Boobyfull Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Hallo iedereen, overweeg al een lange tijd om een Borstlift/vergroting te doen, en heb sinds kort besloten om mij eens bij dr. Plovier te gaan informeren.. Ik kom van een volle C naar een kleine lege B bijna A Cup. Heb namelijk een zoontje van 1jaar, die tot zijn 10 maand borstvoeding kreeg. 21 augustus is mijn 1ste afspraak.. Maar heb wel veel goede dingen gelezen over dr. De meyeren dus begin natuurlijk te twijfelen. Zal zowizo een afspraak maken bij deze 2 enkel zo zal ik kunnen beslissen. Zouden er dames zijn die met mij hun voor en na foto's kunnen delen? Weet nog niet goed hoe dees allemaal werkt Alvast bedankt x
Ank Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Welkom MissVena Als je hier rechtsboven van de pagina bij zoek de naam van dr.Plovier intoetst(op onderwerp klikken) en dan onder forums krijg je de namen van dames die door d.Plovier zijn geholpen. Morgen krijg je wel meer reactie,s denk ik zo xx Ank
Barb wire Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Hallo,welkom hier... Ik zag net jouw wish boobs en ik weet zeker dat je bij Plovier de boobs krijgt waar je van droomt... Ik ben zelf vorig jaar door hem geholpen,je mag altijd eens kijken in mijn galerij... Veel succes! Liefs Barb
Elvira123 Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Hoihoi.Ik ben door dr. Plovier geopereerd. Ik vind dat dr. Plovier een hele kundige man is en je echt de borsten kan geven waar je van droomt, of je ze nu groot en nep, of minder groot en natuurlijk wilt. Je kunt in mijn galerij mijn foto's bekijken.Mijn littekens helen heel mooi vind ik zelf. Het zijn echt hele mooie dunne streepjes!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.