Jump to content

Liesje1 : 29 juli 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

ik ben Liesje, 24 jaar en moeder van 2 kids, meisje van 2 jongen van 6.

Ben in totaal 45 kg afgevallen en na 2 zwangerschappen is er niet veel meer van mijn borsten over, vandaar ik een borstvergroting ga laten doen.

Groetjes!

Posted

He hoi,

word volgende week woensdag, 29 juli geopereerd in Amstelveen door dr. Schiettecatte,

Vind het heel spannend, vandaag 2e consult gehad en alles doorgesproken.

En jij al een afspraak gemaakt, en bij wie? :)

• 1 month later...
Posted

Hoihoi!

Titel zegt het eigenlijk al: wie had nog meer last van een zwelling die lang duurde? Ben nu 4 weken po en mijn linker is en blijft dik.

Heb er dinsdag foto's van gestuurd naar de kliniek en de arts heeft ze bekeken. Belde me later terug en zei dat het er niet verontrustend uitzag, wel gezwollen. (Ja duhh, dat zag ik ook he, vandaar de mail).

Ik kon een band gaan proberen tegen de pijn (heb als er druk op de borst komt, van zitten gaan staan en vanuit ligstand gaan staan pijn/drukkend gevoel).

Maar ja, via de telefoon die tip krijgen, moet ik al online bestellen en geen idee hoe die band om moet. En als t alleen tegen de pijn is?

Hoop alleen dat die zwelling snel afzakt.

Tis nog steeds een dikke, best harde borst. Hij zit ook nog hoger dan rechts.

Posted

Vervelend Liesje1, ik heb het zelf ook wel in mijn linkerborst wat meer zwelling. Lees vaker dat het de linkerborst is ofzo.

Denk alleen niet dat het kwaad kan en dat vocht lang kan duren.

Posted

Mijn rechterborst is nog hoger en dikker dan links. Ook nog steeds vocht. Ik ben bijna 6 wk po, was ook heeeeel lang bezorgt, maar zie nu echt verandering komen, dus het komt goed.

• 3 weeks later...
Posted

Alweer bijna 2 maand geleden, maar had nog geen operatieverslag gepost, dus bij deze doe ik dat nog ff ;)

Ik heb altijd al van echte borsten gedroomd! Ben van 105 naar 51 kg gegaan en weer terug naar 60. Dus je raad het al, weinig van mijn al kleine (b cup toen ik op mn zwaarst was) borsten was weinig over. Tel hierbij nog 2 zwangerschappen met de nodige kilo's op en er bleven maar 2 hangende, lege theezakjes over... Afschuwelijk!

18 juli, op een zaterdag, had ik mijn 1e consult bij Diana. 17.30 stond het gepland; maar was om 18.30 pas aan de beurt... direct shirt uit en passen maar! Was super, eindelijk borsten zien. Ze was heel lief en meelevend, ik vond het een heel fijn cosult. We hadden voor de 400 of 450 cc gekozen. Het zou een grote C, kleine D worden.

De dinsdag erop 21 juli nog een consult bij de pc zelf, en dan 29e de operatie.

21e tijdens het consult met dr Schiettecatte zelf gekeken of het zou lukken, hij heeft het opgemeten en zei dat 450 en 400 beide zou passen, maar dat hij op de OK zelf tijdens de operatie zou kijken wat het mooist zou zijn. Dit was een vluchtig maar informatief koet consult (met 1.5u uitloop dit keer).

De 29e de operatie! Spannend!

Zou om 10.15 geholpen worden en moest om 09.30 aanwezig zijn.

We waren er al ietsje eerder want we moeten 2u rijden naar Amstelveen.

Ik mocht om 9.20 mee naar boven, infuus wou niet goed in mn hand dus op de OK in mn elleboogholte gekregen.

Zag dat het 09.50 was en toen lekker slapen.

10.30 weer wakker... eerste vraag was hoeveel er in is gekomen. 400 cc. Kijken.. MOOI!! :)

Voelde me gelijk goed, wel wat wazig nog, wat gegeten en gedronken, langzaamaan aankleden en ff naar de wc.

Toen mocht ik om 11.30 weer naar huis.

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

spannend allemaal! Ik heb mijn afspraak ook bij dr schiettecatte staan en toevallig gaan we waarschijnlijk ook voor 400cc mentor dp hp, hetzelfde als jij geloof ik @liesje1! Ben jij uiteindelijk tevreden met de grootte? was 400 cc je max?

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.