Joyce83 Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Hi, Mijn operatie staat gepland voor begin oktober. Gesprek met Diana en Hupkens als positief ervaren. Ik was al " gewaarschuwd" dat Hupkens wat serieus is, en dat klopt, maar geen probleem, als hij maar goed werkt aflevert. Erg nieuwsgierig naar de dames die ook geholpen zijn door Hupkens. Ben nu zelf zo goed als plat en er gaat 375cc in. Twijfel nog een klein beetje of dit niet te groot wordt. Een C, kleine D is echt het maximale voor mij. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
missymarty Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Hi Spannend!!je hebt je datum! Ik ben pas geopereerd door P Hupkens. Po verliep super, ik heb zo goed als geen blauwe plekken, en goede pijnbestrijding meegekregen. Alles valt me echt heel erg mee tot nu toe Mijn operatie is gedaan in kliniek in Vlaardingen. Prima kliniek! Netjes, schoon en behulpzaam. Tot nu toe ben ik heel blij met het resultaat! Had voor me BV een heeeeeele lege c (zie mijn foto's) Nu heb ik 375cc high profile, dual plane gekregen. Als ze zo blijven qua formaat zal ik waarschijnlijk een D cup krijgen. Optisch meer een volle c cup. Groetjes
tessv44 Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Ik ben ook erg tevreden over Hupkens! Ik ben van een B naar een D gegaan met 375CC HP Dual Plane. Dus denk dat je precies de goede keuze maakt!
Joyce83 Posted July 20, 2015 Author Posted July 20, 2015 Dames, bedankt voor jullie reactie.Allebei heel mooi gelukt! Je ziet wel een beetje dezelfde "stijl" er in terug.Twijfel nog steeds of 375 niet te groot is.Ik had zelf van te voren echt geen D in gedachten, maar bij het passen vond ik ik de 375 toch het mooist.Ben ook gewoon beetje angstig, tegen beter weten in, voor de reacties van buiten af, als er ineens een enorme voorgevel zit, terwijl er voorheen niets zat. Hebben jullie dat ook?
Rag123 Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Ben ook pas geholpen door hupkens. Was ook bang dat 375 te groot zou zijn dus heb 350 gekozen. Nu spijt van. Maar goeie arts!
MissR123 Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Ik heb 18 sept mijn bv door hem. Heb nu 75b en ga voor 325 of 350 cc, ben er nog niet helemaal uit hihi!
Joyce83 Posted July 20, 2015 Author Posted July 20, 2015 Hi! Rag123: Wat had je van te voren in gedachten qua cup? Dacht zelf dat er bijna geen verschil zou zijn tussen 350 en 375. Of had je achteraf voor nog groter willen gaan? Vind je het resultaat wel mooi geworden? MissR123: Spannend! Jij wilt ook niet TE groot, begrijp ik. Moeilijke keuze. Het is ook moeilijk vergelijken, vind ik. Bij de een is 375 netjes, en bij de ander lijkt het me net even te groot voor mij. Lastig!!
Rag123 Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Hij zei dat ik met 375 op volle c kleine d uit zou komen. Maar omdat ik vaak heb gelezen dat mensen met die maat op e uitkwamen werd ik bang want ik wilde niet van die grote. Maar als ik het nu over zou kunnen doen zou ik nog groter dan 375 willen om een d te krijgen. Verschil van 25 cc is inderdaad bijna niks. Dus nu ben ik niet blij met hoe het nu is.. Jij hebt nu al b dus bij jou is het sowieso anders. Welke cup zou je willen?
Joyce83 Posted July 20, 2015 Author Posted July 20, 2015 Spijtig om te lezen dat je er niet blij mee bent. Kan me bijna niet voorstellen dat 350cc niet mooi is.En nu?Een E is mij echt veeeeeel te groot. Een volle C, kleine D is prima.Heb nu geen B hoor, bijna niets.Is het eigenlijk ook zo dat als je 375cc in een B doet het eindresultaat groter is dan 375cc in een A?Weten jullie dat?
Fynic Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Je voorsituatie heeft inderdaad wel effect op de uiteindelijke grootte. Dat kun je ook wel echt zien bij de dames die al van een goede B/C afkomen.Denk dat je met jouw voorsituatie en 375cc wel op een volle C, kleine D uitkomt hoor! Succes!
Rag123 Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Oh had verkeerd gelezen. Als je bijna niks heb zal je wel op c uitkomen inderdaad. Voorsituatie bepaalt een hoop.
mieczz Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Ik ben 20 juni geopereerd door Hupkens.375 cc , rond, dual planeIk wou uitkomen op een volle C kleine D. Heb zaterdag laten opmeten en kom nu uit op een C75Het had van mij wel wat groter gemogen... of het went gewoon heel erg snel.Maar hij heeft wel mijn wens waargemaakt! Heel veel succes alvast meid.. en ik zou echt wel die 375 cc nemen , veel vrouwen hebben achteraf zoiets van had ik nou maar wat groter genomen
Joyce83 Posted July 21, 2015 Author Posted July 21, 2015 Bedankt voor jullie reacties. Die C75 klinkt fantastisch! Misschien ben ik ook wel een klein beetje voorzichtig met die cc's in verband met wat een ander er van vindt. En dat is totaal niet belangrijk. Bij het passen van 375cc vond ik het schitterend, dus ik ga er gewoon voor. Helaas nu nog even geduld hebben.
Samantha89 Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Hai Joyce,Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd door dr hupkens.. Ook 375 cc dual plane.. Het is nu natuurlijk nog erg opgezet maar wat ik kan zien ben ik heel tevreden. Vanaf het eerste moment dat ik binnen kwam tot ik naar huis ging ben ik goed geholpen en stelde hij me gerust. Ik ben erg blij en kan niet wachten tot de zwelling minder is en ik echt het resultaat zie.. Veel succes en geduld nog even..Groetjes Samantha
Joyce83 Posted July 21, 2015 Author Posted July 21, 2015 Blij dat het tot nu toe goed verlopen is. Goed herstel nog en hopelijk een mooi resultaat!
engels Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Ik ben ook door hupkens geopereerd 410CC DP en ik heb totaaaal geen pijn gehad. om zo maar te zeggen ik kon eigelijk alles meteen weer.. (niet gedaan hoor want dat mag niet natuurlijk)maar kijk je niet op de cup maat want ze ogen kleiner dan het klinkt.Ik heb een E maar dat zou je niet zeggen als je kleding aan hebt. van mij hadden ze echt wel groter gemogen,
melly87 Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 Ik heb 18 sept mijn bv door hem. Heb nu 75b en ga voor 325 of 350 cc, ben er nog niet helemaal uit hihi!Het meid ik kwam je post tegen en zie dat wij de zelfde dag geholpen worden door hupkens. Hoe kijk jij er tegen aan ? Ik krijg ook 375cc maar wil achteraf toch groter. Ik hoop dat je dit nog leest voor we behandeld worden. Ik hoop je snel terug te horen groetjes mel
Joyce83 Posted October 3, 2015 Author Posted October 3, 2015 Hallo Meiden, Ik ben geen actieve schrijfster, maar lees wel graag jullie ervaringen, dus daarom die van mij ook maar " op papier" gezet. Wie weet hebben jullie er wat aan. Via Diana Gabriels bij Hupkens terecht gekomen. Door Diana prima geholpen. Met haar een mooie maat uitgezocht. Wel iets groter dan dat ik van tevoren had gedacht, maar bij het passen kwam ik uit op 375cc en dat vond ik het beste bij mij passen. (1.72 cm en 62 kg) Wilde ook geen mega boobs! Consult bij Hupkens stelde niet veel voor. Hij doet zijn ding, kijkt, meet en klaar. Had ook weinig te vragen en stond zo weer buiten. 2 oktober was het zover. Hele aardige mensen bij het MFIV. Bij aankomst even wachten, want we waren natuurlijk te vroeg. Precies op tijd omkleden in operatie outfit. Er werd direct een narcosesetje aangelegd in mijn hand. Het heeft even de tijd nodig om de antibiotica te testen. Toen samen met een verpleegster gewacht tot het mijn beurt was. Arts kwam de boel nog even aftekenen. Geen bijzonderheden en alle vertrouwen er in. Naar de operatiekamer en bijna direct heerlijk in slaap gevallen. Bij het wakker worden even besef van plaats kwijt, maar door de pijn weet je het direct weer. Nieuwe boobs! De verpleegster direct om pijnstilling gevraagd en kreeg iets van morfine. Na een paar minuten werkte dit prima. Wel pijnlijk allemaal, maar was veel te blij met mijn nieuwe aanwinsten. Natuurlijk gelijk even gekeken. En hoewel je er nog weinig van kan zeggen, zo vlak na de operatie, zag het er goed uit. Daarna biscuitjes en water op. Voelde me prima. Ook niet misselijk. Nog een lekker broodje hagelslag op. Aankleden en weer naar huis. Alles bij elkaar kleine 3 uur geduurd. De rest van de operatiedag toch veel pijn gehad en heb echt wel de maximale pijnbestrijding nodig. Ook misselijk van de narcose en eenmaal overgegeven. Ondertussen 2x mijn nieuwe boos bewonderd en dan weet je weer waar je het voor doet. De nacht was pittig. Overdag teveel geslapen en dat in combinatie met op je rug moeten slapen, maakte het heel lastig. Aan het einde van de nacht nog een paar uurtjes op de bank kunnen slapen. Daar toch een iets fijnere ligging, toch een klein beetje half op mijn zij gelegen. Nu lekker gedoucht en alle stift er af. Nog steeds super tevreden! Hupkens is er niet voor de gezelligheid, maar hij heeft, tot nu toe, prima werk afgeleverd en daar gaat het om. De verpleegsters waren erg aardig bij het MFIV, dus al met al niets te klagen. Ik zet mijn voor en na foto's online. Stuur me even een verzoekje... Op naar een goed herstel!
Mino Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Gefeliciteerd met je boobsss!! Lastig he dat rug slapen? Ik vind het ook een drama! Kom je ook uit de buurt van vlaardingen toevallig? Ik wel namelijk!Succes met je herstel!!
Sabine8 Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Fijn dat het goed gegaan is! Op je rug slapen lijkt mij ook verschrikkelijk. Ik word 19-12 ook door Hupkens geopereerd. Ook 375cc. Hij is inderdaad kort van stof ;-) vanmiddag een laatste gesprek met 'm.Ben benieuwd hoe je herstel gaat!
Joyce83 Posted October 3, 2015 Author Posted October 3, 2015 Mino: Kom uit Rotterdam inderdaad. Las dat jij alweer een paar dagen verder bent. Jij ook gefeliciteerd met je aanwinsten. Succes met je verdere herstel. Sabine: Spannend je consult. Waarschijnlijk sta je binnen paar tellen weer buiten. Je moet er maar vertrouwen in hebben. Rugslapen is echt heel vervelend. Om eerlijk te zijn lukt het me gewoon niet. Werd elke 20 minuten weer wakker. Op de bank een ietwat prettigere houding kunnen vinden, die volgens mij, ook verantwoord is. Hopelijk kan ik snel weer op mijn zij slapen. Geen idee eigenlijk wat hier de instructies voor zijn??
lieve2 Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Hi JoyceFijn dat alles goed is gegaan en wordt 12 oktober geholpen in Vlaardingen bij Dr Hupkens. Ik zal aardig wat pillen in slaan voor de pijn! Ik heb er echt zin in en vertrouw hupkens volledig dat het goed komt.
Joyce83 Posted October 3, 2015 Author Posted October 3, 2015 Hallo Lieve,Ja, je krijgt ook 2 recepten mee van het ziekenhuis voor pijnstillers. Zijn hele zware.Helaas werd ik daar erg misselijk van en ben daar mee gestopt vanmiddag. Voelde me echt beroerd er door.Met paracetamol nu ook goed uit te houden.Succes alvast.
lieve2 Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 Hi JoyceHoe gaat het nu? Is de pijn al minder geworden? Hoe lang moeten jouw borsten ingetaped zijn? Had jij ook dual plane?Succes met verder herstellen!!Groetjes Lieve
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.