door Frans geopereerd 16 augustus :) xxx

Posted

Hoihoi, ohh spannend hoor! Voor je het weet is het zo ver.. Overmorgen ben ik aan de beurt bij dr. Frans van Straten... Dat het al zo dichtbij komt besef ik me sinds vanavond pas eigenlijk hihi... 

Posted
7 uur geleden zei Lindaahtje:

Hoihoi, ohh spannend hoor! Voor je het weet is het zo ver.. Overmorgen ben ik aan de beurt bij dr. Frans van Straten... Dat het al zo dichtbij komt besef ik me sinds vanavond pas eigenlijk hihi... 

Spannend!!  Hoeveel cc krijg je?

Posted
Op 20-6-2016 om 06:20 zei Escada1992:

Spannend!!  Hoeveel cc krijg je?

Inmiddels is het achter de rug!!! Ik heb 255 en 295 cc, anatomische protheses gekregen. Ik wilde echt een natuurlijke look houden. Als het goed is, wordt het uiteindelijk ongeveer 75c! Ik ga vanavond lekker douchen, erg spannend maar ben zo benieuwd naar het resultaat!!

Op 19-6-2016 om 21:50 zei Escada1992:

Ik maak me nog steeds zo druk om dat infuus. Dat vind ik het allerergste :P

Om terug te komen op het infuus...ik moet je eerlijk zeggen dat ik gewoon bloedprikken ècht 'vervelender' vind dan het infuus. Ik had nog nooit een infuus gehad maar was toch wel wat gespannen ervoor.. Het idee dat het een dikkere naald is enzo.. Maar ik heb er echt bijna niks van gevoeld!! Hopelijk stelt dat iets gerust ;-)

• 1 month later...
Posted

Jaja daar zijn de zenuwen. Maandag om 11 uur melden bij de kliniek. Spannend! Raar om nu mijn bh aan te trekken en te denken dat mijn vertrouwde lievelingsbh die ik al jaren heb, straks gewoon niet meer pas! 

Posted

Nou, ik heb ze hoor! Het is me allemaal meegevallen.  Super aardige mensen! Alleen ze hadden nog nooit zo'n erg geval als ik meegemaakt die bang was voor een infuus:P

Na overleg mocht ik eerst onder narcose met een kapje en erna werd het infuus pas geprikt dus ik heb er niks van gemerkt. Wel duurde het erg lang voordat ik onder narcose was want ze kregen me niet zo snel weg. Vond dat best eng want dacht dat ik geen lucht krijg door dat kapje. Vieze lucht bah!

Wakker worden was ik erg suf. Begon ook erg te klappertanden maar dat was de spanning zeiden ze. Eenmaal wakkerging het super. Lekker een broodje gegeten en ik wilde graag naar huis. Stond alleen iets te snel op waardoor ze me tot 3x toe achterover op bed moesten leggen i.v.m lage bloeddruk. Ook een paar keer overgegeven en toen maar met de rolstoel naar de auto. Ik ben echt geen aansteller maar mijn lichaam had toch wel flink last van de narcose. 

Het is nu 2 dagen geleden en vanmorgen werd ik voor het eerst wakker met pijn. Ik denk dat ik de laatste dagen ook wat teveel heb gedaan dus vandaag rustig aan.

Gisteren heb ik ze voor het eerst gezien. In de uitslaapkamer had ik ze ook al gezien maar weet er niks meer van. Schrok wel van de vorm, mijn linkerborst is veel meer gezwollen dan de ander en vanaf de zijkant zien ze er gewoon raar uit maar dat zal wel zakken. Ben wel een klein beetje teleurgesteld over de grootte. Had verwacht dat ze groter zouden zijn maar misschien komt dat nog wel goed!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.