Mir Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Hallo, ik ben mir en heb ongeveer 4,5 jaar geleden mijn borsten laten vergroten.Om te beginnen kan ik niet anders zeggen dat ik buitengewoon blij ben over het eind resultaat,Waar ik dan helaas meteen bij moet vertellen dat ik zeker 95% van het gevoel in mijn borsten kwijt ben, en wat ik nog wel voel, zijn voornamelijk steken in mijn tepels, alsof er iemand met een spelt erin zit te prikken.Ik werd toen dr tijd bij de kliniek afgescheept met dat het zo'n 2 jaar zou kunnen duren voordat ik het gevoel weer terug zou krijgen, en na die 2 jaar kreeg ik te horen dat ik m'n contract maar moest doorlezen en daarmee was de kous af.Ik wilde op mijn 18de al mijn borsten laten vergroten en nu ik ze eindelijk heb, en vind dat ik de mooiste borsten van de wereld heb, kan ik wel janken dat ik ELKE dag zo'n last heb van mijn borsten!Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die zich hierin herkennen, want de vriendinnen die ik heb die ook een borstvergroting hebben gehad hebben dit geen van alle.
FiekeFie Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Jammer om dat te horen :-( Mag ik vragen bij wie je ze hebt laten doen?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.