mdy Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Hallo allemaal!Ik word donderdag geopereerd en wilde morgen mijn triaction gaan shoppen, maar ik heb dus geen flauuuw idee welke maat ik krijg.Bij het consult zei de assistente "je moet gewoon zorgen dat er voldoende ruimte is"...en ik heb netjes geknikt. Achteraf besef ik pas hoe vaag dit is 😂Ik dacht ooit gelezen te hebben dat je dit met je projectie en huidige maat kan uitrekenen? Maar ik weet het echt niet.Ik krijg overigens 380 of 430 (hoop ik) cc, anatomisch dualalvast bedankt!!
MissDaisy Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Anders bel je morgen even met je pc voor de zekerheid? Want maat hangt ook van je voorsituatie af enzo
mdy Posted July 19, 2015 Author Posted July 19, 2015 Ja dat wilde ik ook doen, maar die administratie daar doet niet zoveel heb ik het idee haha.En rijszakjes meenemen bij het kopen? Haha
MissDaisy Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Dan zou k vragen of je nog even met je pc kan spreken, of dat hij je terug belt ofzo. Goeie maat is wel belangrijk, te groot heb je niet genoeg ondersteuning en te klein heb je al snel dat je geplet wordt haha
Sanneke120 Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 dat ligt helemaal aan de cup die je nu hebt. Een B cup met 380 is natuurlijk veel meer dan een AA cup met 380cc. Ik zelf kom van A/AA en kreeg 400CC. Ik moest een D cup halen van Straten. Maar die Triumpf zat me eerste 2 weken wel heel strak hoor! Dus of een D of een E lijkt me!
mdy Posted July 19, 2015 Author Posted July 19, 2015 Ja, dat denk ik ook. Ik moet maar eens officieel mijn maat gaan opmeten, want ik pak altijd maar wat uit de schappen en pas nooit iets hahaIk baal een beetje dat ik bepaalde informatie niet gekregen heb. Moet er constant achteraan bellen
Jolanda48 Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Ik had hetzelfde probleem , ze doen zo makkelijk over een bh .Ik kreeg dan wel een bvk maar toch welke maat moet je kopen .Ik kwam op een site met speciale bh‘s voor na een operatie, mooie was dat je ook een afspraak kan maken en ze kijken wat je nodig heb .Ze zitten in almere www.kiesdejuistesportbh.nlMisschien heb je hier iets aanXx Jolanda
mdy Posted July 19, 2015 Author Posted July 19, 2015 Ik had hetzelfde probleem , ze doen zo makkelijk over een bh .Ik kreeg dan wel een bvk maar toch welke maat moet je kopen .Ik kwam op een site met speciale bh‘s voor na een operatie, mooie was dat je ook een afspraak kan maken en ze kijken wat je nodig heb .Ze zitten in almere www.kiesdejuistesportbh.nlMisschien heb je hier iets aanXx JolandaNou, als het alleen aan de receptionisten zou liggen, zou ik hier nooooit heen gaan. Ik ben nogal een gestructureerd persoon, die administratie is dat zeker niet. Het is dat ik zo vollop vertrouwen in mijn chirurg heb.Ze maken vanaf dag 1 al allerlei fouten. En ik heb de passessie ook met een assistente gedaan. Op dat moment klonk het logisch, maar achteraf dacht ik "veel ruimte" kan een C/D/E worden. Dat scheelt nogal.Bedankt voor de info
Jolanda48 Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Nou, als het alleen aan de receptionisten zou liggen, zou ik hier nooooit heen gaan. Ik ben nogal een gestructureerd persoon, die administratie is dat zeker niet. Het is dat ik zo vollop vertrouwen in mijn chirurg heb.Ze maken vanaf dag 1 al allerlei fouten. En ik heb de passessie ook met een assistente gedaan. Op dat moment klonk het logisch, maar achteraf dacht ik "veel ruimte" kan een C/D/E worden. Dat scheelt nogal.Bedankt voor de infoJa inderdaad en zeggen ze ook neem 2 maten mee ???? Ja leuk welke maat :-)Ik hoop dat je hier wat aan heb en veel succes en sterkte donderdag xx
mdy Posted July 19, 2015 Author Posted July 19, 2015 Ja en volgens mij heb ik opvang 65. Die kan ik amper vinden in een grotere cup. Is het dan wel goed als ik een 70 haal?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.