Jump to content

lisa005 : 3 september 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Posted

Hi,

Ik ga 3 september voor een borstvergroting bij Dr Verdonck in de Belgian Breast Clinic. Ik ben voor een consultatie geweest in Tessenderlo en het zal waarschijnlijk de mentor siltex cohesive 1 high profile, 225cc achter de spier, worden.

Ben heel erg benieuwd naar ervaringen hier. Ik weeg 53 kg en ben 1m76 en momenteel nog zo plat als een dubbeltje. Heeft er iemand een soortgelijke borstvergroting laten doen?

Ik heb twee zoontjes van 3 en 5 en een man die heeeel veel weg is voor zijn werk, dus het huishouden en de verzorging van de kindjes gaan vrijwel direct op mij terecht komen. Gelukkig is mijn man het weekend na de operatie wel thuis en gaat hij ook mee naar de kliniek kunnen gaan :)

Tot nu toe heel erg tevreden over de vriendelijkheid van Dr Verdonck en vooral ook de Medical Manager, Stephanie. Ben wel wat nerveus over wat me te wachten staat.

Lieve groetjes,

Lisa x

Posted

ik ben vijf weken geleden geholpen door verdonck monoblock achter de spier 300 cc ik ben 1,64 m en weeg 50 kilo

Posted

Ik heb dezelfde protheses als jou gekozen, maar dan wat groter (400cc), ben ook heel wat zwaarder dan jou.

Ik ben donderdag 2juli door dr Verdonck geopereerd (via de Belgian Breast clinic) en het weekend erna kon ik amper zelf iets. Na een dag of 4-5 kon ik zelf al terug een aantal dingen en ben ik gestopt met de pijnstillers. Het moeilijkste vond ik 's morgens rechtkomen uit bed, daar heb ik toch bijna 2 weken hulp vr nodig gehad, dus zorg misschien best dat je hier een oplossing voor hebt als je man vaak weg is.

Kinderen heb ik niet, maar als je ze dan zelf naar school moet brengen, hou er rekening mee dat je na de operatie 2 weken niet mag autorijden en ook niets zwaar mag tillen.

Ik ben heel tevreden op Verdonck, ook zeker over Stephanie, je kan er ten alle tijden met je vragen bij terecht :)

Posted

ik was via de wellness kliniek .had veel goede dingen gelezen over de monoblock softone vandaar dat ik die gekozen had . ik vondt de eerste twee weken best pittig mischien ook omdat ik 3 kids heb.

ik heb nu nog wel last maar dat hoort erbij .

Posted

Ik wordt 15 oktober geopereerd door dr Verdonck, Belgian Breast clinic. Heb net als jou gekozen voor Mentor, hoog profiel en cohesie 1, maar dan 250 cc, rond. Wat bedoel je met siltex? Ik ben 1.72, weeg 62 kilo en heb nu een kleine 75A.

Tot nu toe ook zeer tevreden over dr Verdonck en Stefanie.

Posted

Ik wordt 15 oktober geopereerd door dr Verdonck, Belgian Breast clinic. Heb net als jou gekozen voor Mentor, hoog profiel en cohesie 1, maar dan 250 cc, rond. Wat bedoel je met siltex? Ik ben 1.72, weeg 62 kilo en heb nu een kleine 75A.

Tot nu toe ook zeer tevreden over dr Verdonck en Stefanie.

Dr Verdonck zei me dat dat de prothese is die ik zou krijgen, als ik het google dan krijg ik: http://www.mentorwwllc.com/pdfs-global/breast/EN/adcards/siltexroundgel-cohesive1.pdf

Ben je zenuwachtig yogarebel?

:)

ik was via de wellness kliniek .had veel goede dingen gelezen over de monoblock softone vandaar dat ik die gekozen had . ik vondt de eerste twee weken best pittig mischien ook omdat ik 3 kids heb.

ik heb nu nog wel last maar dat hoort erbij .

Hoe oud zijn je kinderen? Heb je toch nog veel zelf kunnen doen? Of op hulp kunnen rekenen? Bedankt voor je reacties!! :)

Posted

Ik heb dezelfde protheses als jou gekozen, maar dan wat groter (400cc), ben ook heel wat zwaarder dan jou.

Ik ben donderdag 2juli door dr Verdonck geopereerd (via de Belgian Breast clinic) en het weekend erna kon ik amper zelf iets. Na een dag of 4-5 kon ik zelf al terug een aantal dingen en ben ik gestopt met de pijnstillers. Het moeilijkste vond ik 's morgens rechtkomen uit bed, daar heb ik toch bijna 2 weken hulp vr nodig gehad, dus zorg misschien best dat je hier een oplossing voor hebt als je man vaak weg is.

Kinderen heb ik niet, maar als je ze dan zelf naar school moet brengen, hou er rekening mee dat je na de operatie 2 weken niet mag autorijden en ook niets zwaar mag tillen.

Ik ben heel tevreden op Verdonck, ook zeker over Stephanie, je kan er ten alle tijden met je vragen bij terecht :)

Is het niet autorijden omdat het echt te veel pijn doet? Of mag dat niet volgens de wet? Ik heb wel een automaat en schakel bij mijn stuur... Ik ga geen andere keus hebben dan al eerder dan 2 weken auto te rijden ben ik bang :(

Hoe gaat het nu met je? Ben je blij met het resultaat?

Posted

Dat zijn dezelfde als die ik krijg! Siltex is die ruwe buitenkant.

En of ik zenuwachtig ben!! Net het verhaal van Katooke gelezen die vorige week geopereerd heeft en behoorlijk wat pijn heeft gehad en nog steeds :139: en dan krijg ik helemaal de bibbers.... Maar ik zet nu door. Wil het al zo lang en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt. Mijn kids zijn ook al op een leeftijd dat ze heel veel zelf kunnen (9 en 11) dus kan ik goed te tijd nemen te herstellen, hoewel ik na 14 dagen weer wel aan het werk zal moeten... Dat niet douchen, niet autorijden en uiteraard de pijn, is waar is het meest tegen op zie. Voor jou lastiger met jonge kids..

Posted

Is het niet autorijden omdat het echt te veel pijn doet? Of mag dat niet volgens de wet? Ik heb wel een automaat en schakel bij mijn stuur... Ik ga geen andere keus hebben dan al eerder dan 2 weken auto te rijden ben ik bang :(

Hoe gaat het nu met je? Ben je blij met het resultaat?

Autorijden mag niet de eerste 2weken, is niet goed voor de genezing. Ik vond het in/uit de auto stappen (als passagier) zelfs vrij moeilijk en pijnlijk toen. Heb zelf pas terug gereden toen ik 2,5week PO was, dat ging wel redelijk :)

Ik heb nu zo goed als nergens meer last van, draag dag en nacht de sportBh en borstband. De wondjes zijn ook heel goed genezen. De protheses moeten alleen nog een stukje zakken en zachter worden, ik ben er heel blij mee! :)

Posted

Dat zijn dezelfde als die ik krijg! Siltex is die ruwe buitenkant.

En of ik zenuwachtig ben!! Net het verhaal van Katooke gelezen die vorige week geopereerd heeft en behoorlijk wat pijn heeft gehad en nog steeds :139: en dan krijg ik helemaal de bibbers.... Maar ik zet nu door. Wil het al zo lang en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt. Mijn kids zijn ook al op een leeftijd dat ze heel veel zelf kunnen (9 en 11) dus kan ik goed te tijd nemen te herstellen, hoewel ik na 14 dagen weer wel aan het werk zal moeten... Dat niet douchen, niet autorijden en uiteraard de pijn, is waar is het meest tegen op zie. Voor jou lastiger met jonge kids..

Ondertussen is de pijn al veel beter bij mij. En qua pijn viel het eigenlijk altijd heel goed mee, het was gewoon het niets kunnen doen. Een vriendin van lij had de eerste twee weken na haar bv veel meer pijn dan ik. Maar dat niets doen, datwas heel slopend. Niet dat het geen pijn doet, dat ga ik zeker niet beweren. Ben pas sinds vandaag volledig pij stillervrij. Met jonge kindjes gaat het volgens mij wel heel erg pittig zijn.

Autorijden heb ik gisteren voor de eerste keer terug gedaan. Ben nu even tellen 11 dagen PO.

Overmorgen mag het verband er af en dan kan ik eindelijk het resultaat zien. Zal dan fotootjes plaatsen, dan moet je maar eens komen spieken.

Ik heb trrouwens 265cc extra high profile achter de spier laten plaatsen. Ben 1.60 en weeg 52kg.

Posted

Gelukkig dat de pijn al minder is Katoke en je weer al meer kan. Een kleine twee weken is te overzien he.

Laat je het verband er bij de huisarts afhalen of terug naar de kliniek? Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Posted

Ik laat het verband er in de kliniek afhalen. Spijtig genoeg zal het niet bij Dr. Verdonck zijn (vakantie), maar dan ben ik zeker dat er nog eens een deftige controle gebeurt. :)

Posted

Dank je voor je update Katoke! Knap dat je het verband er zo lang op hebt gelaten.. Ik lees vaak dat het er al eerder afgehaald wordt? Hoe heb je dat gedaan met douchen? En je haren wassen? ZIt het verband nog steeds mooi en strak nu?

Posted

Haha het heeft me wel veel moeite gekost om het zo lang te laten zitten. :)

Bovenaan is de plakker losgekomen, en om ervoor te zorgen dat ik niet ging spieken heeft mijn vriend het opnieuw afgeplakt bovenaan. :D

Douchen mag niet gedurende drie weken. Was me nu onderaan met de douche en de rest met een washandje. Haren wassen doet mijn vriend. Ik ga dan op mijn knieën voor de douche zitten en hij wast het. Niet fijn, maar ik houd het resultaat voor ogen :).

Het verband zelf zit denk ik nog mooi en strak. Soms zelfs te strak heb ik het gevoel. Zeker toen mijn borsten nog opgezwollen waren was het niet makkelijk om echt diep adem te halen. Maar: ik houd het resultaat voor ogen.

Morgen deze tijd zie ik eindelijk het resultaat. Spannend!

Posted

@Katoke; goed dat je het hebt volgehouden. Ga een voorbeeld aan je nemen! Wat zal het heerlijk zijn als het er morgen af gaat!!

• 1 month later...
Posted

Het is bijna zover voor mij. .. donderdag :)

Nog een klein vraagje.. wat voor kleren deden jullie aan en wat voor extra kleren namen jullie mee?

Moet het iets met koopjes zijn wat je na de operatie draagt?

Gr lisa

Posted

Ik had iets makkelijk aan gedaan wat ik ook na de operatie aan kon trekken.

Een trainingsbroek met een stretch topje en een vest. Dat topje daar kon ik in stappen en hoefde ik dus niet over mijn hoofd aan te trekken.

Posted

In ieder geval al veel succes! :)

Ben ook door verdonck geopereerd, 6 dagen geleden ondertussen.

Pijn is nu weg (wel extreem jeuk van het verband) maar blijf volhouden..

Ik droeg een trainingsvbroek met een topje waar ik in kon stappen, echte aanrader :)

Zou toch vermijden om veel te doen op het begin ook al moest je je goed voelen. Denk wat aan de complicaties..

Posted

Ik heb iets aangedaan dat ik niet over mijn hoofd hoefde aan te doen.

Kleine tip: iets te eten voor je begeleider kan je misschien ook meenemen.

Posted

Super dank jullie! ik heb vanmorgen mijn tijd doorgekregen, 8.45 daar en om 9u operatie. Ga ik echt om 9u al geopereerd worden? Misschien dat ik dan rond 12u al naar huis kan?

Posted

Gaat best vlot hoor, weet dat ik na mijn operatie vanaf het moment dat ik op mijn kamer was nog maar een uurtje ben moeten blijven ongeveer

Posted

Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.